- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Filmgames
- Knappe (?) actrices game #4
Knappe (?) actrices game #4
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
1+, 1- Wel een mooi lichaam overigens. Wenkbrauwen voelen wel heel misplaatst aan.
gillie24
-
- 2637 messages
- 1735 votes
Op bewegend beeld nog lekkerder. Wat een Godsgruwelijk lekker lichaam.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
7+
Alleen op die laatste werkende foto van gillie24 vind ik haar een beetje een raar bekkie hebben, maar voor de rest: prachtige vrouw.
JustMike
-
- 3218 messages
- 751 votes
1+, 1- Wel een mooi lichaam overigens. Wenkbrauwen voelen wel heel misplaatst aan.
Helemaal mee eens.
8+, 8-
Glacius
-
- 4297 messages
- 3033 votes
Word er niet warm of koud van. Standaard slank figuur...
9-
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31155 messages
- 5452 votes
Eentje van vroeger: Anne Baxter (All about Eve en The ten commandments)

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hebben we eens een klassieke vrouw krijg je dit
.
2-
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Is die bovenste foto uit The Ten Commandments? Was me niet opgevallen dat weinig verhullende truitje.
-
- 31155 messages
- 5452 votes
Is die bovenste foto uit The Ten Commandments? Was me niet opgevallen dat weinig verhullende truitje.
Bovenste foto komt inderdaad uit The Ten Commandments. In haar tijd had ze nog geen eigen homepage of Facebook-pagine voor andere foto's. Anne Baxter met duckface zou anders ook niet flaterend zijn... 
-
- 31155 messages
- 5452 votes
De klassieke vrouwen zijn dan wel minder gefotoshopt, maar hebben toch wel veel charisma. En in veel gevallen nog voldoende vormen in verhouding met de panlatten van vandaag. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De klassieke vrouwen zijn dan wel minder gefotoshopt, maar hebben toch wel veel charisma. En in veel gevallen nog voldoende vormen in verhouding met de panlatten van vandaag.
Zoalsi k al aangaf zijn er genoeg mooie klassieke vrouwen, maar dit is er geen van.