- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- Een date met acteur/actrice
Een date met acteur/actrice
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Een heel andere topic is dit ja.
Maar onder een date wordt vaak verstaan iemand die je erg leuk vind, dus de mooiste.
doe mij maar Eva Mendes
helaas kan ik dit alleen maar dromen natuurlijk he.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Laat de limousine dan maar voorrijden dan neem ik Hilary Duff mee 
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Geef mij maar een leuke avond met Monica Belluci
Stars
-
- 9 messages
- 4 votes
La Binoche
Kidman of Naomi Watts
Een babbel met Streep, Sarandon of Bacall
Rujar
-
- 2871 messages
- 3816 votes
In geen geval een Amerikaanse filmster! Allemaal Snobs.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Naomi Watts, no doubt.
Wat ik zou doen? Gesprekken voeren. Zijn zo veel dingen die ik wil vragen en weten. Hoe haar modellentijd was in Japan, wat de invloed was op haar toen ze haar vader vroeg verloor, hoe ze in contact is gekomen met Nicole (Kidman red.) en hoe ze zo close geworden zijn, over Mulholland Drive praten, hoe het is met Lynch te werken en over nog wat algemene onderwerpen etc.
En natuurlijk haar laten weten hoe 'geweldig' ze in mijn ogen is. Gewoon de indruk geven dat ik een 'echte' fan van haar werk ben en geen hypeloper.
Dat allemaal lekker casual at my place 
En natuurlijk een foto van ons samen maar spreekt voor zich
En een filmpje als afsluiting van die geweldige ervaring.
Ik heb zoveel te vragen en vertellen dat dat moeilijk in 1 dag gestopt kan worden.

Ze hebben auditie voor dezelfde film gedaan. Nicole kreeg de rol: Naomi niet. Maar ze hebben toen wel met elkaar gepraat en zijn op die manier goede vriendinnen geworden. Ook het feit dat ze allebei Australisch zijn schept een band.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik zou graag een date met Elijah Wood willen hebben. Dat lijkt me absoluut geweldig.
Turkeyloverz
-
- 4239 messages
- 1459 votes
Alleen omdat hij knap is of heb je een bijzonder reden?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Alleen omdat hij knap is of heb je een bijzonder reden?
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ik zou graag naar een bluescafé gaan met John Goodman en Clint Eastwood. De hele dag ouwehoeren over het leven, de blues en films.
JonathanTucker
-
- 764 messages
- 0 votes
Ik zou graag een date met Elijah Wood willen hebben. Dat lijkt me absoluut geweldig.

Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Ik zou graag naar een bluescafé gaan met John Goodman en Clint Eastwood. De hele dag ouwehoeren over het leven, de blues en films.
Mag ik dan ook mee (jij mag dan trouwens wel thuisblijven hoor
)
katie morosky
-
- 1003 messages
- 804 votes
Angelina Jolie. Als er een is in het wereldje die ik bewonder dan is zij het wel. Wat een vrouw. Misschien dat ze niet al te veel boeken heeft gelezen maar ondanks een jeugd vol privileges beseft ze dat er ook een leven is buiten luxehotels en Beverly Hills. Angelina for president. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik kan je wel vertellen hoe Naomi en Nicole elkaar leerden kennen, als je dit nog niet weet. 
Ze hebben auditie voor dezelfde film gedaan. Nicole kreeg de rol: Naomi niet. Maar ze hebben toen wel met elkaar gepraat en zijn op die manier goede vriendinnen geworden. Ook het feit dat ze allebei Australisch zijn schept een band.
Dat wist ik maar ik wil de details horen van Naomi.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
met johnny depp...kijken of ie in t echt net zo raar kan doen als in zijn films en ik vind hem natuurlijk ook een erg knappe kerel 
Guiny
-
- 97 messages
- 38 votes
laat mij maar stranden op een verlaten eiland met Josh Holloway(Sawyer uit LOST)
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
ow Jet Li was ik nog vergeten... erg boeiende man
Masanobu Ando omdat ie knap is, Kitano omdat ie grappig is, Miike omdat ik m intrigerend vind en Nicole kidman omdat ze een van de beste actrices is
heheh klaar
bebdn
-
- 1884 messages
- 1148 votes
Naar de dokter met Natalie Portman 
In de toren met Monica Bellucci 
In de zetel tussen Naomi Watts en Laura Harring 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik dacht aan een Director's dateje.
Aanschuiven samen met Lynch en Tsukamoto, asbakje erbij, drankje erbij en intrigerend converseren maar. 
Met Marshall 'Eminem' Mathers de derde kan ik ook wel een leuk avondje hebben. Praten over the business, de druk van de labels etc.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Even een kleine update, ghehehe.

Elijah Wood: Beschuitje eten
Masanobu Ando absoluut! Gesprek mee voeren!
Chris Tates, van Nederlandse bodem 
Werwolf
-
- 4604 messages
- 1197 votes
Ochtend met Naomi Watts, die ziet er altijd goed uit.
Dan om 12 uur (Hign Noon) onderonsje met Clint. 
´s Avonds met Sandra Bullock, alweer graadje ouder dus die moet wat tijd hebben zich op te tutten. Maar blijft een droomvrouw.... 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ranzig beschimmeld brood met Jürgen Prochnow eten, als terugblik op Das Boot. 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ranzig beschimmeld brood met Jürgen Prochnow eten, als terugblik op Das Boot. 
Hahaha! 
Je vergeet de Bullit! 
Maar weer on topic: Ik denk dat een avondje converseren met Ben Stiller ook wel erg komisch zou zijn.
Linn
-
- 3289 messages
- 3798 votes
Masanobu Ando absoluut! Gesprek mee voeren!
alleen dat?
daar wil ik liever een beschuitje mee eten 
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
alleen dat?
daar wil ik liever een beschuitje mee eten 
Ja, je hebt gelijk! Masanobu Ando: Beschuitje mee eten, goed gesprek en vragen in welke films hij heeft gespeeld.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Hahaha! Je vergeet de Bullit!
Dat hadden ze nog niet in die tijd hoor. 
Miss Daisy
-
- 321 messages
- 2291 votes
Ik verkies Ewan McGregor. Ik vind het hem knap. Kan goed acteren en kan geweldig zingen.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ik verkies Ewan McGregor. Ik vind het hem knap. Kan goed acteren en kan geweldig zingen.
Ewan Mcgregor heeft waarschijnlijk niet zelf gezongen in de film Moulin Rouge! 
Voor de rest ben ik het wel met je eens!