- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
@Lefgozer
Ze speelt in Happy Endings wat nu aan zijn 3e en waarschijnlijk laatste seizoen bezig is. Ze steelt daarin iedere aflevering de show. Ze heeft volgens mij idd al een paar jaar geen film gedaan.
Happy Endings is te vinden in het pindakaasschap, alle drie de seizoenen.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Ze was als Kim Bauer al mooi, nu als 30-jarige is ze 'pure hotness'.
Ze is daarnaast ook gewoon een goede actrice, die meer is dan alleen een 'pretty face'. Dat wordt wel eens over het hoofd gezien bij iemand die zo bloedmooi en Godsgruwelijk lekker is. 
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
+1 Ondanks dat ze niet mijn 'standaard type' is.
Is ze al een 30-er? had ik 'r nog niet gegeven! 
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Pas gelden gezien in Bitch Slap, hele slechte film, maar met veel vrouwelijkschoon waaronder deze Julia Voth.

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
2+ Geweldig in Bitch Slap. Hele goede film. Niet fotogeniek, dat is vrij duidelijk.
soom
-
- 24920 messages
- 2752 votes
Seconden lang naar de 2e foto gekeken.. En nee, toch niet..
2+, 6-
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Viel me in Bitch Slap ook al op vanwege haar acteerprestaties inderdaad.
6+
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Beetje te mager. Toch een plusje voor de combinatie van dat prachtige donkere haar en d'r ontzettend mooie ogen. 8+ 8-
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Alexandra Daddario:
(tip van Lefgozer die zelf te druk bezig is met feesten!!!!!)
Prachtige combinatie van donker haar en ongelooflijk mooie blauwe ogen.

![]()

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Awkward uiterlijk. Mooi haar en ogen maar daarentegen een lange nek en vreemde boob placement. Ik wacht vanavond nog even af als ik haar zie ik Texas Chainsaw 3D (daar zien vrouwen er toch wel beter uit) en op bewegend beeld.
Thorak
-
- 6354 messages
- 1887 votes
Awkward uiterlijk. Mooi haar en ogen maar daarentegen een lange nek en vreemde boob placement. Ik wacht vanavond nog even af als ik haar zie ik Texas Chainsaw 3D (daar zien vrouwen er toch wel beter uit) en op bewegend beeld.
), maar ik ben het met je eens. Ik vind de ogen/haar combi ongelofelijk mooi, maar iets in haar gezicht doet het niet...
Over die "boob placement" ben ik het dan weer niet echt eens (tóch nog iets!
), dat is redelijk normaal voor vrouwen met absurd grote borsten die géén push-up dragen. Dan is dit gewoon de normale natuurlijke vorm, er van uit gaan dat ze echt zijn. Siliconen zitten natuurlijk wel onder de oksels en blijven wel fier vooruit staan.
Hoewel ik de onderste foto wel oke vind, vind ik haar op de bovenste foto's weer te jong om met een goed gevoel een + aan te geven... 
Ze doet me wel heel erg denken aan een jonge Yasmine Bleeth (die ik dan weer woest aantrekkelijk vind!).