- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knock-out: Komedie (2011)
Knock-out: Komedie (2011)
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Klopt, maar wel een beetje zoutloos vergeleken bij snijdende satire met gitzwarte humor.
Smaakvol ipv smaakloos binnen z'n subgenre. Net South Park is de veilige (Amerikaanse) winnaar.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Veilig, alleen omdat 'ie Amerikaans is, is natuurlijk onzin. Denk dat niemand de film verder had zien komen dan een tweede ronde.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Zowat de populairste animatie-comedy die er bestaat.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
De serie ja, niet de film, die is allang in de vergetelheid geraakt en verouderd.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
De KO spreekt je duidelijk tegen. Al staat hij hier ook vooral omdat de helft van de stemmers niet verder komen dan tegenstemmen uit te delen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Inderdaad, of fans van de serie en hiermee hun liefde ervoor uiten. Maakt allemaal al niet meer uit, deze KO is allang verknald.
chevy93
-
- 12753 messages
- 1323 votes
Wat kunnen de gemoederen toch hoog oplopen als hun favoriet niet wint. Alleen de winst telt, al het andere is te weinig. Zelf ben ik erg content met de 3e plek van Safety Last! Wie had dat gedacht? 
En zie het zonnig in: Voeckler heeft zijn trui behouden. 
Goldenskull
-
- 24398 messages
- 3085 votes
Kikujirô no Natsu dus de winnaar!
Kan er wel meeleven, zeker niet mijn favoriet, maar die lagen er allemaal al voor de kwartfinales uit.
Voeckler 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Inderdaad een winnaar waar zeker mee te leven valt, al is het maar omdat de concurrentie om het einde ook echt niet meer te pruimen was. De echt goeie comedies lagen er jammer genoeg in het begin al uit (of mochten helemaal niet meedoen).
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Films als The Naked Gun, Revenge of the Nerds e.d. lagen er inderdaad al snel uit. De gulden middenweg heeft alweer gewonnen. Het moest gewoon een mengelmoes van drama en komedie worden. Erg saai en voorspelbaar. Verder wel erg sterke film hoor, daar niet van.
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Pffff wat een winnaar
Niet goed of kan je de naam gewoon niet uitspreken?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ben benieuwd of Number23 hem heeft gezien..
Nouja, een finale met 2x 5*... ik kan er niet over inzitten 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Uiteindelijk wint een film waar niemand echt een hekel aan heeft.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Leuke film, maar komedie? Charmante road movie
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Op naar de volgende KO, hopelijk eentje voor de liefhebber en niet eentje die teveel know-nots trekt.
rensie32
-
- 4359 messages
- 1768 votes
13-9. Twee films waar ik smakelijk om heb gelachen.
Wat een gezeik hier trouwens.
orbit
-
- 12092 messages
- 0 votes
Braaf filmpje.. maargoed, op naar een serieuzer KO (fat chance hier) 
Onderhond
-
- 87594 messages
- 12837 votes
Op naar de volgende KO, hopelijk eentje voor de liefhebber en niet eentje die teveel know-nots trekt.
Die hadden geweten dat Symbol hier hoorde te winnen, en zouden dan ook nooit tegengestemd hebben.
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Zal m eens gaan kijken. In ieder geval nog een tip opgedaan.
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Nou. dat was dan de treurigste
KO ooit! De 2011 Komedie KO nota bene. 
maxcomthrilla
-
- 15578 messages
- 2842 votes
Wat een prachtige winnaar! 
Zeker niet mijn favoriet op het gebied van komedie, maar als je kijkt wat er nog bij de laatste 16 films zat kan het natuurlijk niet beter! Kikujiro No Natsu mag zeker in het rijtje naast: Monty Python and The Holy Grail & The Big Lebowski pronken.
En wat een gezanik over know nots ( van de trailer van The Toxic Avenger werd ik echt niet vrolijk dus dan is het stemmen op 2 kwaden, dan maar PF vanwege de grappige hamburger discussie ). Ik krijg er bovendien nogal een pot verwijt de ketel gevoel bij. Sommigen stemden bv. maar wat graag tegen Dream Home in de horror knock - out zonder de film gezien te hebben. Wat mij betreft niet erg, maar zit er dan ook niet de hele tijd over te nuilen.
Hoe dan ook: Pulp Fiction, The Player & South Park hadden nooit de kwartfinales mogen halen van een komedie knock out, gelukkig compenseert een mooie winnaar al het leed. 
mikey
-
- 28986 messages
- 5138 votes
Misschien is het beter dat de volgende Kom-KO met films wordt samengesteld met films die voor wat meer mensen toegankelijk is dan alleen de bekende mensen hier. Wat heb je eraan als alleen de vaste kliek hier stemt?
Bottleneck
-
- 8233 messages
- 2117 votes
Braaf filmpje.. maargoed, op naar een serieuzer KO (fat chance hier)
eerder een fanboy KO
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
@ mikey: Alsof het profiel bij de beste film ko zo anders is. En verander jij eerst effe je profiel, want je bent nu volkomen ongeloofwaardig.....
Reinbo
-
- 70660 messages
- 0 votes
Nou. dat was dan de treurigste
KO ooit! De 2011 Komedie KO nota bene.
Je bent zelf hoofdschuldige. Ga nu maar snel Toxie kijken en je leven beteren.