- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
0-2
Ik help je mee hopen alexspyforever Erg goede film! Echter weinig mensen zullen hem gezien hebben. 46 stemmen tegenover 641 stemmen
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
Ik vind Invasion of The Body Snatchers een prima film...helaas de andere nog niet gezien.
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
0-2
Ik help je mee hopen alexspyforever Erg goede film! Echter weinig mensen zullen hem gezien hebben. 46 stemmen tegenover 641 stemmen
joolstein
-
- 10841 messages
- 8931 votes
hij werd mij getipt door Woland vorig jaar, maar niet aan toe gekomen. Aangezien ik de 78 versie van body snatchers echter óók niet gezien heb (ik meen wel ooit, maar bij twijfel uiteraard geen cijfer), had het ook weinig zin om hem gisteravond nog even te kijken.
Foei toch! 
Woland
-
- 4796 messages
- 3818 votes
Ik heb alleen de oude Body Snatchers gezien, dus ik moet me ook nog even van stemming onthouden. Spider Baby is wel een erg fijne film, hoog tijd dat daar wat meer stemmen bijkomen.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Spider Baby nu aan het bekijken via Spider Baby or, The Maddest Story Ever Told (1967) - YouTube
Ziet er niet onaardig uit.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Spider Baby nu aan het bekijken via Spider Baby or, The Maddest Story Ever Told (1967) - YouTube
Ziet er niet onaardig uit.
Kijk dat hoor ik graag, het goede voorbeeld geven 
Ondertussen moet de film toch wat meer bekendheid hebben gekregen, hij zat al in de horrorkarakter KO en passeerde ook de revue in de horrorchallenge omdat joolstein hem had bekeken. Anderen zetten hem op de kijklijst maar blijven het om een of andere reden uitstellen
Komaan baspls go for it!
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Zag er zeker niet slecht uit dat Spider Baby maar ik had er gezien de positieve berichten toch iets meer van verwacht. Film moest het voor mij wel helemaal hebben van het mooie spel van die geflipte jonge dames Virginia en Elizabeth.
Ik had trouwens nog nooit gehoord van dit filmpje.
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Ik pas nog even want beide films hebben van mij een waardering van 3.0*. Van Body Snatchers is het trouwens te lang geleden dat ik die film gezien heb.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
De beste sf horror ooit.
Aldus klonk zijn objectieve mening 
Gelukkig dat je maar 1 puntje kan geven ...
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Je had mij bij aanvang van deze game wel eens mogen noemen alexspyforever. Ik had graag nog wel het e.e.a. willen nomineren. Ik kwam er pas bij battle 53 achter van het bestaan van deze game.
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Het is echt waar, de ultieme nachtmerrie van je samenleving ooit gefilmd. Alles is paranoia.. elk shot hoe subliem ook.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Zag er zeker niet slecht uit dat Spider Baby maar ik had er gezien de positieve berichten toch iets meer van verwacht. Film moest het voor mij wel helemaal hebben van het mooie spel van die geflipte jonge dames Virginia en Elizabeth.
Ik had trouwens nog nooit gehoord van dit filmpje.
Dat ie zo onbekend is heeft te maken dat ie na een beperkte bioscooprelease in 1967 in de vergeethoek belandde. Regisseur Hill kreeg hem pas terug in de kijker door bij de eigenaar van de rechten beeldmateriaal te lenen en deze alzo op VHS uit te brengen in de jaren 80 en dat was op het moment ook enkel in USA. Tot op de dag van vandaag blijft de film in Europa en wellicht de andere continenten buiten Amerika obscuur. Ik heb deze pas leren kennen door aanbevelingen van Amerikaanse vrienden toen ik op zoek was naar horror met creepy kids.
Ik wist ook niet zo goed wat ik er mee moest de eerste keer dat ik die zag totdat ik hem opnieuw bekeek en deze keer niet benaderde als volbloed horror. Toen zag ik plots hoe bijzonder die was voor die tijd en ondanks dat de focus meer ligt op drama, het is echt met veel liefde gemaakt met prachtige prestaties van de gehele cast.
