- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Een date met acteur/actrice
Een date met acteur/actrice
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Lees je berichten nog eens na, je geeft toch echt aan dat mensen waarmee je een goed gesprek mee kan voeren saai zijn.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
De mooiste momenten uit je leven zijn geen goede gespreken!
Wat wordt verstaan onder een goed gesprek? Oorlogen, Tsunami, vluchtelingenhulp, hoe je tegen een bepaalde film aankijkt!?
Iedereen heeft wel wat te melden!!
Dan zeg ik JA dat is inderdaad saai als je het vergelijkt met dat wat 'het leven' te bieden heeft!
Als je terugkijkt op je leven (nu of later) herinneren je de momenten waarbij je 'iets' meemaakt.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
De mooiste momenten uit je leven bestaan niet uit een goed gesprek!
Alsof je de gesprekken niet zult herinneren. Gesprekken zijn mijns inziens veel belangrijker dan dingen die gebeuren in je leven.... Door gesprekken te voeren leer je mensen kennen.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes

Linda Fiorentino bijvoorbeeld.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Om het kort en krachtig te houden.
Ik zie een relatie (in wat vorm dan ook) met een Paris Hilton iets langer duren dan met iemand waarmee je alleen goede gesprekken mee hebt!
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Ik ga voor Rachel McAdams die ik onlangs in Wedding Crashers zag.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Tja, moeilijke vraag.
Voor de klasse zou ik voor Nicole Kidman gaan, ook al is ze ongeveer 30 jaar ouder dan mij. Ik vind dat zij een ongeziene klasse uitstraalt en dat je als je met haar een feestje binnen zou komen, je zeker zou opvallen.
Voor als ik een lief avondje zou willen beleven, zou ik voor Natalie Portman gaan. Ik hoop dat ze even snoezig is in het echt als in Garden State.
En voor een ruige nacht, zou ik voor scarlett johansson gaan. Ze is duidelijk veel gewend als je de vorige berichten over haar en Benicio hebt gelezen.
Op het einde zou ik toch nog het liefst met Natalie Portman een date hebben want zij lijkt me het sympathiekst.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Voor de klasse zou ik voor Nicole Kidman gaan, ook al is ze ongeveer 30 jaar ouder dan mij. Ik vind dat zij een ongeziene klasse uitstraalt.
En voor een ruige nacht, zou ik voor scarlett johansson gaan. Ze is duidelijk veel gewend als je de vorige berichten over haar en Benicio hebt gelezen.
Op het einde zou ik toch nog het liefst met Natalie Portman een date hebben want zij lijkt me het sympathiekst.
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Haha op een of andere manier worden hier alleen maar actrices besproken. 
Volgens mij verwachten de mannen toch iets anders van een avondje stappen 
EddieBowz-fan
-
- 34 messages
- 0 votes
ik ben niet zo van dat daten. maar ik denk dat ik dan op de eerste plek, voor Eddie Bowz ga. en dan richting, Macaulay Culkin, Keanu Reeves, Brad Pitt .
Redlop
-
- 8961 messages
- 3566 votes
Nachtje doorzakken met Nathalie Portman lijkt me wel een aardig idee.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5309 votes
Verlanglijstje:
1: Paris Hilton
2: Katie Holmes
3: Natalie Portman
4: Scarlett Johansson
5: Reese Witherspoon
6: Cameron Diaz
7: Meredith Monroe
8: Lisa Smit
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Verlanglijstje: 1: Paris Hilton

Jorick
-
- 8776 messages
- 2335 votes
Een romantische avond met Naomi Watts of Nicole Kidman zie ik wel zitten. En daarna de nacht met Kate Beckinsale doorbrengen. 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5309 votes
Yeh!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Yeh!
kan ik me niet voorstellen das de grootste slet ever...
maar jah jongens he 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
maar jah jongens he 
En trouwens we hebben het over een dat en dat hoeft niet altijd zo te eindigen...haha 
en om nou alleen met Paris te praten lijkt me heel boring want ze is zo dom als de achterkant van een varken 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
En trouwens we hebben het over een date en dat hoeft niet altijd zo te eindigen...haha 
en om nou alleen met Paris te praten lijkt me heel boring want ze is zo dom als de achterkant van een varken 
Ja een date inderdaad. Ik zou niet anders durven denken.. 
Praten? Even een citaat terughalen….
Ik sluit me bij Rujar aan als hij bedoelt dat er tijden zijn om te spelen en tijden om te spreken.
Ik dans liever met m'n date dan dat ik diepgaande gesprekken ga voeren. Dat doe ik wel aan tafel.
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
Als ik homo was zou ik op je vallen rogier
Dansen

Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
maar jah jongens he 
Ja, ik snap ook niet wat veel jongens in haar zien. Ze is voor mij veel te afgeborsteld en als ze één keer haar mond open doet merk je hoe dom ze wel is...
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja een date inderdaad. Ik zou niet anders durven denken.. 
Praten? Even een citaat terughalen….
dank je dat had ik niet gelezen maar als je toch alleen daarvan houd kan je net zo goed daten met Tara Reid!!
is maybe ook wel wat voor op je verlanglijstje 
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
Als ik homo was zou ik op je vallen rogier
Dansen

Lol dank je… denk ik

@ Rianneke
Ow nou Tara Reid vind ik echt 10x niks. Wel mooie ogen! Ik weet niet wat het is maar dat is echt het type dat helemaal door het lint gaat met drank en zo! Beetje een sloerie. Vies! Bah!
Ravenstein
-
- 1524 messages
- 518 votes
Als de date eindigt in de koffer: Sharon Stone, Seka, Scarlett Johansson, Kylie Ireland, Bridgette Kerkove, Monica Bellucci, Angelina Jolie, … Pfff er zijn zoveel lekkere actrices.
Moest ik voor de venten zijn, dan zou ’k gaan voor Jude Law of Johnny Depp.