• 178.174 movies
  • 12.221 shows
  • 33.994 seasons
  • 647.352 actors
  • 9.374.662 votes
Profile

Filmposter van de dag

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

4

Rodajc

• 11537 messages
  • 1436 votes

Weinig fright, wat mij betreft. En dat lijkt me toch de bedoeling van een horrorfilm poster.

2

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2188 votes

3

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

4

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

3

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

4

Ja het had misschien nog wat enger gekund, misschien met grote pupillen in plaats van kleine en een misvormde neus, maar ik vind dit nog steeds wel een gave poster. Best tof hoe ze al die monsters in de wolken hebben verwerkt en ondanks dat er een stoep is ziet het huis er erg verlaten uit en je ziet ook geen brievenbus. Achter het huis lijkt een bos te zijn en de belichte kamer is een erg sterk detail. Het lijkt alleen wel alsof die figuur voor de raam zijn handen in de zakken heeft, wat niet overeenkomt met iets spannends. Verder hebben de twee punchlines boven en onder een iets te standaard lettertype.

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

3

wibro

• 11590 messages
  • 4098 votes

3

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

4

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

Ik kwam de poster toevallig tegen op IMDb

Erg mooie poster. Al zijn de witte letters bovenaan naar mijn mening iets te groot .

4

Graaf Machine

• 9796 messages
  • 1412 votes

Mooie kleuren, dat zeker, maar de tekening zelf is wat simpel, en ook wel slecht eigenlijk. De witte letters bovenaan zijn niet alleen storend groot, maar ook lelijk. Lijkt op die blokkige computerspelletters van Atari, uit de 80er jaren. Tot slot: dat geelgroene plasje daar vooraan, wat is dat?

Al met al schrijf ik negatiever dan het beeld me eigenlijk voorkomt. Zeker een:

3

Onderhond

• 87595 messages
  • 12845 votes

1

Baggerman

• 10839 messages
  • 8282 votes

2

Zit ze in een bak pudding?

Rodajc

• 11537 messages
  • 1436 votes

Dat gedeelte rondom haar borsten is heel slecht gedaan, amateuristische poster.

2

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

3

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Perspectief van de hand en dat kapmes klopt niet helemaal, dat groene plasje is een beetje out of place, bloed op die ondergedompelde borsten ziet er te keurig uit en het letterype is te groot en lelijk. Ziet er uit als fanart.

2

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

2

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

2

Collins

• 7294 messages
  • 4311 votes

Op het eerste gezicht een mooie poster. Opvallende kleuren en spannende expressiviteit in de afbeelding.

Op het tweede gezicht valt de slordigheid van de poster op. De achtergrond is nog wel ok. De vrouw in het bord tomatensoep (?), de tomatensoep, de hand en het mes zijn grof en zonder gevoel weergegeven. Schreeuwerig en lomp.

En opeens vallen dan ook de lelijke grote witte letters van de filmtitel op.

2

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

2

SmackItUp

• 3505 messages
  • 2627 votes

2

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

4

Dit is weer eens wat anders. Het is juist mooi dat je niet precies weet waar ze in zit met haar lijf. De titel suggereert dat ze een baai met bloed is ingegooid. Dus dan ontstaat direct de vraag: Van wie is dat bloed en waarom wordt zij vermoord? Het kapmes erbij, lekker grof en vormt een sterk contrast met de dame en haar rondborstig figuur. Mooie schaduw op de haren en het groen-gele plasje voegt wat extra kleur toe en kan vanalles zijn. De letters vind ik er ook prima bij passen; een dik - en avontuurlijk font. Niet verkeerd dus deze poster.

stfuympos

• 13360 messages
  • 731 votes

3

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

horror en een rondborstige vrouw, is het origineel? Neen, maar I don't care I like what I see

4

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

4

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2188 votes

4

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

1 Mooi rood, maar verder niet zo

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.