- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
De favoriete regisseurs van MovieMeter-gebruikers
Graaf Machine
-
- 9798 messages
- 1416 votes
Misschien, maar het viel me gewoon op dat ze al even niet meer hadden gestemd en ze misschien vergeten waren dat het topic bestond. Jij bent ook wel eens een moeial en zeurkous, maar daar stoor ik me al lang niet meer aan.
Ja, daar heb je een punt. Ik kan ongelooflijk zeuren. Ik ben blij dat ik mezelf nooit aan hoef te horen.
Graaf Machine
-
- 9798 messages
- 1416 votes
Van de ene Dr. Caligari gezien, van de andere Widows. Beide geen toppers naar mijn idee, maar dan ga ik toch voor de eerste.
5-4 voor Robert Wiene
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
Van Werner Herzog zag ik de remake van Nosferatu: Phantom der Nacht (1979) en biopic Queen of the Desert (2015) Plus dat de film Aguirre, der Zorn Gottes (1972) ook nog op de plank lig.
Van James Wan zag ik Saw (2004), Dead Silence (2007), Insidious (2010) en het vervolg (2013), The Conjuring (2013)en het vervolg (2016) Aquaman (2018) en Malignant (2021) Zijn verdere actiefilms (van F & F in zijn geheel niets gezien) heb ik wel overgeslagen.
Beide regisseurs krijgen van mij aardige en goede waardering maar James Wan vind ik net iets beter doen met zijn films in het mijn geliefde horror-genre.
0-2
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
1-3
Wan heeft een aantal goede horrorfilms gemaakt en hij was in het begin ook nog vernieuwend.
Graaf Machine
-
- 9798 messages
- 1416 votes
Van Herzog heb ik alleen enkele documentaires gezien. Dat vind ik toch erg lastig vergelijken met een regisseur die fictie maakt.
Van Wan heb ik enkele horrors gezien, maar het heeft me nooit echt aangegrepen, al was Saw indertijd wel leuk, maar ook maar voor één keer. Herkijkwaarde is heel laag.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ja, daar heb je een punt. Ik kan ongelooflijk zeuren. Ik ben blij dat ik mezelf nooit aan hoef te horen.
Och tis je vergeven nu dat je Wiene hebt gestemd 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Tja niet zo een fan van Wan maar Conjuring 2 en Saw vond ik wel goed.
1-5
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
Shaky
-
- 3736 messages
- 13052 votes
Allebei heerlijke films gemaakt zoals Puppet Master III, Creepozoids en Sorority Babes in the Slimeball Bowl-O-Rama vs Short Cuts.
Allebei ontzettende troep gemaakt zoals Beach Babes from Beyond vs Popeye en Dr. T & The Women
De films die ik bij DeCoteau diepe onvoldoende heb gegeven kijk ik dan liever opnieuw dan die van Altman die ik 1* heb gegeven.
1-0
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Shaky die DeCoteau is er eentje van jou zeker? Als ik die posters bekijk lijkt er op zich wat trash tussen te zitten? Wat zou je aanbevelen? Overigens van beide 0 gezien.
Shaky
-
- 3736 messages
- 13052 votes
Allebei heerlijke films gemaakt zoals Puppet Master III, Creepozoids en Sorority Babes in the Slimeball Bowl-O-Rama vs Short Cuts.
Die dus 
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
Overigens van beide 0 gezien.
Jokkebrok!!
Je heb Creepozoids gezien en die een * gegeven omdat een dikke prul was!
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
Deze vind ik nog knap lastig want van Altman zag ik één film Gosford Park (2001) en dat soort whodunit in de traditie van Agatha Christie's Hercule Poirot vind ik heerlijk! Maar ....
David DeCoteau is een low-budget regisseur waar ik niets kwaads over kan zeggen...zijn films zijn wat het zijn...met laag budget gemaakte films...Creepozoids (1987) is een absoluut fijne 80's B-film of dan Puppet Master III Ja...DRIE met de terugkeer van Leech Woman! Ook de Puppet Master 6, 7 & 9 van hem waren nog best goed! Alleen tijden veranderen en al die extreem goedkope Wrong- films durf ik niet eens te kijken en ook de 1313-reeks met soft gay-erotiek is niet aan mij besteed! Tja ...
?
Ik doe gek en ga mee met de voorgaande heren
3-0
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Jokkebrok!!
Je heb Creepozoids gezien en die een * gegeven omdat een dikke prul was!
Hm nog eens controleren op letterboxd dan...
edit: ik was vergeten fade watched films op te zetten
idd ik heb Creepozoids gezien en Nightmare sisters waar ik me niet echt wat van herinner.
Ook nog maar eens Altman gecheckt maar dat blijft 0.
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Herzog weggestemd voor James Wan, schandalig 
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Van David heb ik 3 films gezien, waaronder "Creepozoids" en "Nightmare Sisters", maar die films keek ik alleen maar vanwege het meespelen van de kleine Linnea Quigley en geen enkele film heeft ook een voldoende gekregen (2,0* was mijn hoogste punt voor een film van David).
Number23
-
- 8638 messages
- 5681 votes
Naar DeCoteau ben ik erg nieuwsgierig geworden, dus zal niet tegen hem gaan stemmen.
Altman heeft ook niet echt veel indruk op me gemaakt.
Theunissen
-
- 12273 messages
- 5515 votes
Zie nu dat ik van David DeCoteau maar liefst 5 films heb gezien (alle 5 met Linnea Quigley) en de score daarvan was 3x 2,0*, 1x 1,5* en 1x 1,0*. Ik ben dus geen fan van David DeCoteau, maar ik heb een Linnea Quigley fetisj 
https://live.staticflickr.com/65535/47811956321_95c24e5b51_c.jpg
Van Robert Altman heb ik één film gezien, te weten "MASH (1970)", en die kreeg 3,5* van mij. Vanwege de leuke serie "M*A*S*H (TV Series 1972–1983)" gaat mijn stem dus naar Robert Altman.
3-1
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
terecht nix van decoteau gezien, behalve de disaster artist
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Maar daarvan is hij toch een cast member? Hij heeft toch niets met de totstandkoming van die film te maken verder? Ik zie ook dat hij een regiecredit heeft voor Le Quattro Strade (Film, 2020) - MovieMeter.nl, gaat er niet iets mis?
Flavio
-
- 4898 messages
- 5234 votes
Le Quattro Strade is gemaakt onder zijn pseudoniem, Alice Rohrwacher 
Maar nee, dat klopt niet nee, verkeerde filmografieën zijn een bekende bug en is bij de developers neergelegd.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
en al die extreem goedkope Wrong- films durf ik niet eens te kijken en ook de 1313-reeks met soft gay-erotiek is niet aan mij besteed! Tja ...
?
gauke zou wel eens kunnen meelezen 
Woland
-
- 4796 messages
- 3818 votes
Werner Herzog verloren?? Van James Wan??!!??