- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
De meester van de Gore vs de man van de Gremlins. Dan ga ik voor de Gore
1-1
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Met de "The Gore Gore Girls (1972)" heb ik me goed vermaakt en hetzelfde geldt voor "The Screwfly Solution (2006)" uit de leuke "Masters of Horror" TV-serie en ook "Twilight Zone: The Movie (1983)" was leuk.
2-1
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Met de "The Gore Gore Girls (1972)" heb ik me goed vermaakt en hetzelfde geldt voor "The Screwfly Solution (2006)" uit de leuke "Masters of Horror" TV-serie en ook "Twilight Zone: The Movie (1983)" was leuk.
2-1
Number23
-
- 8638 messages
- 5682 votes
Moeilijk! Er staan 2 films van Lewis op de planning, maar ga het niet redden voor de deadline denk ik 
Joe Dante heeft wel een speciaal plekje bij mij, maar houd me vooralsnog even afzijdig.
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
Totaal geen Herschell Gordon Lewis fan want van de 6 films die ik ondertussen gezien heb zijn het vooral onvoldoendes of matige films. Ga zeker nog wel werkjes van hem zien, maar denk niet dat het echt iets voor mij is. Daarentegen heb je bij deze battle Dante met zijn Gremlins, Piranha en The Howling, dus voor mij gemakkelijk...
2-3
ach ..nu kom ik op ...list van Alexspy...sorry
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
en editor van the arena met pam
"The Arena (1974)" met Pam kreeg 2,5* van mij en is eigenlijk alleen het kijken waard vanwege Pam.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Nou als Hersch het niet haalt, geen schande om te verliezen van de man van Gremlins en Piranha. Nu goed The Howling vind ik wel behoorlijk ruk.
3-3
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Totaal geen Herschell Gordon Lewis fan want van de 6 films die ik ondertussen gezien heb zijn het vooral onvoldoendes of matige films. Ga zeker nog wel werkjes van hem zien, maar denk niet dat het echt iets voor mij is. Daarentegen heb je bij deze battle Dante met zijn Gremlins, Piranha en The Howling, dus voor mij gemakkelijk...
2-3
ach ..nu kom ik op ...list van Alexspy...sorry
Ach, nu dat ik weet dat je van James Cameron houdt, dat verklaart al veel 
Tja, je bent toch wel een speciaal geval maat. Je kijkt onnoemelijk veel horror tijdens de betreffende challenge maar geen horrorfilms bij je favoriete films.
Ik weet niet goed welke eisen je stelt of wat nog meer verwacht bij de films van HGL. Een diepzinnig verhaal of sterk acteerwerk moet je niet bij HGL zijn. Of ja je kan A Taste of Blood eens proberen, maar achteraf niet komen klagen als je halverwege in slaap bent gevallen 
De gore dat zal je best wel weten was het beste in die tijd, weinig concurrentie had hij op dat vlak. Nu ok the Wizard of Gore kon je toch nog waarderen, dat is wel al iets.
En John Milton het verbaast mij dat jij een of meer HGL films hebt bekeken. Jij zou de laatste zijn van wie ik verwacht zulke films te kijken... Nu goed Woland weet HGL wel te waarderen. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Oeps, is inderdaad Beyonce in een parodie van Pam Grier in "Austin Powers in Goldmember (2002)".
Zoek de verschillen tussen Beyonce en Pam 
(afbeelding)
Het enige wat ik weet is dat Uschi Digard ze beide doet verbleken (no pun intended) 
Ach en bedankt om Rollin nog een eerredder te gunnen.
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
Robert Eggers vs Terrence Malick
Kijk deze is nu makkelijk! Deze kan ik zelfs met mijn ogen dicht! The Thin Red Line (1998) is een oorlogsfilm met mooifilmerij en ansichtkaart wijsheden die ik met zeer veel moeite heb afgekeken en bij The Tree of Life (2011) heb ik zelf dat niet gedaan! Op Robert Eggers nieuwste kan ik bijna wachten; The Northman (2022)!!!
1-2
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
En John Milton het verbaast mij dat jij een of meer HGL films hebt bekeken. Jij zou de laatste zijn van wie ik verwacht zulke films te kijken... Nu goed Woland weet HGL wel te waarderen.
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4896 votes
Oef, Ik kan nog eens stemmen.
1-3
"The Lighthouse" en "The VVitch" vond ik eigenlijk vrij tamme films.
"Badlands" en "Thin Red Line" daarentegen. Een puntje voor Malick. Ook al zit "Tree of Life" ertussen 
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Vreselijk, ik ben dol op Eggers en hoe hij in filmmaken staat (al moet ik The Lighthouse nog steeds zien, kan echt niet John Milton). En net als joolstein sta ik te trappelen voor The Northman. Maar Malick heeft vijf 4* films, een 4,5* (TToL, ik vond die juist wel erg goed) en dan nog twee zevens en een zesje.
1-4 dus maar
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Ik denk ik zwengel er gelijk eentje aan zodat ik mag stemmen, maar als ik lees hoeveel er gekotst wordt, sla ik toch maar over. JM heeft zijn tweede koffie nog niet eens op!
Shaky
-
- 3736 messages
- 13052 votes
The Neverending Story
, verder doe ik niet mee aan deze battle.
ikkegoemikke
-
- 3449 messages
- 4896 votes
Hup, weer eentje die ik kan overslaan. Theunissen weer met zo'n obscure regisseur 
Het zou me niet verwonderen als er hier maar één voorkeurstem uit volgt 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Hup, weer eentje die ik kan overslaan. Theunissen weer met zo'n obscure regisseur 
Het zou me niet verwonderen als er hier maar één voorkeurstem uit volgt
En jij die HG Lewis als een obscure regisseur bestempelde, die battle was zelfs vrij snel beklonken. 
The Neverending Story
, verder doe ik niet mee aan deze battle.
Tenzij het voor jou jeugdnostalgie is, ben ik verbaasd dat je dat een goede film vindt. Ik zag die film toen ik al 18+ was en vond em echt matig.
Theunissen als door jouw (enige) stem die Lucifer doorgaat, ben je het wel verplicht anderen te helpen om een van die zijn films te kijken tegen de volgende ronde.
Number23
-
- 8638 messages
- 5682 votes
Het gevoel dat ik had als 16-jarige in de bioscoop de eerste keer dat ik Troy zag, is voor mij al genoeg om Wolfie een punt te gunnen.
1-0
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
Theunissen als door jouw (enige) stem die Lucifer doorgaat, ben je het wel verplicht anderen te helpen om een van die zijn films te kijken tegen de volgende ronde.
Die Lucifer heeft maar vier of vijf films gemaakt en de meeste zijn volgens mij ook makkelijk te vinden! (ben ze regelmatig tegengekomen) Maar om te gaan kijken naar amateuristische films met Roman showers en golden showers is denk ik voor de meeste van ons toch een stapje te ver!
Flavio
-
- 4898 messages
- 5235 votes
Petersen is ook genomineerd door Theunissen en Das Boot zal het toch wel winnen van de Vomit Dolls dus hopelijk verdwijnt die Lucifer snel weer naar de vergetelheid.