- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Komedie (2011)
Knock-out: Komedie (2011)
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
2-4
Uit elke periode
Bij z'n vroegere films herinner ik me het toch niet zo. Z'n laatste twee nog niet gezien, maar ook Visage leek me niet zo'n humoristische film te zijn.
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
2-4
Bij z'n vroegere films herinner ik me het toch niet zo. Z'n laatste twee nog niet gezien, maar ook Visage leek me niet zo'n humoristische film te zijn.
In Visage zit juist wat meer humor dan in I Don't Want to Sleep Alone dacht ik, al is Visage overal wel een stuk minder. En in vroege Tsais zit toch ook veel humor, neem bijvoorbeeld het bowlen met een meloen in Vive l'Amour of het vernielen van een scooter en dan het juichen op het bed (en z'n hoofd stoten
) in Rebels of the Neon God. Zijn echt genoeg voorbeelden te verzinnen, op het gebied van humor is Tsai toch niet echt veranderd.
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
Een know-not die denkt dat hij nerd is = een wannabee nerd.
Die 20 minuten die ik op YouTube heb gezien zeggen mij voldoende. Al kon ik glimlach niet onderdrukken bij het zien van de strandbalalien 
Hehe
Dan gok ik nu maar op Survive Style 5+ 
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Youtube... 
Heb de film zelf ooit gezien op een 20 m breed scherm bij de openluchtbios. 90 minuten zitten schaterlachen met ruim 1000 anderen.
Onderhond
-
- 87597 messages
- 12848 votes
Moet nogal een geknor geweest zijn daar.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Ja, man. Die strandballen waar we op zatten hielden maar niet op. 
mikey
-
- 28989 messages
- 5141 votes
Iemand een stemmetje om door te kunnen gaan?
Spetie
-
- 38871 messages
- 8156 votes
64. Deconstructing Harry (1997) - In Bruges (2008)
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Jammer van Dark Star, was kansloos. Wel tof dat Toxie door is 
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
In Bruges is erg leuk, maar ik kan niet zomaar tegen een ongeziene Woody Allen stemmen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Bij sommige films heb ik daar toch wel een beetje m'n twijfels over ... The Sting, King of Comedy, zijn toch geen films die hier staan omdat ze zo geweldig grappig zijn.
The Sting kwam volgens mij door de eerste ronde omdat er veel tegenstemmers voor The Holy Grail waren. The Sting ligt er dan nu ook al uit. The King of Comedy vind ik persoonlijk in ieder geval gewoon een grappige film.
Ceeda7
-
- 3544 messages
- 1381 votes
Eerder een donkere tragikomedie.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Een tegenstem tegen In Bruges als ik het goed zie, WhoKnowz? Als dat klopt dan is deze ronde voorbij.
Ik maak de derde ronde klaar.