- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
eRCee
-
- 13443 messages
- 1978 votes
Gaan we nu weer 24 uur zitten wachten? Kom op John Milton, niks gezien hebben is ook een soort stem.
Flavio
-
- 4898 messages
- 5234 votes
Band was ook betrokken bij Re-Animator heb ik hier geleerd. Best geinig maar mijn stem gaat naar Claire.
2-3
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Ik ga Denis niet laten verliezen van zo'n prutskoning inderdaad, fuck dat. Ik was aan het kijken of ik een van zijn shorts kon vinden, maar het internet vindt ze niet goed genoeg kennelijk om erop te mogen. Waar hij als producer bij betrokken was laat ik even buiten beschouwing.
Edit: Ha! Trancers: City of Lost Angels (Short 1988) gevonden in de krochten van het internet. Nog een 6.4 op IMDb ook en met Oscarwinnaar Helen Hunt nota bene, ik ga me laten verrassen 
edit 2: ik snap de vermakelijke pulp duiding, maar Denis is voor mij echt wel een auteur filmmaker. Ik vond High Life een van de betere films van dat jaar en kan wel meer van haar goed waarderen. Ik verwacht dat Beau Travail me bij herziening ook wel beter gaat bevallen dan de eerste keer. Band wil ik tijdens een trash challenge wellicht nog eens aanzwengelen.
2-4
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Van Charles Band heb ik zo te zien twee films gezien (beide "Puppet Master") die beiden 0,5* van mij kregen en van Claire Denis heb ik één film gezien ("Trouble Every Day (2001)") die 2,0* van mij kreeg. Ik stem dus niet, want het maakt mij niet uit wie er wint of verliest. Van één regisseur komen we al af na deze ronde en hopelijk de andere regisseur bij de volgende ronde.
alexspyforever, kun je bij de volgende ronde zorgen dat de winnaar van deze battle uitkomt tegen iemand die deze winnaar met vlag en wimpel verslaat 
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Als je op Denis stemt is het klaar Theunissen 
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Ik moet politieke campagnes gaan runnen, kijk eens wat een talent. Gaat geen enkele tijd verloren ook, hoppetee. 
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
alexspyforever, dus niet Claire Denis laten uitkomen tegen de winnaar van deze battle
Dit is ook weer een battle waar ik niet veel mee kan, van Frau Merkel heb ik niets gezien en van Yimou Zhang heb ik twee films gezien die een nipte voldoende van mij kregen ("The Flowers of War" en "The Great Wall").
0-1 (om het tempo hoog te houden)
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Zhang heeft een 4* film meer, maar de twee 4* films die Frau Merkel bij me scoort zijn zo anders van elkaar, en raakten me meer dan die van Zhang. Visages Villages (2017) is als docu bij heel wat user gelijk kansloos, maar mijn eindlijst had hij gehaald dat jaar, als ik hem op tijd had gezien.
1-1 (om het tempo weer wat te 'temperen'
)
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Agnès Varda:
Angela Merkel:
https://images.fd.nl/archive/99981_hh-16369036.jpg?auto=format&w=1280&q=45
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Ik kan beiden zeer waarderen. maar er staat geen Cameron in mijn top tien. Voor de vorm:
1-4
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
1-5 bij mij wel in de top 10 en dat is niet Titanic 
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
Theunissen
-