- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante acteur
De meest irritante acteur
DRJeFF
-
- 604 messages
- 0 votes
Krijgt er nu niemand rillingen als Nicolas Cage in beeld verschijnt? Wat een verschrikkelijke acteur is dat zeg. Ik vond hem al niks, maar na het zien van National Treasure is het mijn absolute nummer 1 van irritante acteurs.
Mee eens 
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Cage kan zeker irritant zijn met zijn duffe uitstraling en irritante stem, maar ik dan wordt meestal goedgemaakt doordat hij toch uitstekend kan acteren.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Danny de Vito: vreselijke irritant onderkruipseltje
.
(heb in het dagelijks leven niets tegen kleine mensen, laat dat duidelijk wezen
).
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ben ik de enige die DeVito wel eens verward met Joe Pesci? Ze hebben wel iets van elkaar weg hè?
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Ben ik de enige die DeVito wel eens verward met Joe Pesci? Ze hebben wel iets van elkaar weg hè?
Mee eens idd. Joe Pesci is ook een irritating basterd! 
Nee, serieus kan ik me er wel in vinden.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Maar welke van de twee is nou de betere acteur?
Pesci schittert natuurlijk wel in Goodfellas hè...
Grappig detail is dat het personage dat hij daarin speelt toevallig Tony DeVito heet! 
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Ik neig ook naar Pesci.
Tony DeVito: idd mooie funfact!!!

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Pesci speelt ook heel aardig in Raging Bull... 
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Vandaar. Terwijl ik bij Danny de Vito geen enkele keer heb van: goede rol! Maar dat wordt moeilijk als je hem al een irritante smurf vind.
In L.A. Confidential speelt hij dan wel redelijk... Maar komt ook omdat ik dat een goede film vind.
Dus: Pesci it is!!! 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Maar eigenlijk hoort deze bespreking natuurlijk niet in dit topic... Het gaat om irritante acteurs en dat is Joe Pesci dus niet. Danny DeVito dan weer wel.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
True, dan laten we het hierbij...
Danny De Vito sucks BIG TIME! 
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Bwa, vind ik dan weer helemaal niet, hoor. Als komische acteur is hij wel heel erg goed. Hij is ook zo bekend geworden in 'Taxi'.
SuperSideSwipe
-
- 4464 messages
- 2890 votes
Ik vind DeVito een zeer redelijk acteur. Hij heeft een aantal goede films gehad, en ook zijn rol in Taxi was brilljant!
Maar om hem te vergelijken met de magistrale Pesci gaat natuurlijk ook weer erg ver.
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Precies Pesci is beter, maar zoals ik het er al met BENICIOdeltoro over had, dat hoort hier niet thuis...
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Ja, Pesci staat natuurlijk een paar straten verder. Ik begrijp niet dat je hen kan verwarren. Ik herken De Vito altijd aan z'n lengte. Niet om hem belachelijk te willen maken want ik ben zelf ook niet erg groot...
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
het gelaat... En de drukke manier van doen in mijn ogen.
The One Ring
-
- 29974 messages
- 4109 votes
Ik vind DeVito ook wel grappig. Nee geen Pesci, maar kijk eens naar zijn minimalistische rol in One Flew Over the Cuckoo's Nest. Daar zie ik geen slecht acteur.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
BENICIOdeltoro
Goed zo Werwolf! 
DeVito heeft inderdaad wel eens een goede rol neergezet, maar over het geheel gezien is hij gewoon minder dan Pesci.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Er bestaat al een topic over welke actrices naar de maan geschoten mogen worden, maar nog geen topic over acteurs, als ik het goed heb gezien.
Mijn top 5:
- Mike Myers
- Daan Schuurmans
- Daniel Day-Lewis
- Chad Michael Murray
- Jared Padalecki
Art
-
- 13507 messages
- 3658 votes
Mike Myers is een twijfelgeval. Ik zou hem alleen al hier laten voor zijn heerlijke vertolking in Wayne's World en zijn rol als Shrek. Ik ben vooral benieuwd waarom Daniel Day-Lewis naar de maan zou moeten? En als je Daan Schuurmans alleen maar kent van Costa! en Volle Maan dan mag ie inderdaad naar de maan maar als je hem eenmaal ziet acteren in Polleke dan kom je echt weer op die beslissing terug. Van mij hoeven acteurs niet zo snel weg want ze kunnen je verbazen zoals Daan Schuurmans. Nog een voorbeeld, ik heb echt helemaal niks met Matthew Broderick maar hij heeft in Election en vooral in You Can Count on Me bewezen dat hij mij niet altijd zit te irriteren. Dus ik ben voorzichtig met het uitdelen van enkeltjes naar de maan 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Jim Varney van de Ernest-films mag van mij wel naar de maan 
Onderhond
-
- 87592 messages
- 12834 votes
Die is toch de andere kant uitgegaan, niet ?
as
-
- 3548 messages
- 5932 votes
Die is toch de andere kant uitgegaan, niet ?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
- Mike Myers
- Tom Cruise
Was ik trouwens maar een irritante akteur. Ik heb van jongs af aan altijd al de wens gehad eens op de maan te zijn.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31144 messages
- 5447 votes
Tom Cruise en Richard Gere. en het liefste naar de donkere kant van de maan
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
- Mike Myers
- Tom Cruise
Was ik trouwens maar een irritante akteur. Ik heb van jongs af aan altijd al de wens gehad eens op de maan te zijn.
Met of zonder duikboot ?