• 177.926 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.453 votes
Profile

De meest irritante actrice

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ging mij ook eerder om die idioot die dat lijstje heeft samengesteld .

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Excuses dan, ik dacht dat je -voor de verandering - weer eens iets negatiefs over een post van mij te zeggen had.

U-96

• 11875 messages
  • 2062 votes

Elineloves wrote:

«Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff.»

- Mariah Carey, pop singer

Ik meen vrijwel dezelfde grap te hebben gezien in de film White Chicks.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Soortgelijke ja.

Megan Vandergeld: ''You know, whenever I see these starving kids in Africa, I just wanna cry. I mean, why can't I be that skinny.''

Heather Vandergeld: 'It's ok megan, with those bloated tummies of theirs they couldn't wear belly rings.''

starbright boy (moderator films)

• 22396 messages
  • 5068 votes

Elineloves wrote:

«Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff.»

- Mariah Carey, pop singer

http://www.snopes.com/quotes/carey.asp

Heeft ze nooit gezegd dus.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Irritante actrices vind ik; Heather Graham, Amanda Seyfried en Lindsay Lohan

Bij acteurs kan ik alleen komen op Chris Rock

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

Amanda Seyfried? Vond haar best oké in Jennifer's Body.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Amanda haar uiterlijk plus uitstraling staat me niet aan. Beetje jammer. Ik geef mamma mia de schuld.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Ja ze kan wel acteren maar ik vind dat ze een rare hoofd heeft, daar kan zij ook niks aan doen maar als ik haar zie denk ik gelijk aan een kikker ofso. Geen lelijk meisje maar ze heeft iets irritants over haar heen. Ik had haar in mean girls, chloe en mama mia gezien

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Klopt, die films heb ik ook gezien. Mean Girls speelde ze een domme, irritante doos. Chloe vond ik haar véél te wannabe-sexy, Jennifer's body.. tsja, naast Megan Fox is iedereen lelijk..

Ze heeft inderdaad iets kikker-achtigs over zich. Hoop wel wat meer serieuzere rollen van dr te zien, misschien ''groei ik er dan overheen''.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Ohja vergeten, Alice Eve doet em ook niet voor mij, hoewel ik bij sex and the city 2 wel om haar moest lachen maar daarin moest ze ook irritant overkomen dus dat was wel een geschikte rol voor der

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wie was ze dan in SATC2? Die nanny?

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Ja, Erin, ik ging wel stuk om die scenes

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik herkende haar niet met kleren aan.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Haha nee idd, ik herkende haar wel meteen met der rare bekkie, ik had haar ook in ''crossing over'' gezien en daar is ze grootste deel v/d film naakt en ze praat met een Australisch accent en dat maakt het er voor mij er absoluut niet beter op

_Se7en_

• 2041 messages
  • 1777 votes

(afbeelding)

Mary Kate en Ashley Olsen. Echt actrices kan je ze niet meer noemen, maar wat stoor ik me altijd aan die magere armpjes en uitstekende botten.

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Nee ook nooit mijn favorieten geweest

Het eerst wat in me opkomt:

Kirsten Dunst..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waarom Kirsten?

wenna89

• 186 messages
  • 46 votes

Kirsten Dunst kan ik me ook aan irriteren, ligt eraan welke rollen ze speelt, in crazy/love bijvoorbeeld

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Michelle Rodriguez , wat een vreselijk manwijf is dat zeg!

Die mogen ze van mij uit Hollywood verbannen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

I love casey! ben mag weg! en michelle rodriguez was cool in lost. maar verder ken ik d'r ook niet. nou ja van avatar zie ik. maar dat maakte verder geen indruk. ze is ook niet superhot. eline mag d'r hebben! hier is ze wel mooi vind ik:

(afbeelding)

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Strikje er om en versturen maar!

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

Mooie meid juist! Heb over t algemeen een hekel aan manwijven, maar zij is erg aantrekkelijk!

Thorak

• 6354 messages
  • 1884 votes

Michelle Rodriquez vind ik echt alles behalve knap, mooi, hot wat dan ook. In Lost vond ik haar echt vreselijk! Gelukkig met mij een héle hoop anderen ook en is ze daardoor de serie uit geschreven. Ze had dat gevecht moeten overleven en Elizabeth Mitchell had moeten sneuvelen. Maar door de grote hoeveelheid klachten over Rodriquez hebben ze die 2 omgedraaid. Ik heb echt staan juichen bij die scène, ze trok in mijn ogen Lost zo gigantisch naar beneden.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

pffffffff

Pruim

• 1483 messages
  • 723 votes

Er is wel een handjevol actrices waar ik -op z'n zachtst gezegd- erg weinig mee heb. Katie Holmes, Sandra Bullock, Julia Roberts, Meryl Streep en Kate Winslett staan in ieder geval op de nominatielijst voor mijn top5 van vervelendste artrices. Waarschijnlijk ook in die volgorde!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Timothyvdmeer

• 1540 messages
  • 2391 votes

Jennifer Lopez en Angelina Jolie

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

Timothyvdmeer wrote:

Jennifer Lopez en Angelina Jolie

Actrices

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.