- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
- Adrien Brody
- Sean Penn
- Freddie Prinze Jr.
- Keanu Reeves
- Jason Biggs
- Ashton Kutcher
Anders wordt de lijst te lang, ik hou het hierbij.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Een goed acteur hoor maar een modderpoel heft nog meer uitstraling en daarnaast vond ik zijn kritiel op Team America zeer kinderachtig. Geen persoonlijkheid die zich in mijn straatje mag bevinden.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Gelukkig ben ik het daar niet mee eens
En tja, hij komt er in Team America: World Police niet echt goed vanaf dus dan mag ie er best wel wat van zeggen
Maar wat voor kritiek had hij dan?
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Michael Gambon mogen ze naar de maan sturen, kunnen ze misschien een betere Dumbledore vinden voor Harry potter
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het ging vooral om het feit dat hij erin zat, hij haalde flink uit naar Stone en Parker.
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Zal eens even gaan googlen, ben nu wel nieuwsgierig 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Omdat ze zouden aanmoedigen om niet te gaan stemmen of zo. Het was in ieder geval allemaal onzin.
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Wat een acteur in interviews zit te vertellen heeft voor mij geen bal te maken met z'n acteertalent, Sean Penn is een topacteur. Ook die haat rond Tom Cruise vind ik enorm overdreven, ok het is een betweterige weirdo maar als hij z'n rol goed speelt dan hoef ik niet meer te weten over zijn personal life
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Als Ben Affleck echt blijkt te bestaan mag hij als eerste naar de maan. Of liever verder weg.
FL88
-
- 241 messages
- 0 votes
Ben Stiller, meer irritant dan grappig in zijn films, vind ik.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik heb inmiddels begrepen dat Jim Varney is gestorven aan longkanker , dat wist ik niet maar alsnog mijn excuses dat ik hem in dit topic heb genoemd 
Wél naar de maan :
Ben Affleck
Owen Wilson
Shawn Wayans & Marlon Wayans
Casper van Dien
Michael Jackson (
)
Chris Rock
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2285 votes
Ben Affleck
Addam Sandler
Wayans broers
Hugh Grant
Casper Van Dien
Ashton Kutcher
Sean William Scott
Vin Diesel
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Robert de Niro mag naar de maan en pas terugkomen als hij belooft niet meer zijn status als topacteur te gebruiken om zodoende flutfilms op te waarderen met een rol, die in feite ook door de eerste de beste inwisselbare acteur gespeeld had kunnen worden.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
- Ben Stiller
- Owen Wilson
- Mike Myers
- Ben Affleck
- Hugh Grant
- Elijah Wood
- Adam Sandler
- Ashton Kutcher
- Freddie Prinze Jr
- Leonardo Dicaprio
- Daan Schuurmans
- Michiel Huijsman
Triax
-
- 14 messages
- 464 votes
mijn top 5
Ben Aflleck
Freddie prinze Jr
Marlon Wayans
Chuck norris
Jean Claude van Damme
ik ben het trouwens niet eens met Tom Cruise ik vind dat als hij zich goed inleeft in zijn rol gewoon, echt super rollen neerzet. (kan natuurlijk zijn dat je zijn kop gewoon niet kan uitstaan
)
Pieter Montana
-
- 6678 messages
- 2285 votes
Ooit al eens What's eating Gilbert Grape? gezien?
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tuurlijk, ze is helemaal weg van Depp.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Linn vind overduidelijk van wel, en dus vind zij ook dat Leo naar de maan geschoten kan worden. Dat is toch haar persoonlijke keuze? Niks mis mee.
Misschien heeft ze wel films gezien van Leo en vind ze Leo daarin gewoon echt helemaal niks. Dat heeft dus te maken met zijn kunnen. Of misschien vind ze hem gewoon lelijk...
Edit lijstje:
- Mike Myers
- Daan Schuurmans
- Daniel Day-Lewis
- Chad Michael Murray
- Jared Padalecki
Ben er nog een aantal vergeten.
- Rob Schneider
- Adam Sandler
- Rob Lowe
- Peter Gallagher
- Matt Damon
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Tuurlijk kan je een acteur slecht noemen. De 1 vindt hem goed, de ander niet. Deal with it, like it or not!
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Ik vind Leo gewoon een uitstraling hebben waar ik niet van hou...
Gehenna
-
- 657 messages
- 6728 votes
Kip Pardue, Owen Wilson, Chris Evans, David DeCoteau, Uwe Boll..de maan krijgt zo wel een populatie van een klein dorpje 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Als je Daan Schuurmans alleen maar kent van Costa! en Volle Maan dan mag ie inderdaad naar de maan maar als je hem eenmaal ziet acteren in Polleke dan kom je echt weer op die beslissing terug.
Ik heb op zich niks tegen Daan Schuurmans. Ik zag dat ik hem zelfs noemde als iemand waar ik een zwak voor had.... Maar hij loopt alleen maar mooi te zijn, en dat is eigenlijk behoorlijk irritant. Het kunstje dat hij uitvoert ken ik nou wel. Dat gekweel over zijn vriendin begint me best wel de keel uit te hangen. 
Ik vind dat hij het niet echt meer heeft over zijn films, en dat is voor mij wel het belangrijkste.
Overigens vond ik Costa! wel een goede film. Volle Maan dan weer niet. Maar Costa! is, mede door het acteerwerk van Verbaan én Schuurmans tot een aardig niveau gekomen.
Het enige waar ik me aan stoor is dus echt die 'ik hou van Jennifer en blijf haar trouw' houding. Dat weet je op een gegeven moment echt wel. Hij drijft het veel te ver.
Daarom mag hij een enkeltje maan krijgen....
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
- Ashton Kutcher
- Daan Schuurmans
- Adam Sandler
- Tyrese Gibson
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Steven Seagal
Ben Affleck
Julia Roberts
Lotteke
-
- 247 messages
- 566 votes
-Ben Affleck
-Tom Cruise (al is het alleen maar omdat het zowaar een nog irritanter persoon dan acteur is)
-Kevin Costner