• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.905 actors
  • 9.370.278 votes
Profile

De meest irritante acteur

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Naomi Watts wrote:

Tuurlijk kan je een acteur slecht noemen. De 1 vindt hem goed, de ander niet. Deal with it, like it or not!

Er is voor mij nog altijd een verschil tussen iemand een slecht acteur noemen en iemand niet graag bezig zien, zo heb ik persoonlijk een hekel aan Tom Hanks maar ik erken wel dat hij een steengoede acteur is, daar zit toch wel een verschil in denk ik he

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tuurlijk zit daar een verschil in. Maar ik ken Linn veel beter dan jij haar kent natuurlijk, dus geloof me maar dat ze hem geen goed acteur vindt. Het is geen feit dat DiCaprio een goed acteur is, DiCaprio kan je wel degelijk een slecht acteur noemen.

Linn gaf ook al aan waarom ze hem liever niet ziet. Daarboven vind ze het gewoon geen goed acteur. Gewoon een kwestie van accepteren.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Maar ik ken Linn veel beter dan jij haar kent natuurlijk.
Écht? Hoe dat zo?

Julian Sands hoort er ook nog bij. Een a of b acteur, die slechte films maakt..

JonathanTucker

• 764 messages
  • 0 votes

Russell Crowe

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Naomi Watts wrote:

Tuurlijk zit daar een verschil in. Maar ik ken Linn veel beter dan jij haar kent natuurlijk, dus geloof me maar dat ze hem geen goed acteur vindt. Het is geen feit dat DiCaprio een goed acteur is, DiCaprio kan je wel degelijk een slecht acteur noemen.

Linn gaf ook al aan waarom ze hem liever niet ziet. Daarboven vind ze het gewoon geen goed acteur. Gewoon een kwestie van accepteren.

Tja smaken verschillen blijkbaar

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

dulcinea wrote:

(quote)
Tja smaken verschillen blijkbaar
Gelukkig maar.

Ik ben er gewoon nóg eentje vergeten. John Travolta! Misschien wel een leuke acteur met een hoop talent, maar voor mij is hij niet echt knap ofzo...

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Travolta zie ik juist heel graag bezig, niet omdat ik hem knap vind ofzo (verre van) maar hij heeft een uitstraling waar ik wel van hou, vooral als hij een beetje het ruigere type mag spelen zoals in Pulp Fiction

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

soom wrote:

(quote)
Gelukkig maar.

Ik ben er gewoon nóg eentje vergeten. John Travolta! Misschien wel een leuke acteur met een hoop talent, maar voor mij is hij niet echt knap ofzo...

Wat heeft knap zijn er nu weer mee te maken

Zelva

• 2188 messages
  • 2702 votes

Wat heeft knap zijn er nu weer mee te maken

Misschien zet hij geen 'knappe prestaties' neer.

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Zelva wrote:

(quote)

Misschien zet hij geen 'knappe prestaties' neer.

Tja

Goodfella_90

• 10407 messages
  • 2595 votes

Opvallend dat die Wayans-dude zoveel wordt genoemd. Hij speelde toch een erg goed rol in Requiem For A Dream, vind ik. Ook Kutcher was eigenlijk best aardig in The Butterfly Effect.

- Chuck Norris

- Jackie Chan

- Rob Schneider

Was het niet, dat Tom Cruise geweldig was in Magnolia en ook wel in Eyes Wide Shut, kreeg hij ook een enkeltje maan.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Geen enkele, zelf Tom Hanks heeft zich gerevancheerd met Road to Perdition, Jim Carrey met Man on the Moon, en Tom Cruise met Magnolia. Ok, misschien Roberto Begnini als staf voor het vreselijk irritante Vita e Bella.... Maar dan liever nog een stukje werder.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Goodfella_90 wrote:

- Jackie Chan

Dat is nu een van de aardigste, normaalste en leukste mensen met wie ik gewerkt heb.... 100% OK

katie morosky

• 1003 messages
  • 804 votes

Niemand. Ik gun iedereen zijn pleziertje op het witte doek (of op mijn televisie).

speedy23

• 18945 messages
  • 14043 votes

katie morosky wrote:

Niemand. Ik gun iedereen zijn pleziertje op het witte doek (of op mijn televisie).