Ik denk dat ik jou regelmatig heb getagd voor games maar aangezien ik weinig respons van jou kreeg dacht ik hij heeft blijkbaar geen interesse. Nu goed nu weet ik dat ik je voor de toekomst weer kan taggen 
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Het is echt waar, de ultieme nachtmerrie van je samenleving ooit gefilmd. Alles is paranoia.. elk shot hoe subliem ook.
Dan prefereer ik toch Day of the Triffids, het merendeel van de bevolking die blind wordt en eigenlijk ten dode is opgeschreven met bovendien nog het gevaar van de vleesetende planten. Bij Body Snatchers eens als de hele bevolking zo een plantwezen is geworden beseffen ze het toch niet meer. Ik vond Body Snatchers goed hoor toen ik die de eerste keer als tiener zag, maar voor mij is het zoals vaker al veel minder gebleken bij een herziening enkele jaren geleden. Had ook wel met Goldblum zijn karakter te maken, nogal vervelend net als zijn hoofdrol in The Fly remake. Sutherland vond ik dan wel heel goed.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Spider Baby al jaren op DVD liggen... Trekt me blijkbaar toch niet genoeg. Had graag op Invasion gestemd, geniale film.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Spider Baby al jaren op DVD liggen... Trekt me blijkbaar toch niet genoeg. Had graag op Invasion gestemd, geniale film.
Het is nochtans helemaal niet het formulewerk, geijkte paden en andere bekende standaarden waar jij een hekel aan lijkt te hebben 
en als het tegenvalt tja dan kan je uiteindelijk toch op Body Snatchers stemmen
Battle 59
Invasion of the Body Snatchers (1978)
vs.
Spider Baby, or The Maddest Story Ever Told (1968)
T/m 7, 2 verschil
Tussenstand
1-2
mikey
-
- 28990 messages
- 5141 votes
Bij Body Snatchers eens als de hele bevolking zo een plantwezen is geworden beseffen ze het toch niet meer.
De make believe is perfect gedaan. Je komt op een feestje en iedereen kijkt wat vaag naar je of zo. in spiegels etc.. wat dan je bewijs is voor de kijker dat de helft van het ensemble al gesnacht is.
Het is te simpel maar het werkt als een tierelier.. okay het camerawerk was dan ook fenomenaal dat hielp ook wel mee.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
John Milton
-
- 24229 messages
- 13394 votes
Je spinnenbaby gaat eraan Woland. Had je niet beter Invasion of the Body Snatchers (1978) kunnen kijken ipv The Blob?
Woland
-
- 4796 messages
- 3818 votes
Hij staat nu wel op m'n watchlist, helemaal na dit soort positieve verhalen. Maar nee, had meer zin in cult en een beetje fout dan in paranoia gisteravond.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Je spinnenbaby gaat eraan Woland. Had je niet beter Invasion of the Body Snatchers (1978) kunnen kijken ipv The Blob?
Ik heb Spider Baby genomineerd omdat mijnheer Woland liever van die kunstzinnige ......... zoals Possession nomineerde die er dan gelukkig voor mijn welzijn al in de voorronde uit ging. Zijn liefde voor Angst is blijkbaar ook groter dan Spider Baby want hij ging speciaal Conjuring 2 kijken. Ach ik beging de telurstellingen gewoon te geraken. Gelukkig dat Body Snatchers een pak beter is dan die 4 voorgaande films (Final Girls, Ils, Haute Tension, Angst) die het gehaald hebben.
baspls
-
- 4118 messages
- 1673 votes
Anderen zetten hem op de kijklijst maar blijven het om een of andere reden uitstellen
Komaan baspls go for it!
Bij deze staat hij bovenaan mijn horrorkijklijst!
. Helaas nu niet echt tijd om hem vandaag nog te kijken, maar het gaat ervan komen. Hoop wel een nog iets beter versie te vinden voor die tijd.
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
kan mis zijn, maar de volgende battles gaan voor spanning zorgen. 
wibro
-
- 11590 messages
- 4098 votes
Zal me benieuwen. In ieder geval heb ik daarvan (60 t/m 64) alle films gezien.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes