- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Even googelen
Gegoogled en verander mijn kleine plusje maar in een klein minnetje. Staat op een aantal foto's wel leuk, maar op de meeste weer niet. Op die jij had gepost wel leuk.
Dus nu:
5+ 4-
En er is ook nog iets foutgegaan bij Eline denk ik, maar kan niet uitvogelen of ze een + of - heeft gegeven.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
5-
5+, 5- is het dus nu (jouw eerdere reactie is als + geteld, wordt nu dus een - en Eline geeft ook een -).
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
5-
5+, 5- is het dus nu (jouw eerdere reactie is als + geteld, wordt nu dus een - en Eline geeft ook een -).
4- dus, elke stem telt voor 1.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Nee, hoor 5- (Rianneke, Jesper, Eline, Lefgozer en ik geven een -)
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ahzo, ik had jou niet meegeteld. 
Maar goed, al wordt het hier 100-, dit is zo een actrice die je op beeld moet zien. Dat geldt trouwens voor heel veel actrices. Kom het vaak tegen dat ik in een film iemand echt knap vind en dat het na googelen nogal tegenvalt.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Hoe kan iemand iemand met zijn/haar volle verstand hier nou een - aan geven...?? 

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
7- Als je dan een tiener uitstraling hebt zorg dan op zijn minst dat je valt onder de noemer jailbait.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Jailbait? Moet ze zich dan het imago van een straathoer gaan aanmeten terwijl ze dat niet is?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je weet blijkbaar niet wat jailbait inhoudt, heeft verder weinig te maken met het oudste beroep ter wereld beoefenen, wel met lichamelijke ontwikkeling.
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Vind het bij Aziaten altijd wel mooi dat ze tot hun veertigste er even jong uitzien waarna ze plotsklaps verrimpelen alsof ze zeven weken lang in een te heet bad hebben gezeten.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Je weet blijkbaar niet wat jailbait inhoudt, heeft verder weinig te maken met het oudste beroep ter wereld beoefenen, wel met lichamelijke ontwikkeling.

Je als "straathoer" voor doen of je als geile 20-er voordoen terwijl je 14 bent is vrijwel het zelfde.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Serinda Swan: sex on legs. 
Hier dan ook maar.

![]()