• 178.048 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.727 votes
Profile

Filmposter van de dag

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

4

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

1

Geen review waardig.

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

1

Maakt mij totaal niet nieuwsgierig naar de film, ik zou hem alleen al niet kijken door de poster.

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

2

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

1 voor rood zwart

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

3

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

2

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

2

Graaf Machine

• 9791 messages
  • 1412 votes

https://www.moviemeter.nl/images/cover/18000/18252.jpg?cb=1385205342

Het lukt me niet tot 00.00 uur mijn bed te ontwijken, dus maar iets voor die tijd een nieuwe geplaatst. Sorry voor dat. Na tig keer stemmen, wil ik ook eens een poster plaatsen.

Deze poster ken ik al lang, de bijbehorende film is me totaal onbekend.

Geweldig, hoe de jongelui daar staan. Blijft me altijd weer intrigeren. Zijn ze hoopvol, zijn ze teneergeslagen, zijn ze gewoon lam en zat, zijn ze compleet verveeld, zijn ze wanhopig? Staan ze op het punt om samen iets te ondernemen, maar durven ze nog niet? Je kunt er bij voelen wat je wilt voelen. Heerlijk. Deze poster geeft me altijd weer een versterkend gevoel.

De compositie, met die grote luchtpartij, komt ook geweldig binnen bij mij. Dat maakt de verwarring die de jongelui op mij maken nog sterker. Is het gewoon leegte, of staat er iets te gebeuren?

Het moment van de foto, het lijkt ochtend, is van belang. Na een nacht vol van…. Ja van wat, staan ze daar, hangen ze daar wat rond. Wat willen ze?

Nee, ik ken de film niet, en misschien moet ik dat zo laten. Soms kijk ik op MM even naar het topic van deze film, alleen om de poster te zien. Dat is me genoeg. Als ik de film zie, gaat de poster wellicht een hele andere betekenis voor mij krijgen.

Enige minpunt is de witte strook met Japanse tekst, helemaal onderaan, maar die vouw je gewoon weg.

Makkelijk een 5

Rodajc

• 11537 messages
  • 1436 votes

De blauwe lucht is mooi, net als de intrigerende compositie. Ook de sobere opzet met weinig tekst bevalt mij. Toch werkt het geheel op mij te geconstrueerd, te bedacht. Dat drukt mijn waardering.

3

Flat Eric

• 6443 messages
  • 1026 votes

Je kent ze wel, van die foto's die je geheel per ongeluk met je mobiel maakt. Dit is er zo een. Die je dan maar gelijk delete.

1

Miszmi

• 3240 messages
  • 598 votes

Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet denken. Ik sluit mij grotendeels bij Flat Eric aan, maar ik vind het daarentegen wel iets hebben, in ieder geval de rust die het uitstraalt. Daarbij ben ik overigens ook van mening dat dit inderdaad een foto is die van een gemiddelde telefoon af kan komen.

Een 2 voor de rust die het uitstraalt en overbrengt.

John Lee Hooker

• 14934 messages
  • 1625 votes

2

Vrij saaie poster en te leeg. Ik weet dat het voortaan als kunst gezien wordt om veel ruimte open te laten onder of boven, maar eerlijk gezegd vind ik het hier niet zo fantastisch. Graaf Machine vraagt zich af hoe de mensen op dat dak zich voelen maar naar mijn idee is dat niet zo lastig; ze lijken vrij nuchter en staan of zitten gecontroleerd een frisse neus te halen. Ook zijn het allemaal vrouwen die op een bepaalde manier opgesteld staan wat doet vermoeden dat het een of ander saai drama zal zijn. De titel in het midden is er met een typmachine nog snel even opgetikt.

Collins

• 7294 messages
  • 4307 votes

Met de compositie is niets mis. Veel lucht met een fraai streepje wit. Een goeie achter- en voorgrond. Paar plassen op de grond die suggereren dat het net geregend heeft. Kil, maar sfeervol.

De figuren sluiten niet goed aan bij die sfeer. Eigenlijk staan ze in de weg. Hun aanwezigheid is nietszeggend en straalt niets bijzonders uit.

De poster zou mooier zijn zonder.

2

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

1

Onderhond

• 87594 messages
  • 12839 votes

4

John Barry

• 3410 messages
  • 638 votes

2

SmackItUp

• 3502 messages
  • 2623 votes

2

Dragon

• 62559 messages
  • 4509 votes

3

alexspyforever

• 21517 messages
  • 2328 votes

Wat Flat Eric zegt eigenlijk, mislukte vakantiefoto

1

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

4

stfuympos

• 13359 messages
  • 731 votes

1

Baggerman

• 10839 messages
  • 8280 votes

4

Soms scheelt het wel als je de film kent. Deze film kennende vind ik de poster heel goed daarbij passen.

tattoobob

• 8198 messages
  • 2563 votes

1

ZZ TOP

• 507 messages
  • 2187 votes

2

Fillumon

• 2240 messages
  • 0 votes

Graaf Machine wrote:

Het lukt me niet tot 00.00 uur mijn bed te ontwijken, dus maar iets voor die tijd een nieuwe geplaatst. Sorry voor dat. Na tig keer stemmen, wil ik ook eens een poster plaatsen.

Hier denk ik ook al een poosje over na , want niet iedereen kan of wil tot 0.00 uur wachten. ..

Ik vervroegd de plaatsingstijd dan ook naar 21.00 uur..... ( geef elkaar ook beetje de ruimte/tijd a.u.b.). Na paar dagen weet je niet beter....gaat vanavond al in !

MovieMind

• 6943 messages
  • 0 votes

2

arno74

• 8700 messages
  • 3342 votes

Film niet gezien, maar het maakt me ook niet nieuwgierig ernaar. Niet lelijk maak ook niet super, en heeft inderdaad teveel weg van een overbodige gsm-foto.

2

nakada

• 2203 messages
  • 1666 votes

3

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.