- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De krant mag gebeld worden
. Ja, uiteraard, maar als je gekleed bent en je hebt hangers kan je op zijn minst zorgen voor een goede boob placement. In de slaapkamer ontkom je er niet aan nee
. En pushup bra's are a girl's best friend.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Hoewel ik de onderste foto wel oke vind, vind ik haar op de bovenste foto's weer te jong om met een goed gevoel een + aan te geven... 
Ze is 27! 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Na TC3D gezien te hebben toch net niet. Iets wat niet lijkt te kloppen in haar gezicht, zoals gezegd wel mooi haar en ogen. Wel een rectificatie voor haar flink bos hout voor de deur, mooie hangende voorgevel. Het einde zorgde dan wel voor een goed oordeel op dit vlak. Niet onaardig op beeld maar er mist iets.
5+, 1-
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
6+ 
Trio met haar en Marleen Maathuis graag. Ik heb niet zo'n bar groot bed, anders had Elisha Cuthbert er ook nog bij mogen komen. Maar voorlopig even op je beurt wachten dus, Elisha!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Dacht al dat hier 2 keer na elkaar dezelfde actrice werd geplaatst.
Blank en blauwe ogen, lijkt allemaal op elkaar. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Die Aziaten zien er allemaal heel verschillend uit wil je zeggen?
Zwart haar en spleetogen. 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Die kritiek heb ik hier ook al gelezen. Mag dus blijkbaar enkel over Aziaten gezegd worden.
5- trouwens, te grote ogen en pekzwarte haren past niet echt bij een pigmentloze huid.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Nomak plaats eens een mooie Aziatische dan. Ik mag graag Aziatische vrouwen zien, dus ben erg benieuwd naar jouw smaak! 
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ok Thorak, zal eentje plaatsen als de 10+/- hier is bereikt.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Van mij trouwens inmiddels toch maar een -
6+, 6- dus inmiddels.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
6+ 
Trio met haar en Marleen Maathuis graag. Ik heb niet zo'n bar groot bed, anders had Elisha Cuthbert er ook nog bij mogen komen. Maar voorlopig even op je beurt wachten dus, Elisha!
Elisha is mine! 
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Ik neem haar vreemde boob placement voor lief.
8+
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Waar blijft die Aziatische schoonheid, Nomak? Er is al meer dan 24 uur niet gestemd.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Ik ben ook benieuwd. Wel een beetje een westers uitziende Aziaat, hè. Ik ben bang dat ze anders niet door de keuring komt.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Wel een beetje een westers uitziende Aziaat, hè.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Meer foto's? Op eentje kan ik niet beoordelen, maar neigt naar een klein +'je.