- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
U96
-
- 731 messages
- 762 votes
Oei oei een heel moeilijke voor mij om te kiezen, twee rasechte horror films....
Stem gaat toch naar hellraiser gaan
4-4
joolstein
-
- 10841 messages
- 8935 votes
"It's not hands that call us...it's DESIRE."
4-5
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
2-1 Eerste Hellraiser was goed, tweede was cheesy as fuck.
ach ja roger corman
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
misschien moeten we die Franse horrors maar meteen naar de volgende ronde sturen? 
1-2
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Niet alle, Martyrs (2008) mag van mijn wel sneuvelen. 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Niet alle, Martyrs (2008) mag van mijn wel sneuvelen.
Ja die vooral alleen al voor de belachelijke reden waarom er werd gemarteld, hoe verzin je het 
Vind het toch raar dat sommige mensen vonden dat er een diepere boodschap achter zat.
Nu vond ik A l'intérieur nog wel meevallen hoor maar vond Intruder toch leuker van opzet. Ik vind Livide veruit de beste Franstalige film uit de draft.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Helaas kan ik weer niet stemmen. Intruder niet gezien. Eens kijken of mij dat nog lukt vandaag.
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Ja die vooral alleen al voor de belachelijke reden waarom er werd gemarteld, hoe verzin je het 
Vind het toch raar dat sommige mensen vonden dat er een diepere boodschap achter zat.
Nu vond ik A l'intérieur nog wel meevallen hoor maar vond Intruder toch leuker van opzet. Ik vind Livide veruit de beste Franstalige film uit de draft.
Kon zelf ook niks ermee. Vooral door de spanningsloze zinloosheid van alles. Een van de enige films die ik ook afgezet heb.
Heb er ook geen punt aan gegeven en stem ook niet tegen die film. (of ik moet 'm inhalen voor deze K.O en draft..
)
Inside zelf is wel een heerlijke film. Spannend, heeft een stevige moordenares en is iets komisch(lees;overdreven, maar op een goede manier) maar ook bruut.(de muziek draaft de spanning ook goed op)
Glacius
-
- 4297 messages
- 3032 votes
Kan me niet voorstellen dat Intruder beter is dan a l'Interieur
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Als je niet van inventieve 80's slashers houdt, dan klopt dat wel.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Als je niet van inventieve 80's slashers houdt, dan klopt dat wel.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Kon zelf ook niks ermee. Vooral door de spanningsloze zinloosheid van alles. Een van de enige films die ik ook afgezet heb.
Heb er ook geen punt aan gegeven en stem ook niet tegen die film. (of ik moet 'm inhalen voor deze K.O en draft..
)
Inside zelf is wel een heerlijke film. Spannend, heeft een stevige moordenares en is iets komisch(lees;overdreven, maar op een goede manier) maar ook bruut.(de muziek draaft de spanning ook goed op)
Wat Inside betreft ja dat brutale sprak mij aan maar ontsnapt ook niet aan de clichés en domme acties vooral van de politie. Nu goed als ik denk aan de idiote acties en gebeurtenissen in Ils en Eden Lake, valt Inside nog goed mee.
Ik heb Martyrs wel uitgekeken al heb ik in het 2de gedeelte een aantal martelscènes versneld afgespeeld. Niet dat ik er niet tegen kan maar ik had al lang zoiets van ja ok nu weten we het wel, jullie hebben je punt gemaakt, hoe meer en hoe langer hoe zinlozer en dommer het werd. En uiteindelijk was de eerste positieve indruk met mysterie in het begin al lang verdwenen.
Intruder heeft ook wel de nodige clichés, maar het is de setting van het warenhuis en de kills die deze dan toch onderscheidt van andere slashers.