- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Komedie (2011)
Knock-out: Komedie (2011)
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
South Park is superactueel en erg geëngageerd, maar dat ontgaat jou zeker.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heb 'm vrijwel onmiddellijk verwijdert om eerder genoemde reden.
Done. Helaas invaldienst bij de receptie en aardig stil nu
.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
De film is nu eenmaal geen goede afspiegeling van wat de serie is, die is op momenten gewoonweg geniaal. In de film zitten ook geen Randy Marsh, Butters of een Jimmy, voor mij veruit de leukste personages uit de serie en een groot gemis in de film, vooral eerstgenoemde.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Done. Helaas invaldienst bij de receptie en aardig stil nu
.
Relaxt invallen!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
South Park is superactueel en erg geëngageerd, maar dat ontgaat jou zeker.
Geëngageerd tot wat?
Ontgaan is het me niet (denk ik, maar als ik jou moet geloven mis ik heel wat), ik vind het alleen niet zo sterk. Mij hoor je ook niet zeggen dat je dit niet briljant mag vinden. Ik richt me liever tot een Archer.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
SP heeft ook wel zijn sterke momenten maar voornamelijk is het niet meer dan puberaal gebrul, veel repetitiviteit. Qua nihilisme soms aardig maar vaak niet zo origineel. Al vond ik dit vroeger ook goed. Slecht is het niet maar ben SP wel ontgroeid.
Je hebt het volgens mij over de serie, die ken ik niet en wordt hier ook niet beoordeeld, gaat hier om de film.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Als iedereen dan toch zo graag puberale humor heeft begrijp ik niet dat Dead Leaves hier niet in de plaats van South Park staat. Is ten minste geen half werk.
Juist wel, DL is veel te rommelig, zou nog wel wat beter uitgewerkt mogen worden.
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Niet genoeg op de elite gericht, of zo? Wel grappig dat het clubje allen een hekel lijken te hebben aan SP...
Begin jij nu ook al in clubjes te denken? 
Verdere discussie later maar even? De hele finale raakt ondergesneeuwd.
Kikujirô no Natsu (1999) - South Park: Bigger, Longer & Uncut (1999)
8-7
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Geëngageerd tot wat?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je hebt het volgens mij over de serie, die ken ik niet en wordt hier ook niet beoordeeld, gaat hier om de film.
Weet ik. Vind de film ook nog pakken minder dan de serie.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Tot zo ver mijn LF imitatie
Wanneer komt 'ie even op SP stemmen?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Klopt, en daar zijn ze ook wel treffend in. Ik wil ook niet zeggen dat er geen sterke vondsten in zitten, ik vind ze alleen te weinig voorkomen. En de puberale en de wat makkelijke referenties/kritieken neutralizeren dat behoorlijk voor mij. Vooral de film vind ik in schril contrast staan met de serie.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Is ook niet erg moeilijk natuurlijk. Af en toe lijkt het eerder uit armoede, omdat ze zelf nog maar weinig origineels kunnen bedenken. Niveau van SP ligt al een aantal jaar heel erg laag.
Maar dat heeft verder natuurlijk weinig met de film te maken, die stamt uit de tijd dat de serie in ieder geval nog fris was.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Juist wel, DL is veel te rommelig, zou nog wel wat beter uitgewerkt mogen worden.
Rommelig
, wel vuilbekkerij willen, maar dan liefst een beetje op z'n Green Mile's geregisseerd. Zoals ik al zei, halfbakken.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
9-9 Hoe voorspelbaar weer.
Ik kan mezelf nu al quoten. Net als bij de Europese KO, toen dat vreselijke Irreversible won. De Aziatische en Arthouse film-elite krijgt weer z'n zin op MovieMeter. Het zal eens niet...
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
De Aziatische en Arthouse film-elite krijgt weer z'n zin op MovieMeter. Het zal eens niet...
Zelden inderdaad, maar ik zie dat de leider van het Klassieke Amerikaanse clubje gelukkig ook weer vertegenwoordigd is.
Lord Flashheart
-
- 6454 messages
- 2375 votes
Zelden inderdaad, maar ik zie dat de leider van het Klassieke Amerikaanse clubje gelukkig ook weer vertegenwoordigd is.
Kikujiro is de meest zouteloze flauwe winnaar die ik me kan indenken.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Totoro staat niet eens in m'n top 10 beste animatiefilms. In al de KOs van 5 jaar heb ik misschien 1 of 2 favorietjes zien winnen. Dus wat je nu eigenlijk al maanden loopt te zeuren .... ?
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes

Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Rommelig
, wel vuilbekkerij willen, maar dan liefst een beetje op z'n Green Mile's geregisseerd. Zoals ik al zei, halfbakken.
GM is wel weer het andere uiterste, maar een beetje meer structuur zou geen kwaad kunnen.
Maar ach, ik zou jou als liefhebber van schuddende abstracte vormen dat toch niet kunnen laten inzien.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Kikujiro is de meest zouteloze flauwe winnaar die ik me kan indenken.
Daar zit wel wat in. Kikujiro moet het meer hebben van zijn charme dan dat het nu zo ontzettend komisch is.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Glimlach/feel-good humor die het van z'n charme moet hebben is net zo goed humor.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Klopt, maar wel een beetje zoutloos vergeleken bij snijdende satire met gitzwarte humor.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik wou net zeggen. De meest vertederende comedy die ik ooit gezien heb. Kiku
.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
De meest veilige winnaar die ik me kan voorstellen. De perfecte middenweg.
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Klopt, maar wel een beetje zoutloos vergeleken bij snijdende satire met gitzwarte humor.
Maar die lagen er allemaal al rondes geleden uit helaas.