• 178.295 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.550 actors
  • 9.376.883 votes
Profile

Knappe (?) acteurs game

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Diesel wrote:

James heeft volgens imdb nooit een rol gespeeld en is dus geen acteur.

De National Basketball Association heeft paar weken terug aangekondigt een biografische film te gaan maken over Kareem-Abdul Jabbar vertolkt door Kevin Garnett. LeBron James gaat zijn teamgenoot James Worthy spelen.

Zijn bijdrage aan de Wayans serie, My wife and kids vind ik het wel een rol, en sluit ik mij totaal aan bij de uitleg van Selma.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Onderhond schreef:

No offense, maar ik hoef me niet te laten vertellen dat ik oppervlakkig ben door iemand met een licht perverse adoratie voor een actrice die hij nog nooit in z'n leven in levende lijve gezien heeft.

Dat is nieuw voor mij, dat ik haar pervers adoreer. Gelukkig neem ik die opmerking niet zo serieus. Ik zie het maar als een kettingreactie van een persoon die wat kritiek krijgt op zijn criteria hoe hij mensen hun uiterlijk beoordeelt en blijkbaar de kritiek niet kan incasseren. Om dan maar gelijk even te komen vertellen wat mijn persoonlijke gevoelens voor mijn idool zijn, zonder mij echt te kennen. Zonde.

Als jij wil ontkennen dat het uiterlijk voor jou niet belangrijk is, mij best, ik hou nu eenmaal van aangename en mooie vrouwen, en daar ligt mijn lat dan ook.

Ik vind dat je uitstraling je uiterlijk bepaalt. Wat jij vindt is ook best maar ik geef alleen aan dat ik het er niet mee eens ben. Niets meer, niets minder. Misschien dat mijn kritiek nogal denigrerend overkwam maar dat was zeker niet mijn intentie.

Meer dan kritiek was het niet dus we kunnen nu weer gewoon lekker doorgaan met beoordelen .

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Volgens veel van mij vriendinnen is dit dus echt een god:

(afbeelding)

Heb trouwens lang gezocht naar een goed plaatje, wat aanmerkelijk moeilijker is bij acteurs dan bij actrices. Vond dit wel een aardige foto.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Dikke plus.

1+, 0-

starbright boy (moderator films)

• 22407 messages
  • 5077 votes

Nee

1+, 1-

GFM

• 1116 messages
  • 1536 votes

1+, 2-

FX

• 931 messages
  • 685 votes

1+, 3-

Onderhond

• 87597 messages
  • 12851 votes

1+, 4-

Ik zie het maar als een kettingreactie van een persoon die wat kritiek krijgt op zijn criteria hoe hij mensen hun uiterlijk beoordeelt en blijkbaar de kritiek niet kan incasseren. Om dan maar gelijk even te komen vertellen wat mijn persoonlijke gevoelens voor mijn idool zijn, zonder mij echt te kennen. Zonde.

Blij dat je denk mij wel te kennen dan. Alsof die kritiek van jou ook maar ergens op slaat. Ik kan best gegronde kritiek incasseren, maar die lompe losse flodders waar jij mee strooit laat ik doorgaans niet zomaar over me heengaan. Je legt heel wat mensen woorden in mond en gaat uit van eigen veronderstellingen die je voor geen meter kan staven, en dan loop je tegen een ander te mekkeren dat ze over jou niet mogen oordelen ? Lees misschien eerst nog eens grondig wat ik gezegd heb, en probeer daarna met gegronde en te staven kritiek af te komen.

Wat jij vindt is ook best maar ik geef alleen aan dat ik het er niet mee eens ben.

Het enige wat ik kan afleiden uit jouw berichten is dat je nog altijd niet beseft wat ik vind.

V

• 8369 messages
  • 3366 votes

2+, 4-

Uma Oldman

• 227 messages
  • 327 votes

3+, 4-

jassonn

• 5303 messages
  • 3234 votes

Ook hier een dikke plus!

4+, 4-

Ik wou hem al eerder plaatsen maar kon ook geen geschikte foto vinden.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Onderhond wrote:

Blij dat je denk mij wel te kennen dan. Alsof die kritiek van jou ook maar ergens op slaat. Ik kan best gegronde kritiek incasseren, maar die lompe losse flodders waar jij mee strooit laat ik doorgaans niet zomaar over me heengaan. Je legt heel wat mensen woorden in mond en gaat uit van eigen veronderstellingen die je voor geen meter kan staven, en dan loop je tegen een ander te mekkeren dat ze over jou niet mogen oordelen ? Lees misschien eerst nog eens grondig wat ik gezegd heb, en probeer daarna met gegronde en te staven kritiek af te komen.

