- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Man met vervelende filmsmaak. Ik zie hem altijd in (half)mislukte sci-fi films meespelen.
Afgezine daarvan nog steeds 1+, 4-
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Man met vervelende filmsmaak. Ik zie hem altijd in (half)mislukte sci-fi films meespelen.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Net alsof je wanneer je een script leest weet dat het een mislukte film wordt. Zegt dus niks over zijn filmsmaak.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Als je in een film, naar een script van Kubrick, onder regie van Spielberg meedoet, dan kan je het wel zien aankomen. Moet je geen genie zijn om te zien dat het een rukfilm wordt.
1 keer kan, 5 keer is geen toeval meer.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Zo slecht vond ik A.I. anders niet, ligt meer aan jou denk ik.
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Zo'n overweldigende score haalt hij anders niet. En uiteraard ligt het aan mij. mening.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Dat van die (niet) hoge score heb jij dan wel weer gelijk in.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Als je in een film, naar een script van Kubrick, onder regie van Spielberg meedoet
[mierenneukmodus] Het script was niet van Kubrick, het idee voor de film en de storyboards wel.[/mierenneukmodus]
Onderhond
-
- 87595 messages
- 12846 votes
Resultaat blijft even walgelijk natuurlijk, dus niet echt relevant SB 
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Tsja, bij films waar ik veel mee heb let ik op de feitjes. Maar het blijft mierenneuken, dat geef ik toe. 
Wel een min voor de foto trouwens: +3, -6
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
+5, 8-
Ik vind vooral leuk aan Jude Law dat hij altijd in van die toffe sci-fi films meespeelt. Neem nu die film naar een idee van Kubrick geregisseerd door Spielberg, A.I., dat is echt een geniale film waar hij supergoed in acteert 
titan
-
- 1609 messages
- 4415 votes
Normaal is ie wel okee, maar nu lijkt het net alsof hij zojuist uit bed is komen rollen. +5, -9
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Iemand nog niet gestemd op Jude ? Dan kunnen we verder. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
ik nog niet blijkbaar, bij deze dan 
7+, 10-
Next...!
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Aangezien er eventjes geen gehoor is van Chantal, doe ik deze maar even tussendoor :

V
-
- 8369 messages
- 3365 votes
Dat is dat Beverly Hills lulletje, is het niet?
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
Nee, het is geen Beverly Hills lulletje 
Dit is Andras Jones (voor mij alleen bekend uit Nightmare on Elm Street 4) Verder voornamelijk "bekend" van allerlei kleine films ...