- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Komedie (2011)
Knock-out: Komedie (2011)
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
4-1 SP
!!!!
2-0 schandalig wat South Park hier doet.
SP is inderdaad geen begrip binnen de komedie...
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
5-1 Kikujiro, South Park niet gezien maar vind de serie bedroevend.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
7-4 wat een kutfinale, snel vergeten deze KO
Cosoco
-
- 10908 messages
- 5185 votes
Gezien de kwartfinales zo'n beetje de best mogelijke finale. Enkel TA nooit gezien dus daar zal ik niks over zeggen. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
8-4 Schandalig wta South Park hier doet. Vond het wel leuk toen ik 14 was maar zelfs op Cartoon gebied zijn er vele betere alternatieven.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Hoe kan dat bewust zijn als je TA niet hebt gezien dan?
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
8-4 Schandalig wta South Park hier doet. Vond het wel leuk toen ik 14 was maar zelfs op Cartoon gebied zijn er vele betere alternatieven.
SP is nu niet bepaald enkel op kinderen gericht.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
SP is inderdaad geen begrip binnen de komedie...
Daarnaast is de serie verschrikkelijk.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Niet genoeg op de elite gericht, of zo? Wel grappig dat het clubje allen een hekel lijken te hebben aan SP... 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
8-5 South Park heeft me gemaakt tot de vuilbekkende rotzak die ik nu ben dus
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
SP is nu niet bepaald enkel op kinderen gericht.
Denk dat de zogenaamde grofheid vooral puberen aanspreekt en de over obvious references/ fuck you's van SP zijn voor de doorgewinterde komedie kijker te voordehand liggend.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Maar muziekaal is SP erg prettig. 'Blame Canada' is meesterlijk. Komt geen fuck in voor. En in "Shut your fucking face you uncle fucker" ook niet. Toch?
Verder ben ik geen doorgewinterde komediekijker. Zwakste aller filmgenres. Zit nog meer troep tussen dan bij horror.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Met je laatste zin geef je precies weer dat het maar van een bedenkelijk puber niveau is (in je eerste alinea)
.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
SP is gewoon vrolijk nihilistisch. Die aanpak kan dan wel puberaal zijn, kan 'm wel erg waarderen. Ook in horror.
Observator
-
- 18281 messages
- 3579 votes
Niet genoeg op de elite gericht, of zo? Wel grappig dat het clubje allen een hekel lijken te hebben aan SP...
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Probeer er wat zout bij.
Nee, heb het alleen uitsluitend over SP. Leek me toch best duidelijk.
edit: alweer weggehaald. Geen reactie op jou Reinbo.
Tsja, dan kun je 'm ook wel weghalen toch.. lijkt me dan duidelijk niet meer bedoelt.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Met je laatste zin geef je precies weer dat het maar van een bedenkelijk puber niveau is (in je eerste alinea)
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
SP is gewoon vrolijk nihilistisch. Die aanpak kan dan wel puberaal zijn, kan 'm wel erg waarderen. Ook in horror.
SP heeft ook wel zijn sterke momenten maar voornamelijk is het niet meer dan puberaal gebrul, veel repetitiviteit. Qua nihilisme soms aardig maar vaak niet zo origineel. Al vond ik dit vroeger ook goed. Slecht is het niet maar ben SP wel ontgroeid.
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12836 votes
Als iedereen dan toch zo graag puberale humor heeft begrijp ik niet dat Dead Leaves hier niet in de plaats van South Park staat. Is ten minste geen half werk.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tsja, dan kun je 'm ook wel weghalen toch.. lijkt me dan duidelijk niet meer bedoelt.
Vind het sowieso niet wenselijk posts te deleten.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Vind het sowieso niet wenselijk posts te deleten.
Heb 'm vrijwel onmiddellijk verwijdert om eerder genoemde reden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mijn geliefde genre?
Met puberale humor heb ik geen moeite, eis is wel dat het inventivitief is en niet zo voor de hand liggend als SP.