- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
ik zou ze allebei een stem willen geven maar dat kan natuurlijk niet
3-2 maar met veel pijn in het hart
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
[quote]U96 wrote:
Tja als ik die ga aanpassen naar eigen goeddunken dat zou natuurlijk competitievervalsing zijn ...
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
6-2 Allebei topfilms in hun subgenre, maar Exorcist is toch duidelijk de betere film.
John Milton
-
- 24233 messages
- 13405 votes
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
1-1 4* tegen 4*. Super lastig. The Shining zal hem toch wel gaan worden, dus voor het idee 
John Milton
-
- 24233 messages
- 13405 votes
“You hear that, Mr. Alexspy? That is the sound of... inevitability”

alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Jaja wat als ik per vergissing the Shining tegen Alien in de halve finale zet, eens kijken of dan nog zal gelachen worden 
Noodless
-
- 10047 messages
- 6182 votes
Ben benieuwd naar de volgende Battle...De ene Film is overdreven ver gekomen en de andere Film Mother tja eigenlijk ook overdreven gezien het feit dat de Film vrij recent is. Nu al zo kunnen meten met toppers. Of zie ik dat verkeerd? Mother vond ik wel goed...maar bij de beste vier?
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ben benieuwd naar de volgende Battle...De ene Film is overdreven ver gekomen en de andere Film Mother tja eigenlijk ook overdreven gezien het feit dat de Film vrij recent is. Nu al zo kunnen meten met toppers. Of zie ik dat verkeerd? Mother vond ik wel goed...maar bij de beste vier?
Ben het met je eens hoor. Voor een film die nog zo recent is en op dit moment nogal in waardering begint te zakken is een halve finale toch beetje te genereus. Dawn of the Dead remake tja eigenlijk had die al in de 1e of 2e ronde moeten sneuvelen maar denk nogal mazzel bij de loting en soms nogal raar stemmenverloop zoals the Others die op 1 punt van doorgaan stond en dan toch ineens wordt ingehaald, Carrie die door zo een matige film er werd uit gestemd in de 1e ronde...