• 178.061 movies
  • 12.206 shows
  • 33.976 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.759 votes
Profile

Filmposter van de dag

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

LET OP : vanaf vandaag nieuwe plaatsingstijd Filmposter ... 21.00 uur !

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Heeft wel wat. Mooi getekend, contrast, onheilspellend.

4

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

4

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Ik bleef lang kijken naar de poster. Da's een goed teken. Heeft wel wat intrigerends, zoet en creepy tegelijkertijd. Ik kon alleen niet goed zien wat de meid nou in haar hand heeft. Ik dacht een kanarie maar bij het zoeken op google naar een groter plaatje blijkt het een vlinder te zijn.

3*

Rodajc

• 11537 messages
  • 1436 votes

Verschrikkelijk in het kwadraat. Paarse handen, bliksem, vlindertje, bloemetje, mooi meisje...waar slaat het in Godsnaam op? Gelukkig, smaken verschillen. Maar ik begrijp niet hoe iemand dit mooi kan vinden.

1

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

1

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

5

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

2

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

1

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

3

Niet erg schitterend; er zijn twee losse plaatjes boven elkaar gezet en er had een mooier geheel gemaakt kunnen worden. Het lettertype herken ik van de standaard 3D fonts uit een oude Word die ik vroeger wel eens voor school heb gebruikt. De poster is vergelijkbaar met die van Hard Candy (meisje staat onder druk) maar hier ziet ze er nog iets kwetsbaarder uit. Ja, wat het precies betekent mag Joost weten maar deze poster heeft me wel altijd een beetje geïntegreerd. De film is ook al wat ouder en het is een horror, en ik kan de originele opzet best waarderen. Maar de handen en de letters zijn zo groot dat het een wanhopige poging lijkt om indruk te maken. Niet slecht maar het had misschien beter gekund.

Collins

• 7294 messages
  • 4307 votes

Ziet er slordig uit. Samengeraapt zootje. Het contrast boven/onder is als idee wel leuk, maar in de uitwerking erg gemakzuchtig in elkaar geflanst, zo lijkt het. De letters van de titel zijn te aanwezig en snijden de poster op een groteske manier doormidden. Slecht geplaatst, te groot en lelijk van vorm.

2

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

3

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

3

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

2

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Vooral het onderste gedeelte is erg mooi. Het bovenste gedeelte met die handen vind ik niet zo geslaagd. Toch één van de betere posters tot nu toe.

4

EW101

• 1256 messages
  • 2284 votes

4

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2187 votes

4

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

Flat Eric wrote:

Ik kon alleen niet goed zien wat de meid nou in haar hand heeft. Ik dacht een kanarie maar bij het zoeken op google naar een groter plaatje blijkt het een vlinder te zijn.

Moest je het nog groter bekijken?

Was daarna maar naar specsavers gegaan.

3

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Hmmm.... niet mijn smaak. Die bliksemende handen vind ik niet mooi, en dat meisje met vlinder en bloemen ook niet. Bovendien passen die twee beelden qua tekenstijl niet bij elkaar. De letters van Phenomena maken iets goed.

2

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Ook hier ga ik weer voor een ruime onvoldoende. Het spreekt niet aan, eigenlijk zelfs tegen. Ik zie de verbanden in deze poster niet echt.

1

mr rumson

• 2170 messages
  • 2995 votes

2

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

2

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

Ja, ok. Vind ik wel mooi. Flitsende kleurtjes passen wel bij die recht-voor-zijn-raap foto. Strakke lettergeving ook wel. Zou de poster niet hoeven hebben, maar bevalt me prima.

4

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

4

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

4

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Nee. Doet me werkelijk niets. Te druk, kleurtjes, scheve tekst, neonlichtjes.

Het is net een cover van een meidenblad!

1

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.