Ik ben met geen enkele opmerking gekomen dat ik jou ken. Jij kwam met een hele laffe opmerking waar je nog niet eens van kan aantonen waarom ik Naomi Watts zo pervers adoreer. Ik geef gewoon mijn mening dat ik je heel erg overdreven minnen vindt geven, dat recht heb ik. Jij zegt dat ik met gegronde kritiek moet komen? je geeft toch veel minnen? of niet. Valt weinig aan toe te voegen.

Jij kan beter gaan onderbouwen waarom ik Naomi Watts pervers adoreer. Want dat gooi je uit je strot zonder het te onderbouwen en dan kom je tegen anderen mekkeren? kom op zeg!

Van mij mogen ze over mij oordelen maar er zulke onzin uitgooien als jij doet is wel heel lachwekkend.

PS: wat jij deed was veroordelen, zoek het verschil eens op in de dikke van Dale.

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

Alles behalve knap.

4+, 5-

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Je hoort zijn naam ook altijd vallen in films.

5+, 5-

Onderhond

• 87597 messages
  • 12851 votes

Jij zegt dat ik met gegronde kritiek moet komen? je geeft toch veel minnen? of niet. Valt weinig aan toe te voegen.

De kritiek die van jou (en Jeremy) komt is onder andere dat mensen hier oppervlakkig zouden zijn, en dat mensen enkel stemmen puur op uiterlijk en niet op uitstraling. Dat jij vindt dat ik overdreven veel minnen geef, dat kan best, maar als je niet de tijd neemt om even mijn antwoord daarop ten gronde door te lezen, en maar snel en makkelijk concludeert dat het vanwege oppervlakkigheid is, hou het dan gewoon voor jezelf.

Jij kan beter gaan onderbouwen waarom ik Naomi Watts pervers adoreer.

Combinatie van:

1. Jezelf naar een ander persoon vernoemen

2. Alles goedvinden wat die persoon doet, zodat er nog amper sprake is van een kritische houding.

3. Moeilijk kunnen omgaan met kritiek op die bepaalde persoon.

4. Die persoon niet eens persoonlijk kennen, enkel afgaan op externe informatie, waarvan het merendeel gestagede performances.

5. Nogal heftig reageren wanneer mensen haar zien als een "lustobject". Die voorgaande berichten kunnen nog als stevige fan vind ik, maar die laatste, dat noem ik licht (dit woordje weglaten maakte het wat dramatischer neem ik aan) pervers. 't Is een vrouw, en om het wat plat te zeggen, "she fucks and she gets fucked". Leer er mee leven.

En voor je elk puntje halsstarrig gaat proberen weerleggen, let op het woord "combinatie".

En ik weet best wat veroordelen betekent. Spreek dat ook niet tegen, maar jij doet net hetzelfde als je mensen hier snel oppervlakkig noemt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Onderhond wrote:

Combinatie van:

1. Jezelf naar een ander persoon vernoemen

2. Alles goedvinden wat die persoon doet, zodat er nog amper sprake is van een kritische houding.

3. Moeilijk kunnen omgaan met kritiek op die bepaalde persoon.

4. Die persoon niet eens persoonlijk kennen, enkel afgaan op externe informatie, waarvan het merendeel gestagede performances.

5. Nogal heftig reageren wanneer mensen haar zien als een "lustobject". Die voorgaande berichten kunnen nog als stevige fan vind ik, maar die laatste, dat noem ik licht (dit woordje weglaten maakte het wat dramatischer neem ik aan) pervers. 't Is een vrouw, en om het wat plat te zeggen, "she fucks and she gets fucked". Leer er mee leven.

En voor je elk puntje halsstarrig gaat proberen weerleggen, let op het woord "combinatie".

Kritiek geven sta ik gewoon toe bij haar, er is al vaker aangegeven dat ze haar niet echt geweldig vinden, reageer ik daar op? nee..

Wat valt er verkeerd te vinden aan wat ze doet? Niks.

En over de reactie op GFM i.v.m. haar een lustobject vinden was ook niet serieus. Was meer in een grappig perspectief.

