- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Spinnen aan touwtjes vs. Paranoia 2max!
Tja en die planten waren natuurlijk levensecht 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
ach die ander zal wellicht winnen
1-0
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2551 votes
1-5. 'Mother!' heeft meer indruk op me gemaakt.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
'Mother!' heeft ook indruk op mij gemaakt, de verkeerde indruk. 
2-5
joolstein
-
- 10841 messages
- 8938 votes
joolstein
-
- 10841 messages
- 8938 votes
De kijk in je glazen-bol was inderdaad correct!
Ik ben een zombie-fan en het is een goede film maar Freaks vind ik beter.
1-2
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
De kijk in je glazen-bol was inderdaad correct!
Ik ben een zombie-fan en het is een goede film maar Freaks vind ik beter.
1-2
Ik dacht even die film gaat toch niet over zombies maar uiteraard bedoelde je de regisseur of de zanger die plots zin kreeg om films te gaan maken
En ja Freaks was natuurlijk je eigen nominatie. Nu vind ik het toch een beetje vreemd dat je jezelf een fan noemt van zijn films, de stijl lijkt niet meteen bij jou te passen. De voorganger van Devil's Rejects vond ik dan ook dikke zever ondanks de aanwezigheid van Sid Haig die eigenlijk het enige interessante karakter wist neer te zetten maar zijn rol als Ralph in Spider Baby is wel legendarisch, dus nog een reden te meer voor die het nog niet deden eens eindelijk Spider Baby te kijken 
Gelukkig was Devil's Rejects een pak beter dan House of 1000 Corpses. En eigenlijk zie ik wel overeenkomsten met Freaks, de gekke famile is ook wel freaky. Maar uiteindelijk is het toch allemaal redelijk tam voor een film die als schokkend wordt bestempeld.
Veel mensen mopperen over de aanwezigheid van Paris Hilton in The House of Wax, maar als ik eerlijk mag zijn werd Sheri Moon Zombie ook maar om 1 reden gecast en dat is volgens mij niet omdat ze goed kan acteren.
Nu goed DR leuk als tussendoortje maar toch
4-4 Freaks