- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Zo lelijk vind ik Bruce toch echt niet. Maargoed volgende!!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat hebben veel hier een westerse instelling zeg!! Als je een goede uitstraling hebt maakt dat je veel leuker. Dat is 'the ticket to beauty'. Om iemand nou minder te vinden omdat het omhulsel je niet echt aanstaat is heel sad. Maar oppervlakkige mensen moeten er ook zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Beginnend acteur en beste basketballer ooit naar mijn mening. Enigste basketballer die ik echt fanatiek support. En geweldige uitstraling. En nog maar 19 jaar.
LeBron James _o_

Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
0+, 2-
En pfoe, een Westerse instelling ... vraag me af hoe dat zou komen. No offense, maar ik hoef me niet te laten vertellen dat ik oppervlakkig ben door iemand met een licht perverse adoratie voor een actrice die hij nog nooit in z'n leven in levende lijve gezien heeft. Als jij wil ontkennen dat het uiterlijk voor jou niet belangrijk is, mij best, ik hou nu eenmaal van aangename en mooie vrouwen, en daar ligt mijn lat dan ook.
Uma Oldman
-
- 227 messages
- 327 votes
Selma en Onderhond, jullie geven alleen maar -netjes (op een 'aparte' kop hier en daar nagelaten...) Ik wordt wel steeds nieuwsgieriger hoe jullie er nou zelf uitzien! (als jullie nb zelfs George Clooney als enige twee een -netje hebben gegeven...) 
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
0+, 2-
En pfoe, een Westerse instelling ... vraag me af hoe dat zou komen. No offense, maar ik hoef me niet te laten vertellen dat ik oppervlakkig ben door iemand met een licht perverse adoratie voor een actrice die hij nog nooit in z'n leven in levende lijve gezien heeft. Als jij wil ontkennen dat het uiterlijk voor jou niet belangrijk is, mij best, ik hou nu eenmaal van aangename en mooie vrouwen, en daar ligt mijn lat dan ook.
Een perverse adoratie, hoe weet jij wat voor adoratie hij heeft.
En waarom mag je een acteur/actrice niet adoreren om het acteerwerk, en hoe je diegene in intervieuws ziet, daar hoef je diegene niet voor gezien te hebben in levende lijve. Wat jij mooi vind vind ik toch wel een aparte smaak, je hebt een paar +jes gegeven en aan wat. Wat is mooi onderhond, jij vind dat mooi een ander niet.(vind mooi sowieso een groot woord) Je moet ook is een andermans mening accepteren, je word snel boos om iets als het niet dezelfde mening is als jou, vind ik dan, en je geeft erg veel -tjes ja aan mensen die echt niet lelijk zijn. Je let echt alleen op het omhulsel het is leuk een mooi omhulsel voor even, je raakt er snel op uitgekeken als diegene niet spoort of niet aardig is. Een uitstraling is bijzonder dat is leuk om naar te kijken. Ik vind dat je een hoop mist, als je niet op uitstraling let. Dat wilde ik even aan je kwijt, niet om je aan te vallen maar om mijn mening naar je te uiten.
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
1+,4- btw haha ondanks die dikke lippen 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Je let echt alleen op het omhulsel

Wat mij betreft moet er aan beide criteria voldaan zijn, en is het één niet ondergeschikt aan het ander.
..neemt natuurlijk niet weg dat ik al die minnetjes hier ook niet snap en het dus maar een vreemd spelletje vind, maar dit terzijde
.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Misschien moeten Naomi en Jeremy toch nog een paar keer de posts van mij en Onderhond doorlezen, want ze snappen blijkbaar nog steeds niet wat wij bedoelen, terwijl het toch niet zo moeilijk is. 
1+, 6-
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Ik accepteer best mensen hun mening hier. Ik ben niet diegene die steeds commentaar geeft op het stemgedrag van de mensen hier. Maar als er dan mensen zijn die het nodig vinden om een groep hier als oppervlakkig af te schilderen, waaronder mezelf, dan mag je je verwachten aan aangepaste repliek.
Mag je best vinden, maar boos ?
Wanneer ik me druk begin te maken in dit soort dingen wordt het tijd om weg te blijven van fora denk ik.
Niet lelijk is wat anders dan knap. En je zegt zelf dat dit voor iedereen anders ligt, dus zinloze opmerking.
Wie heeft dan ook gezegd dat ik daar niet op let. Gaf bij Willis toch aan dat ik hem op een zieke hond vond lijken ?
Nog even ter herhaling, ja ik geef veel minnetjes, maar da's omdat "knap" een subjectieve term is die (zoals steeds als het op smaak aankomt) onderhevig is aan vergelijking. Daarnaast beschouw ik dit als een puur hypothetisch topic, maw, "als je iedereen zou kunnen krijgen, met wie zou je voldoening nemen". Niet "als je die morgen tegen komt, zou je er wat mee willen". Als laatste ook nog even zeggen dat ik nog steeds op de foto stem, niet op de persoon zelf. En daarmee moeten jullie het maar doen.
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Ok Onderhond, en Selma ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, ik let alleen wat meer op uitstraling, een leuk uiterlijk hebben is dan mooi meegenomen.
Zo zullen we er nu maar over ophouden dan.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ok Onderhond, en Selma ik snap wel wat jullie bedoelen hoor, ik let alleen wat meer op uitstraling, een leuk uiterlijk hebben is dan mooi meegenomen.
Zo zullen we er nu maar over ophouden dan.
*zucht* 
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Mag dat ook niet meer gezegd worden, zeg ik toch niks meer.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Mag wel gezegd worden, maar het is niet waar. Wij hebben namelijk nooit gezegd dat we niet op uitstraling letten. 
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Nee dat zeg ik toch ook niet Selma, dat jullie dat nooit gezegd hebben, dat weet ik wel.
Het lijkt alleen soms dat Onderhond meer op het uiterlijk stemt. Het lijkt alleen zo, omdat hij best veel -tjes geeft lijkt het alsof hij meer op het uiterlijk let, snap je.
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Laten we er nu maar over ophouden, dan kan er weer gewoon gestemt worden. Anders moeten we even een forum maken 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
1+, 6-
Hier waren we gebleven 
FX
-
- 931 messages
- 685 votes
Wat is dit voor gelul over uitstraling en innerlijk blabla gebazel? Volgens mij mogen we ons in dit soort topics lekker oppervlakkig uitlaten over het al dan niet knap zijn van mannen/vrouwen en dat doe ik dan ook met veel genoegen 
James: 1+, 8- :evil
Diesel
-
- 9411 messages
- 0 votes
James heeft volgens imdb nooit een rol gespeeld en is dus geen acteur.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Jezelf spelen in een situatie die je niet in het dagelijkse leven meemaakt maar geschreven is in een script en uitgevoerd wordt op een filmset vind ik ook een rol. Je moet je aanpassen aan de wil van een ander en kan niet zomaar jezelf zijn op zo'n moment. Ben het dus niet met Diesel eens 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Hij heeft idd 1 keer een rol gehad in een tv serie, wel als zichzelf maar ik ben het wel met Selma eens.
1+, 9-
Als jullie het niet erg vinden doe ik de volgende. Heb namelijk met grote regelmaat moeten aanhoren dat het een hele knappe man is, dus ik wil wel even weten of jullie dezelfde mening hebben.
Chainsaw
-
- 8845 messages
- 3576 votes
We wachten in spanning 
Inderdaad ! Zou hij het halen ?!?!?