- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Horrorfilm draft en KO
Horrorfilm draft en KO
Noodless
-
- 10042 messages
- 6178 votes
en nu
en in de wachtkamer tot battle 55.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Ik wou net zelf de battle plaatsen en begon me al af te vragen of er zo weinig mensen weten hoe ze een nieuwe battle moeten plaatsen of teveel gedoe?
In elk geval bedankt Elineloves
0-1 American Mary is gewoon verschrikkelijk en een teken dat ik niet verder moet verdiepen in het werk van die zusjes. Dat was dus niet hoe een body horror hoort te zijn (in mijn ogen).
joolstein
-
- 10841 messages
- 8930 votes
1-4
American Mary is vooral veilig. Een film met lichaamswijzigingen/verminkingen maar die vooral niet mag shocken, amputaties komen dan ook schoon of niet in beeld! Hiermee laten de hippe Soska-zussen zien dat ze niets van genre hebben begrepen. Het mogen dus duidelijk zijn dat ik niets met deze dames heb.
MovieMind
-
- 6943 messages
- 0 votes
Gevalletje horror of betere film?
Vond The Skeleton Key de betere film, maar is eerder thriller dan horror.
Daarom op MovieMeter ook niet als horror aangeduid waarschijnlijk.
American Mary vind ik de mindere film, maar wel meer horror.
Met betrekking tot deze knock out kies ik in dit geval voor de mindere film..
3-4
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Gevalletje horror of betere film?
Vond The Skeleton Key de betere film, maar is eerder thriller dan horror.
Daarom op MovieMeter ook niet als horror aangeduid waarschijnlijk.
American Mary vind ik de mindere film, maar wel meer horror.
Met betrekking tot deze knock out kies ik in dit geval voor de mindere film..
3-4
Nu gezien de tamheid van de body horror scènes op zich en veel off screen las ik ook regelmatig van mensen die AM eerder een thriller vinden. Horror of niet het blijft allemaal wat subjectief. Nu kan ik je gedachtengang wel volgen maar ik kies toch steevast voor een film die ik het leukst vond van de 2 ongeacht hoe sterk ik de horror aanwezig vond. In gevall van AM vond ik het allemaal erg beroerd uitgewerkt dus gaat het idee dat ie meer horror zou zijn dan SK voor mij geen bonuspunten opleveren.
Wel leuk dat je een andere gedachtengang volgt maar zie AM toch liever afvallen 
Glacius
-
- 4297 messages
- 3032 votes
Vond The Skeleton Key vooral een 13 in een dozijn film. AM zag er op visueel gebied best aardig uit, van wat ik er van kan herinneren, en het sfeertje sprak wel aan. Alleen jammer van het gebrek aan een sterk verhaal en toepasselijke hoeveelheden gore en bruutheid.
Woland
-
- 4796 messages
- 3818 votes
Vond ze allebei niet heel geweldig, maar toch een makkelijke keuze:
3-6
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
Vond The Skeleton Key vooral een 13 in een dozijn film. AM zag er op visueel gebied best aardig uit, van wat ik er van kan herinneren, en het sfeertje sprak wel aan. Alleen jammer van het gebrek aan een sterk verhaal en toepasselijke hoeveelheden gore en bruutheid.
Dan heb ik toch liever 13 in een dozijn dan een film met een origineel concept dat eigenlijk van alles probeert te zijn maar uiteindelijk niet erg veel om het lijf heeft. De een zal dit verfrissend, origineel noemen en blij zijn dat het niet clichématig is maar voor een horror vind ik het te proper, te veel op veilig spelen. Ik zou het zelfs hipster willen noemen, maar daar mogen jullie het wel oneens mee zijn 
Nu goed ik ben het ook wel eens met Woland dat beide films niet geweldig zijn.
Hollywood007
-
- 3342 messages
- 3845 votes
Enkel the skeleton key gezien. Deze was echt wel super.
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
alexspyforever
-
- 21517 messages
- 2328 votes
1-0 28 Days was zelfs nog slechtere found footage dan BWP maw als er actie is zie je geen bal
13 in een dozijn apocalyps verhaal ook
joolstein
-
- 10841 messages
- 8930 votes
2-0
Voor The Sound of Music (1965) maakte regisseur Robert Wise deze heerlijke spookhuis-film.
28 Days vond ik ook goed maar de The Haunting is beter!