- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Tja ik kan al voorspellen dat niet mijn nominatie zal doorgaan

7-5
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
0-1
Braindead vanmorgen bekeken. Beter dan ik had verwacht.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
FG een van de slechtste horrorfilms die ik laatste maanden heb gezien tegen een zeldzame horror comedy die ik goed vind, no contest
1-4
MovieMind je bent een franskiljon 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
MovieMind je bent een franskiljon

Kan de franse cinema over het algemeen wel waarderen inderdaad. 
2-5
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes

Kan de franse cinema over het algemeen wel waarderen inderdaad. 
2-5
en een anti-stemmer ook nog geloof niet dat je FG goed vond. Heb je dan toch Braindead uitgekeken?
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
en een anti-stemmer ook nog geloof niet dat je FG goed vond. Heb je dan toch Braindead uitgekeken?

Was inderdaad niet zo kapot van The Final Girls, maar vond het nog vermakelijk voor een keer.
Braindead is daarentegen niet mijn soort film en vond het helemaal niks.
Zal daarom ook niet snel op Breindood stemmen, maar anti-stem wil ik het niet noemen. 
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
1-1 ik ben niet zo een Shining fanaat
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
The Shining (5.0*) behoort voor mij tot de beste films van Kubrick maar ik ga morgenvroeg eerst die andere film bekijken alvorens ik op deze battle ga stemmen.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
6-4 Martyrs verasste me qua verhaal wel, maar hoe meer ik erover nadenk hoe matiger ik de keuzes vind. The Compoany of Wolves is daarentegen heerlijke griezelige variant op een sprookje. Fantasy zoals alleen in de 80s kon.
Bedoel je dan de keuzes die in Martyrs worden gedaan of de keuzes die uiteindelijk nog overblijven in deze KO? Voor mij is het een combinatie van beide. Ik blijf erbij na 1 uur is Martyrs eigenlijk verteld en komt naar mijn mening enkel met gebakken lucht.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
6-2 Ai, Witchfinder had van mij best doorgemogen. Maar gezien ik zowel King als Kubrick fan ben kan ik helaas niet anders.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
Bedoel je dan de keuzes die in Martyrs worden gedaan of de keuzes die uiteindelijk nog overblijven in deze KO? Voor mij is het een combinatie van beide. Ik blijf erbij na 1 uur is Martyrs eigenlijk verteld en komt naar mijn mening enkel met gebakken lucht.
Ik bedoelde het verhaal van de film haha. Maar inderdaad de tegenstanders zijn ongelukkig.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
7-2 (5.0*- 3.5*)
Die 2e is meer avonturenfilm dan horror.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Battle 30:
Henry: Portrait of a Serial Killer (1986)
vs
The Autopsy of Jane Doe (2016)
Tot 8, 2 verschil
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
ok misschien minder horror maar toch beter verhaal
1-0