• 178.409 movies
  • 12.229 shows
  • 34.010 seasons
  • 647.674 actors
  • 9.378.487 votes
Profile

Knock-Outs algemeen discussietopic

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Ik vind zelf A Shot in the Dark de beste Pink Panther, maar goed. Ben het er wel mee eens om een ander deel dan deel 1 erin te stoppen.

Maar waarom Love Liza als komedie staat op IMDB is toch echt een raadsel. Is een vrij zwaar drama, bijna geheel zonder humor. Live at Hollywood Bowl kan inderdaad geschrapt worden, want is niet echt een film. Maar The Pacifier zal ook geen hond iets kunnen schelen.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Ik heb The Pacifier en Hollywood Bowl geschrapt. Dodgeball en 40 Year Old Virgin zijn dus weer teruggezet.

Rat Race en 10 Things I Hate About You hebben een aardige fanbase, dus die blijven staan. Not Another teen movie voorlopig ook.

Vinden naast Reinbo en The One Ring dat Pink Panther 1 vervangen moet worden door een andere film uit dezelfde serie? Evt. kan ik Not Another teen Movie eruit laten ten favoure van 2 Pink Panther films.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Is een vrij zwaar drama, bijna geheel zonder humor.

Ik ga toch maar even uit van IMDB, ik heb de film nog niet gezien dus ik kan er zelf zeker niet over oordelen.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

maxcomthrilla wrote:

Vinden naast Reinbo en The One Ring dat Pink Panther 1 vervangen moet worden door een andere film uit dezelfde serie? Evt. kan ik Not Another teen Movie eruit laten ten favoure van 2 Pink Panther films.

Doe maar. The Pink Panther-vervolgen zijn kwalitatief veel sterker dan de gemiddelde vervolgfilms. Daarbij wordt pas in A Shot in the Dark Sellers de hoofdpersoon en wordt er pas echt de toon gezet voor de serie.

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2287 votes

Ik mis:

-Harvey

-The Kid

-Les Douze travaux d'Asterix

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Ik heb Not Antoher Teen Movie eruit gegooid.

Er staan nu 2 Pink panther films in:

- Pink Panther (1963)

- Pink Panther: A Shot in the Dark (1964) i.v.m. het hoge gemiddelde! Krijgt deze voorrang t.a.v. Pink Panther strikes again (1976)

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Gooi dan Police Acadamy er maar uit, die heeft een laag gemiddelde en bovendien een hele slechte naam. Apocalypse Now maakt nog meer kans om te winnen

Sister Act of BASEketball kunnen er eventueel ook uit. Hitch is ook verwaarloosbaar. Harvey, The Kid en Les Douze Travaux d'Asterix zijn overigens waardevolle toevoegingen

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Police Academy mag er best in blijven staan

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

Sinds wanneer kan Police Academy jou wat schelen?

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Vond het vroeger grappige films

Beter dan de helft die in de lijst staan vermoed ik.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Pieter Montana wrote:

Ik mis:

-Harvey

-The Kid

-Les Douze travaux d'Asterix

Dit zijn inderdaad interessante toevoegingen!

Sister Act

Hitch

Big Momma `s House ( lage notering, weinig vaste users die de film 3,5* of hoger geven ).

Worden geslachtofferd.

Police Academy krijgt trouwens nog best wel wat respect van enkele vaste moviemeter users. Dus die blijft staan.

Dustyfan

• 5607 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

(quote)

(quote)

Op Moviemeter volgen we de genre-aanduiding van IMDb, om ellenlange genre-discussies te voorkomen, niet omdat IMDb het allemaal zo goed weet.

In dit geval - 'Love Liza' - kan ik beamen dat dit zeker geen komedie is, maar meer een wrang drama. De humor is zwartgallig en is bedoeld om niet verschrikkelijk droevig te geraken.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

maxcomthrilla wrote:

Police Academy krijgt trouwens nog best wel wat respect van enkele vaste moviemeter users. Dus die blijft staan.

Maar deel 3 blijft mijn favoriet natuurlijk. Zed

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Dustyfan wrote:

(quote)

Op Moviemeter volgen we de genre-aanduiding van IMDb, om ellenlange genre-discussies te voorkomen, niet omdat IMDb het allemaal zo goed weet.

In dit geval - 'Love Liza' - kan ik beamen dat dit zeker geen komedie is, maar meer een wrang drama. De humor is zwartgallig en is bedoeld om niet verschrikkelijk droevig te geraken.

Ik kan Love Liza natuurlijk nog laten vervangen door Just Like Heaven. Ging je na het kijken van Love Liza toch met een niet al te wrang gevoel naar huis?

Verder lijkt de lijst nu af en ben ik erg benieuwd naar wie er uiteindelijk met de prijs vandoor gaat. Bedankt voor jullie aanvullingen waardoor de lijst er nu crescendo uitziet!