(afbeelding) Inderdaad, je kan altijd nog de knop omdraaien.

The One Ring

• 29974 messages
  • 4109 votes

In de bioscoop niet

Hannibal

• 9358 messages
  • 3273 votes

Reinbo wrote:

Dat is nu een van de aardigste, normaalste en leukste mensen met wie ik gewerkt heb.... 100% OK

Vertel! Hoe, waar, en waarom... zulke berichten maken natuurlijk nieuwschierig.

Turkeyloverz

• 4239 messages
  • 1459 votes

Wat me opvalt is dat alle ''comedy'' acteurs naar de maan mogen, tenzij ze in een drama film spelen...

Ik vind ook dat sommige acteurs te ver gaan maar als alle comedy acteurs op de maan zijn....kunnen we (tenminste ik) ook niet meer lachen..

pink_roosje

• 1792 messages
  • 807 votes

woody allen en chevy chase er is geen een film van hun die ik ook maar kan uitkijken

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Turkeyloverz wrote:

kunnen we (tenminste ik) ook niet meer lachen..

Dat zou idd niet best zijn.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

katie morosky wrote:

Maar misschien zijn er wel wat acteurs die je minder liggen? Heb je echt niet bij sommige acteurs: Ik wou dat hij heel erg ver weg was, op de maan ofzo?

Pieter Montana

• 6678 messages
  • 2286 votes

Tom Cruise meest irritante beroemdheid

Tom Cruise is de grootste filmster aller tijden, maar ook meteen de meest ergerlijke. Dat hebben meer dan 10.000 lezers van het Amerikaanse blad Empire beslist.

Volgens uitgever Ian Freer is de tegenstrijdige uitslag een gevolg van Cruises alomtegenwoordigheid in de filmzalen en op televisie: ,,Cruise is zo succesvol, dat mensen er even genoeg van hebben.''

Kevin Spacey en Kate Winslet kwamen uit de rondvraag als beste acteur en actrice noemen. Steven Spielberg werd dan weer bekroond als beste regisseur. Zeven van de tien ondervraagden vinden overigens dat er niet teveel aan product placement gedaan wordt in films, in tegenstelling tot wat filmcritici steeds vaker beweren.

(afbeelding)

Onterecht vind ik.(wat Tom Cruise betreft)

bebdn

• 1884 messages
  • 1148 votes

Kevin Spacey en Kate Winslet kon slechter

Moviestar

• 821 messages
  • 0 votes

MARTIN LAWRENCE!

moviefreak#1

• 14390 messages
  • 25163 votes

Moviestar wrote:

MARTIN LAWRENCE!

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Ow ja, die mag zekr weten met de eerste vlucht richting de maan

Ravenstein

• 1524 messages
  • 518 votes

Kevin Costner, Bill Paxton, Dennis Miller, Joseph Fiennes, Kevin J. O'Conner, Sandra Bullock, Julia Roberts, Madonna, Uno O'Conner (degenen die The Invisible Man van James Whale gezien hebben zullen wel begrijpen waarom) en in The Abyss vond ik ook Mary Elizabeth Mastrantonio best wel irritant

Halcyon

• 9952 messages
  • 0 votes

Persoonlijk vind ik Julia Roberts ook enorm irritant. Bij de mannen denk ik eerder aan die sukkel van "The Bold And The Beautiful".

Rujar

• 2871 messages
  • 3816 votes

Halcyon wrote:

Persoonlijk vind ik Julia Roberts ook enorm irritant. Bij de mannen denk ik eerder aan die sukkel van "The Bold And The Beautiful".

Haha Ridge!! ..... ohhhhh oei!

Ravenstein

• 1524 messages
  • 518 votes

En hoe kon ik het vergeten... bijna de hele cast van Familie.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.