- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Knock-Out: Beste Horror Scene 2006
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
97 - The Shining - Room 237 vs Psycho - Ontdekking lijk moeder op stoel
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
1-3!!! ik vind dat lijk van die 'vriendin' toch een stuk meer horror!
Dragon
-
- 62559 messages
- 4509 votes
98 - Near Dark - bar scene (Fingerlicking good) vs Bad Taste - Derek vs Robert
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Is dat de hamer scene of de dolk door de voet scene?
Anywy eindeloos zonde want die scene van Near Dark is ook geweldig en zou tegen 85% van deze K.O. mijn stem krijgen....
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
De scène uit Bad Taste is de scène waarin Derek (Peter Jackson) vecht met Robert (Peter Jackson), waarna Derek uiteindelijk van de berg wordt getrapt.
Ik wilde oorspronkelijk het hele gevecht met Derek en de groep aliens met hun grote hamers doen, maar dat is, gezien de duur van dit hele gebeuren, niet echt één scène meer te noemen, leek mij.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
De scène uit Bad Taste is de scène waarin Derek (Peter Jackson) vecht met Robert (Peter Jackson), waarna Derek uiteindelijk van de berg wordt getrapt.
Ik wilde oorspronkelijk het hele gevecht met Derek en de groep aliens met hun grote hamers doen, maar dat is, gezien de duur van dit hele gebeuren, niet echt één scène meer te noemen, leek mij.
Ach, die scene met die uzi en de arm, had best gekunt.... Beide scenes zijn geweldig. ND wint dik op het gebied van sfeer en coolness, BD is meer gore en comedy......
BD heeft vanwege een grotere bekendheid de kans om het verder te schoppen, maar ik ga toch voor de scene uit Near Dark...
"You give me fever."
2-2
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
99 - Aliens - Battle tussen Ripley en mother alien vs Starship Troopers - Doormidden trekken Journalist
Behoorlijk middelmatige scenes. Jammer dat ze net tegen elkaar moeten. 
0-1