Ik ga vandaag de lijst maken en ik loot willekeurig, dus iedereen, zelfs de 2 finalisten van 2005 zouden in een bad scenario tegen elkaar uit kunnen komen in ronde 1. Of kan ik deze 2 beter laten plaatsen?

Voor ronde 2 heb ik dan 2 opties:

Optie 1: Ik loot wederom willekeurig.

Optie 2: de winnaar van duel 1 speelt tegen de winnaar van duel nr. 2, enz.

En mocht de lijst vanavond af zijn, mag ik hem er dan ingooien of moet ik nog even wachten tot dat de knock - out beste script is beëindigd?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

- Grande vadrouille, La

- Aventures de Rabbi Jacob, Les

Mis ik nog.

Billy Elliot is absoluut GEEN komedie. En ook The Breakfast club kan ik toch niet als humor betitelen.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

- Grande vadrouille, La

Toegevoegd!

The Breakfast Club gooi ik er maar uit omdat hij op IMDB niet als comedy omschreven staat. Billy elliot en Love Liza staan wel als comedy omschreven. Maar Billy Elliot is minder hoog genoteerd dus gaat Billy Elliot er ook uit.

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Ja, dat zijn toch films die er anders in het genre vrij snel uitvliegen.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

FisherKing wrote:

Ja, dat zijn toch films die er anders in het genre vrij snel uitvliegen.

Ja inderdaad. Ik vervang Love Liza dan ook maar gelijk door een rasechte komedie: Just Like Heaven.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

maxcomthrilla wrote:

- Grande vadrouille, La

Toegevoegd!

The Breakfast Club gooi ik er maar uit omdat hij op IMDB niet als comedy omschreven staat.

't is er toch echt een, daarbij heb ik van die twee toevoegingen nopg nooit gehoord....

Edit: Ik zie nu dat het om Louis de Funez gaat, maar dat lijkt me toch echt veel te kinderachtig, dan kunnen we ook Pipo en de PPPPPPParelridder gaan toevoegen.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

maxcomthrilla wrote:

Ja inderdaad. Ik vervang Love Liza dan ook maar gelijk door een rasechte komedie: Just Like Heaven.

Film nog niet gezien maar het lijkt mij toch meer een favoriet van jezelf. Dan lijkt mij een All Stars, Election, Kung Fu Hustle of Tootsie een betere keuze! Ik ben nog niet helemaal gelukkig met de lijst want er staan nog een paar vehikels in

Onderhond

• 87598 messages
  • 12853 votes

Kung Fu Hustle! Staat Shaolin Soccer er eigenlijk in ?

FisherKing

• 18696 messages
  • 0 votes

Reinbo wrote:

Edit: Ik zie nu dat het om Louis de Funez gaat, maar dat lijkt me toch echt veel te kinderachtig, dan kunnen we ook Pipo en de PPPPPPParelridder gaan toevoegen.

Ga je mond spoelen ! En oordeel pas na het zien van die films.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Art wrote:

(quote)

Film nog niet gezien maar het lijkt mij toch meer een favoriet van jezelf. Dan lijkt mij een All Stars, Election, Kung Fu Hustle of Tootsie een betere keuze! Ik ben nog niet helemaal gelukkig met de lijst want er staan nog een paar vehikels in

Just Like Heaven heb ik nog niet gezien, helaas maar heeft wel een gemiddelde van 3,46!

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Je had het over een rasechte komedie dus daarom dacht ik dat je hem al gezien had. En een gemiddelde zegt ook niet alles

KrisV

• 8061 messages
  • 1173 votes

Art wrote:

En een gemiddelde zegt ook niet alles

Probleem is dat je weinig andere relatief objectieve criteria hebt natuurlijk.

maxcomthrilla

• 15579 messages
  • 2845 votes

Tootsie

Kung fu Hustle

Election

Shaolin Soccer

En natuurlijk All Stars! Lijken mij goede toevoegingen.

Alleen moeten er dan ook weer 5 films worden uitgegooid en wordt er weer op sommige teentjes getrapt.

Just Like Heaven kan er sowieso weer uit.

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Election kan je trouwens wel even op de reservelijst parkeren. En KrisV, je hebt een punt maar bij de wat nieuwere films heb ik altijd een vraagteken bij het gemiddelde.

mikey

• 28993 messages
  • 5142 votes

Election vergeten! Die moet er echt in!!!!

Shoalin soccer Dat is toch helemaal niet leuk?

En Shampoo? (Geniale film)

Art

• 13507 messages
  • 3660 votes

Spanish moet Spanglish zijn, of niet?

kos

• 46697 messages
  • 8853 votes

Ik weet niet wat er nu allemaal in staat maar dingen als Three Amigos, European Vacation, Fletch, Parenthood, Planes Trains & Automobiles moeten er zeker in.

Chevy

Steve Martin .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.