- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
joolstein
-
- 10841 messages
- 8939 votes
joolstein
-
- 10841 messages
- 8939 votes
1-0
voor Rampo Jigoku een aangename verrassing
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
joolstein wat heb je met het battle overzicht gedaan? Dit linkt naar een heel andere pagina nu. Denk dat je in de url zelf dingen had weggedaan waardoor je plots op pagina 4 uitkwam
Zo is het juist:
Battle 8
vs.
t/m 9, 2 verschil
Tussenstand 3-3
joolstein
-
- 10841 messages
- 8939 votes
Heel gek! Ik kreeg ook telkens een andere pagina als ik op het Battle overzicht klikte? Daarom hetzelfde als jou gedaan! Maar vermoedelijk verhuisd de link niet mee als we een pagina verder zijn. Even in de gaten houden dan!
arno74
-
- 8700 messages
- 3342 votes
Heel gek! Ik kreeg ook telkens een andere pagina als ik op het Battle overzicht klikte? Daarom hetzelfde als jou gedaan! Maar vermoedelijk verhuisd de link niet mee als we een pagina verder zijn. Even in de gaten houden dan!
joolstein
-
- 10841 messages
- 8939 votes
Kijk weer wat geleerd!
Ik had dan ook nog nooit de link geplaatst. Ik quote gewoon het bericht maar op mijn computer werd ik door-gelinkt naar een andere pagina. Enfin hij doet het nu weer dus kan ik gewoon weer quoten. En met wat jij me geleerd hebt kan ik het eventueel ook herstellen! THXS!
Noodless
-
- 10047 messages
- 6182 votes
Rampo Jigoku (2005) lijkt me wel een voordeel te hebben omdat weinig mensen die film gezien hebben.
Dus kunnen heel wat mensen ook niet stemmen op deze battle en eventueel de volgende battles. Ben wel benieuwd naar deze film omdat hij toch wel goede recensies krijgt en het concept lijkt me wel wat. Mother vond ik overigens wel een goeie film. Dus moet ik hier passen.
John Milton
-
- 24233 messages
- 13403 votes
Misschien dat ik hem zo nog even kijk, als ik zin heb. Ligt wel klaar, Rampo.
edit: oef, dat was niet best. Makkelijk dus, zij het andersom dan bij Alex.
3-4