- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Filmposter van de dag
Filmposter van de dag
Graaf Machine
-
- 9797 messages
- 1412 votes
Leuke poster, krijg echt zin in een klassieke griezelfilm als ik hem zie. Vooral die bovenste strook met die ruiter en dat huis en die boom maakt voor mij precies de goede sfeer. Dat grote zwarte middenstuk met (merendeels) mooie letters is fijn doorbroken.
4
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
4
Sfeervolle horrorposter. Ik word er vrolijk van. Heb ook gelijk zin om hem weer te gaan kijken. Vincent Price rules!
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
4
Sfeervolle horrorposter. Ik word er vrolijk van. Heb ook gelijk zin om hem weer te gaan kijken. Vincent Price rules!
Ja we wachten alle geduldig op je bijdrages 
4
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Graaf Machine
-
- 9797 messages
- 1412 votes
Grauwe kleuren, platte tekening. De belettering bevalt me wel.
2
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
3
Een ietwat 'lege' poster die er op zich prima uit ziet maar waarbij ik niet heel erg enthousiast raak naar de film.
Collins
-
- 7301 messages
- 4312 votes
De tekenstijl bevalt. De kleuren zijn niet heel expliciet maar storen niet. De afbeelding is wat simpel en braaf. De poster straalt niet veel uit. Is niet bepaald prikkelend of opwindend. Het behoudende kleurgebruik past perfect.
De little birdman on top die misschien voor de visuele prikkel had moeten zorgen, ziet er wat lullig uit.
Toch wel een saaie plaat.
2
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
3
Vind 'm wel mooi maar niet heel bijzonder, en het zegt weinig over de film.
Graaf Machine
-
- 9797 messages
- 1412 votes
Er bestaan betere posters van deze film. (Birdman)
Dit is een matige tekening met een slechts half zichtbare vogelman. De credits zijn te prominent aanwezig.
2
Dat is echt een compleet andere poster. Alleen de belettering lijkt een beetje op de poster die hier geplaatst is. De door jou geplaatste vind ik overigens beduidend aantrekkelijker.
Collins
-
- 7301 messages
- 4312 votes
Inderdaad stukken beter. Zeker een 4 waard.