Wat het er mee te maken heeft dat ik haar niet persoonlijk ken is voor mij een vraag.

En dan het commentaar op mijn nickname, achja dat is jouw veronderstelling.

AL deze punten in combinatie slaan nog als een tang op een varken.

Ik laat het hierbij. Dit topic kan wel beter gevuld worden dan jouw mening over mij persoonlijk. Als jij mij liever ziet als een perverse fan, so be it.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Onderhond wrote:

De kritiek die van jou (en Jeremy) komt is onder andere dat mensen hier oppervlakkig zouden zijn, en dat mensen enkel stemmen puur op uiterlijk en niet op uitstraling.

Het ging mij niet om wat je bij dit spel belangrijk vindt. Met deze game mag je best oppervlakkig zijn maar dat een niet zo knap iemand met een heel goed innerlijk bij jou geen kans maakt vind ik dat heel oppervlakkig.

Back on topic.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Ben eerlijk gezegd niet echt gecharmeerd van de man ...

5+, 6-

Jeremy_Sisto

• 535 messages
  • 0 votes

6+,6-

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

6+, 7-

citybird

• 4964 messages
  • 4139 votes

6+, 8-

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Weer een bewijs dat de gemiddelde MM user geen gemiddelde Nederlander is . SelmaDuim, doe jij de volgende?

Onderhond

• 87597 messages
  • 12851 votes

BoordAppel wrote:

Weer een bewijs dat de gemiddelde MM user geen gemiddelde Nederlander is .

Komt door die Belgen hier

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Sorry, ik ben door mijn vorraad knappe acteurs heen en ze blijken tijdelijk niet leverbaar te zijn, ik laat de beurt aan me voorbij gaan deze keer. Wie graag wil mag het van me overnemen.

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Ik heb nog wel eentje. Plaats 'm straks wel even ...

Freud

• 10772 messages
  • 1153 votes

6+, 9-

Diesel

• 9411 messages
  • 0 votes

UPDATE

Stand acteurs:

Johnny Depp 10+/1-

George Clooney 10+/2-

John Cusack 10+/4-

Al Pacino 10+/6-

Takeshi Kaneshiro 10+/7-

Brad Pitt 10+/7-

Marlon Brando 10+/7-

Christian Bale 10+/8-

Jared Leto 10+/9-

Robert De Niro 10+/9-

Antonio Banderas 10+/9-

Jim Carrey 7+/10-

Jude Law 7+/10-

Tom Cruise 6+/10-

James Franco 6+/10-

Russell Crowe 6+/10-

Paul Walker 5+/10-

Colin Farrell 5+/10-

Steven Bauer 5+/10-

Ewan McGregor 5+/10-

Matt Damon 5+/10-

Paul Rudd 5+/10-

Gabriel Byrne 5+/10-

Andy Garcia 5+/10-

Benicio Del Toro 5+/10-

Bruce Willis 5+/10-

Jake Gyllenhaal 4+/10-

Mel Gibson 4+/10-

Gary Oldman 4+/10-

Blair Underwood 4+/10-

Joaquin Phoenix 3+/10-

Egbert Jan Weeber 3+/10-

Orlando Bloom 3+/10-

Paul newman 3+/10-

Eduardo Noriega 3+/10-

Vincent Cassel 2+/10-

Bruce Campbell 2+/10-

Gackt Camui 2+/10-

Jonathan Ryse Meyers 2+/10-

Nicolas Cage 2+/10-

Edward Norton 2+/10-

Jack Nicholson 2+/10-

Gael García Bernal 2+/10-

Marshall 'Eminem' Mathers 2+/10-

Michael Pitt 1+/10-

Shinji Takeda 1+/10-

Matthew Broderick 1+/10-

Harrison Ford 1+/10-

Troy Garity 1+/10-

LeBron James 1+/10-

Tom Welling 0+/10-

Vincent Gallo 0+/10-

Seth Green 0+/10-

Chris O'Donnell 0+/10-

Val Kilmer 0+/10-

Serge Gainsbourg 0+/10-

Andras Jones 0+/10-

Rick de Leeuw 0+/10-

Paul Bettany 0+/10-

bridget

• 179 messages
  • 445 votes

6+, 10-

Jeremy_Sisto

• 535 messages
  • 0 votes

Ok Chainsaw go ahead!!

Chainsaw

• 8845 messages
  • 3576 votes

Ok ...

(afbeelding)

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.