- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) acteurs game
Knappe (?) acteurs game
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Heeft de blik van een zieke hond. Je kan er medelijden mee hebben, maar mooi vind ik het niet. 5+, 4-
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Heeft de blik van een zieke hond. Je kan er medelijden mee hebben, maar mooi vind ik het niet. 5+, 4-
Je hebt wel vaak commentaar he. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heeft de blik van een zieke hond. Je kan er medelijden mee hebben, maar mooi vind ik het niet.
We kunnen beter voortaan al beginnen met 0+, 1-, scheelt jou ook weer moeite.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Onderhond is ingehuurd om alles een min te geven, maar dat hebben jullie blijkbaar nog niet door... 
+5, 6- overigens
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Misschien moeten we maar weer eens beginnen met het plaatsen van knappe acteurs, dat scheelt sommigen het plaatsen van de nu zo broodnodige minnetjes, want het niveau is niet echt hoog de laatste tijd. Ik kan mijn + toets al bijna niet meer vinden 
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Volgens mij is dat een kwestie van smaak, Selma ik heb namelijk niet echt super lelijke mannen langs zien komen, ik vind dat jij en onderhond snel een - geven en dus snel iemand lelijk vinden. Wie bepaald wat knap is, is een mening geen feit, gelukkig verschillen meningen daarover anders vielen we allemaal op dezeflde persoon. En het karakter is veel belangrijker.
Freud
-
- 10772 messages
- 1153 votes
Wie bepaald wat knap is, is een mening geen feit, gelukkig verschillen meningen daarover anders vielen we allemaal op dezeflde persoon. En het karakter is veel belangrijker.
Amen 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Misschien leggen wij de lat wat hoger, ik vind niet zomaar elke man knap of hij nu bekend is of niet. Iedere zelfrespecterende persoon is kritisch en daar vind ik niets mis mee. In het echte leven vind ik ook niet de eerste de beste voorbijganger leuk genoeg.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Mjah ... eh ?
Net zoals arme mensen dat geld niet belangrijk is ...
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Het is ook wel zo inderdaad, dat veel mensen een bekende knap vinden omdat die maar bekend is. Nou onderhond een karakter is wel belangrijker hoor, een Bitch als vriendin of een asshole als vriend is niet echt leuk lijkt me, hoe goed diegene er ook uitziet.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5077 votes
Bruce Willis? Die kan ik met de beste wil van de wereld niet eens in de buurt plaatsen van wat ik met knap associeer.
+5, -7
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Bruce Willis? Die kan ik met de beste wil van de wereld niet eens in de buurt plaatsen van wat ik met knap associeer.
+5, -7
Van uitstraling gehoord? Het gaat niet alleen om het omhulsel.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
"Knappe (?) acteurs game" heet dit topic. Dus hier mogen we ongegeneerd en oppervlakkig alleen naar het uiterlijk kijken, zonder gezeur over innerlijk en uitstraling. 
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Ja jammer, ik vraag me toch altijd wel af wat is knap. Ook wel grappig dat dat per mens verschilt, wat de 1 knap vind vind de ander weer helemaal niet knap. Maarja het heet knappe acteurs game, maar ik let wel op de uitstraling, nieuw forum Lelijke acteurs/actrices game zou ook nog wel kunnen. Dan kan het allebei beoordeeld worden 
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Het omgekeerde, een leuk iemand van het andere geslacht (niet homofoob bedoeld
) die lelijk is noemt men doorgaans een vriend of vriendin. Wat mij betreft moet er aan beide criteria voldaan zijn, en is het één niet ondergeschikt aan het ander. Je moet er natuurlijk wel de hele dag op kijken.
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Ja maar dat snap ik onderhond, maar een karakter is toch belangrijk of zit ik nou helemaal fout. Ik vind het erg belangrijk een verrot karakter is ook niet leuk toch.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Onderhond zegt (terecht!) dat zowel uiterlijk als innerlijk belangrijk zijn bij een partner.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
"Knappe (?) acteurs game" heet dit topic. Dus hier mogen we ongegeneerd en oppervlakkig alleen naar het uiterlijk kijken, zonder gezeur over innerlijk en uitstraling. 
Maar uitstraling kan er wel aan bijdragen dat je iemand knap vind.
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Als Selma een enorme bitch was geweest, had je dat toch ook niet leuk gevonden neem ik aan. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
@ Boordappel: Dat is ook zo, maar ik bedoel dat iemands mening dat iemand niet knap is niet bekritiseerd hoeft te worden door op te merken dat iemand ook uitstraling of een goed karakter kan hebben. Ik ga ervan uit dat men zelf een goede afweging heeft gemaakt en deze dingen al dan niet mee heeft gewogen in de mate die men zelf belangrijk vindt.
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Maar uitstraling kan er wel aan bijdragen dat je iemand knap vind.
Mee eens Boordappel absoluut. Een mooie/lieve uitstraling kan iemand al leuker maken om naar te kijken.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12851 votes
Als Selma een enorme bitch was geweest, had je dat toch ook niet leuk gevonden neem ik aan. 
Nee, en als ze een lelijke doos geweest was ook niet. Hoop dat het stilaan wat duidelijk wordt ...
Jeremy_Sisto
-
- 535 messages
- 0 votes
Jahoor. Niet zo nahja laat maar hangen ook.