• 178.243 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.447 votes
Profile

De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers

Theunissen

• 12273 messages
  • 5515 votes

Mooi dat "Das Boot" niet gezonken is door een horde zombies

Deze battle tussen Mario Bava en Aki Kaurismäki kan wel eens eventjes gaan duren, want van beiden heb ik geen films gezien en het zijn ook niet echt regisseurs die een echt goed bekeken (qua aantal stemmers) film hebben.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Theunissen wrote:

Mooi dat "Das Boot" niet gezonken is door een horde zombies

Deze battle tussen Mario Bava en Aki Kaurismäki kan wel eens eventjes gaan duren, want van beiden heb ik geen films gezien en het zijn ook niet echt regisseurs die een echt goed bekeken (qua aantal stemmers) film hebben.

De films van Bava zouden je wel eens kunnen bevallen als je van Italiaanse schoonheden houdt natuurlijk...

John Milton

• 24226 messages
  • 13392 votes

Van allebei meerdere gezien maar ik vind het moeilijk. Maar eens nachtje over slapen.

Theunissen

• 12273 messages
  • 5515 votes

alexspyforever wrote:

De films van Bava zouden je wel eens kunnen bevallen als je van Italiaanse schoonheden houdt natuurlijk...

Adviseer je er eentje of meerdere specifiek aan en moet je bij het kijken van zijn films ook een Bavaria biertje (oftewel bavianen pis) drinken.

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Adviseer je er eentje of meerdere specifiek aan en moet je bij het kijken van zijn films ook een Bavaria biertje (oftewel bavianen pis) drinken.

Hm hangt er van af waar je zin in hebt. Je moet niet meteen erotiek gaan verwachten maar denk wel dat je Blood and Black Lace kan waarderen. Niet de eerste giallo maar wel een van de vroegste met mooi kleurgebruik en mooie dames:

6 Donne per l'Assassino (Film, 1964) - MovieMeter.nl

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Bava was een genie!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

2-3

Flavio

• 4897 messages
  • 5232 votes

2-4

Theunissen

• 12273 messages
  • 5515 votes

alexspyforever wrote:

Hm hangt er van af waar je zin in hebt. Je moet niet meteen erotiek gaan verwachten maar denk wel dat je Blood and Black Lace kan waarderen. Niet de eerste giallo maar wel een van de vroegste met mooi kleurgebruik en mooie dames:

6 Donne per l'Assassino (Film, 1964) - MovieMeter.nl

Ik zal hem eens pindakazen (ben ik nu overigens al aan het doen ), maar ik weet niet of ik hem ga bekijken. De film duurt in ieder geval niet al te lang (dat vind ik tegenwoordig een pluspunt) met circa 90 minuten, maar de jaren 60 is eigenlijk niet echt mijn ding meer (net iets te oubollig en te preuts).

Theunissen

• 12273 messages
  • 5515 votes

mikey wrote:

Bava was een genie!

Dan zou ik maar op hem stemmen, want hij ligt er al met één been uit

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Dan zou ik maar op hem stemmen, want hij ligt er al met één been uit

Misschien stemt hij niet omdat hij net als ik niets van die Aki heeft gezien. Is mij ook totaal onbekend.

joolstein

• 10841 messages
  • 8930 votes

alexspyforever wrote:

(quote)

Misschien stemt hij niet omdat hij net als ik niets van die Aki heeft gezien. Is mij ook totaal onbekend.

Bij de eerste battle hanteerde ik idd ook niets gezien, niet stemmen. Echter nu we een ronde verder zijn hou ik me daar niet meer aan! Omwille van een snellere doorgang van de battles, stem ik gewoon op degene met de interessantste Filmografie

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

joolstein wrote:

(quote)

Bij de eerste battle hanteerde ik idd ook niets gezien, niet stemmen. Echter nu we een ronde verder zijn hou ik me daar niet meer aan! Omwille van een snellere doorgang van de battles, stem ik gewoon op degene met de interessantste Filmografie

Klinkt als iemand die meer zin heeft in een challenge

Shaky

• 3736 messages
  • 13050 votes

3-4

Number23

• 8638 messages
  • 5681 votes

Da's nog best een goed idee joolstein.

Tenzij er iemand nog een Bava of Kaurismaki gaat aanslingeren voor de deadline, duw ik Mario gewoon door straks, puur vanwege z'n filmografie die mij meer trekt.

Ow wacht, Arie heeft de leiding

Nou dan maak ik het gewoon gelijk en dan mag Theunissen de guillotine bedienen

4-4

Theunissen

• 12273 messages
  • 5515 votes

Number23 wrote:

Nou dan maak ik het gewoon gelijk en dan mag Theunissen de guillotine bedienen

4-4

Dat mag John Milton eventueel doen (of iemand anders, ik heb van beiden niets gezien), hij zou er immers een nachtje over slapen Nu weet ik niet hoelang een nachtje slapen bij John normaal gesproken duurt.

Woland

• 4796 messages
  • 3818 votes

Ik vind het ook een lastige keuze, van allebei vier gezien en ook bij allebei een gemiddelde dat best vergelijkbaar is. Dan toch maar vanwege Black Sabbath:

5-4

Film Pegasus (moderator films)

• 31149 messages
  • 5449 votes

1-0

Theunissen

• 12273 messages
  • 5515 votes

Woland wrote:

Ik vind het ook een lastige keuze, van allebei vier gezien en ook bij allebei een gemiddelde dat best vergelijkbaar is. Dan toch maar vanwege Black Sabbath:

5-4

Ozzy Osbourne, Tony Iommi, Geezer Butler en Bill Ward van BLACK SABBATH zijn je dankbaar dat je een einde hebt gemaakt aan de battle

1-1 (vooral vanwege "Remember (2015)")

mikey

• 28989 messages
  • 5141 votes

Theunissen wrote:

Tony Iommi,

tommy

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Theunissen wrote:

(quote)

Dat mag John Milton eventueel doen (of iemand anders, ik heb van beiden niets gezien), hij zou er immers een nachtje over slapen Nu weet ik niet hoelang een nachtje slapen bij John normaal gesproken duurt.

Misschien goed dat JM niet heeft gestemd, ik had zo een voorgevoel dat hij voor die Aki ging stemmen. wow ik heb toch alvast een nominatie die naar ronde 3 gaat.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12847 votes

2-1

joolstein

• 10841 messages
  • 8930 votes

Chan-wook Park vs Atom Egoyan

Tja hoge cijfers voor Sympathy for Mr. Vengeance en Lady Vengeance, Oldeuboi, Ah-ga-ssi en het segment "Cut" uit de Three... Extremes

3-1

Flavio

• 4897 messages
  • 5232 votes

4-1

Shaky

• 3736 messages
  • 13050 votes

5-1

Woland

• 4796 messages
  • 3818 votes

1-0

Flavio

• 4897 messages
  • 5232 votes

1-1

John Milton

• 24226 messages
  • 13392 votes

2-1

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.