• 177.969 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.371.006 votes
Profile

Knock-out: Komedie (2011)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Reinbo wrote:

Klopt, maar wel een beetje zoutloos vergeleken bij snijdende satire met gitzwarte humor.

Smaakvol ipv smaakloos binnen z'n subgenre. Net South Park is de veilige (Amerikaanse) winnaar.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Veilig, alleen omdat 'ie Amerikaans is, is natuurlijk onzin. Denk dat niemand de film verder had zien komen dan een tweede ronde.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Zowat de populairste animatie-comedy die er bestaat.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

De serie ja, niet de film, die is allang in de vergetelheid geraakt en verouderd.

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

De KO spreekt je duidelijk tegen. Al staat hij hier ook vooral omdat de helft van de stemmers niet verder komen dan tegenstemmen uit te delen.

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Inderdaad, of fans van de serie en hiermee hun liefde ervoor uiten. Maakt allemaal al niet meer uit, deze KO is allang verknald.

Black Math

• 5430 messages
  • 1753 votes

12-9

chevy93

• 12753 messages
  • 1323 votes

Wat kunnen de gemoederen toch hoog oplopen als hun favoriet niet wint. Alleen de winst telt, al het andere is te weinig. Zelf ben ik erg content met de 3e plek van Safety Last! Wie had dat gedacht?

En zie het zonnig in: Voeckler heeft zijn trui behouden.

Goldenskull

• 24398 messages
  • 3085 votes

Kikujirô no Natsu dus de winnaar!

Kan er wel meeleven, zeker niet mijn favoriet, maar die lagen er allemaal al voor de kwartfinales uit.

Voeckler

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Inderdaad een winnaar waar zeker mee te leven valt, al is het maar omdat de concurrentie om het einde ook echt niet meer te pruimen was. De echt goeie comedies lagen er jammer genoeg in het begin al uit (of mochten helemaal niet meedoen).

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Films als The Naked Gun, Revenge of the Nerds e.d. lagen er inderdaad al snel uit. De gulden middenweg heeft alweer gewonnen. Het moest gewoon een mengelmoes van drama en komedie worden. Erg saai en voorspelbaar. Verder wel erg sterke film hoor, daar niet van.

Number23

• 8638 messages
  • 5678 votes

Pffff wat een winnaar

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

Number23 wrote:

Pffff wat een winnaar

Niet goed of kan je de naam gewoon niet uitspreken?

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Ben benieuwd of Number23 hem heeft gezien..

Nouja, een finale met 2x 5*... ik kan er niet over inzitten

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Co Jackso wrote:

Uiteindelijk wint een film waar niemand echt een hekel aan heeft.

Heb je toch gelijk gekregen. South park vind ik vreselijk, om Kikujiro heb ik tenminste nog een paar keer kunnen lachen. Tevreden wil ik me niet noemen, dus hou ik het maar bij niet ontevreden.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Leuke film, maar komedie? Charmante road movie

dutchtuga

• 16970 messages
  • 4101 votes

Op naar de volgende KO, hopelijk eentje voor de liefhebber en niet eentje die teveel know-nots trekt.

rensie32

• 4359 messages
  • 1768 votes

13-9. Twee films waar ik smakelijk om heb gelachen.

Wat een gezeik hier trouwens.

orbit

• 12092 messages
  • 0 votes

Braaf filmpje.. maargoed, op naar een serieuzer KO (fat chance hier)

Onderhond

• 87594 messages
  • 12837 votes

dutchtuga wrote:

Op naar de volgende KO, hopelijk eentje voor de liefhebber en niet eentje die teveel know-nots trekt.

Die hadden geweten dat Symbol hier hoorde te winnen, en zouden dan ook nooit tegengestemd hebben.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Zal m eens gaan kijken. In ieder geval nog een tip opgedaan.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Nou. dat was dan de treurigste KO ooit! De 2011 Komedie KO nota bene.

maxcomthrilla

• 15578 messages
  • 2842 votes

Wat een prachtige winnaar!

Zeker niet mijn favoriet op het gebied van komedie, maar als je kijkt wat er nog bij de laatste 16 films zat kan het natuurlijk niet beter! Kikujiro No Natsu mag zeker in het rijtje naast: Monty Python and The Holy Grail & The Big Lebowski pronken.

En wat een gezanik over know nots ( van de trailer van The Toxic Avenger werd ik echt niet vrolijk dus dan is het stemmen op 2 kwaden, dan maar PF vanwege de grappige hamburger discussie ). Ik krijg er bovendien nogal een pot verwijt de ketel gevoel bij. Sommigen stemden bv. maar wat graag tegen Dream Home in de horror knock - out zonder de film gezien te hebben. Wat mij betreft niet erg, maar zit er dan ook niet de hele tijd over te nuilen.

Hoe dan ook: Pulp Fiction, The Player & South Park hadden nooit de kwartfinales mogen halen van een komedie knock out, gelukkig compenseert een mooie winnaar al het leed.

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Misschien is het beter dat de volgende Kom-KO met films wordt samengesteld met films die voor wat meer mensen toegankelijk is dan alleen de bekende mensen hier. Wat heb je eraan als alleen de vaste kliek hier stemt?

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

orbit wrote:

Braaf filmpje.. maargoed, op naar een serieuzer KO (fat chance hier)

eerder een fanboy KO

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

@ mikey: Alsof het profiel bij de beste film ko zo anders is. En verander jij eerst effe je profiel, want je bent nu volkomen ongeloofwaardig.....

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

mikey wrote:

Nou. dat was dan de treurigste KO ooit! De 2011 Komedie KO nota bene.

Je bent zelf hoofdschuldige. Ga nu maar snel Toxie kijken en je leven beteren.

Bottleneck

• 8233 messages
  • 2117 votes

wtf is er met Zappa gebeurd?

mikey

• 28986 messages
  • 5138 votes

Ik snap geen bal van wat je zegt.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Ach, burka's zijn uit.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.