- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ging mij ook eerder om die idioot die dat lijstje heeft samengesteld
.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Excuses dan, ik dacht dat je -voor de verandering
- weer eens iets negatiefs over een post van mij te zeggen had.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
«Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff.»
- Mariah Carey, pop singer
Ik meen vrijwel dezelfde grap te hebben gezien in de film White Chicks.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Soortgelijke ja.
Megan Vandergeld: ''You know, whenever I see these starving kids in Africa, I just wanna cry. I mean, why can't I be that skinny.''
Heather Vandergeld: 'It's ok megan, with those bloated tummies of theirs they couldn't wear belly rings.''
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
«Whenever I watch TV and see those poor starving kids all over the world, I can't help but cry. I mean I'd love to be skinny like that but not with all those flies and death and stuff.»
- Mariah Carey, pop singer

http://www.snopes.com/quotes/carey.asp
Heeft ze nooit gezegd dus.
wenna89
-
- 186 messages
- 46 votes
Irritante actrices vind ik; Heather Graham, Amanda Seyfried en Lindsay Lohan
Bij acteurs kan ik alleen komen op Chris Rock
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes
Amanda Seyfried? Vond haar best oké in Jennifer's Body.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Amanda haar uiterlijk plus uitstraling staat me niet aan. Beetje jammer. Ik geef mamma mia de schuld.
wenna89
-
- 186 messages
- 46 votes
Ja ze kan wel acteren maar ik vind dat ze een rare hoofd heeft, daar kan zij ook niks aan doen maar als ik haar zie denk ik gelijk aan een kikker ofso. Geen lelijk meisje maar ze heeft iets irritants over haar heen. Ik had haar in mean girls, chloe en mama mia gezien 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Klopt, die films heb ik ook gezien. Mean Girls speelde ze een domme, irritante doos. Chloe vond ik haar véél te wannabe-sexy, Jennifer's body.. tsja, naast Megan Fox is iedereen lelijk..
Ze heeft inderdaad iets kikker-achtigs over zich. Hoop wel wat meer serieuzere rollen van dr te zien, misschien ''groei ik er dan overheen''.
wenna89
-
- 186 messages
- 46 votes
Ohja vergeten, Alice Eve doet em ook niet voor mij, hoewel ik bij sex and the city 2 wel om haar moest lachen maar daarin moest ze ook irritant overkomen dus dat was wel een geschikte rol voor der 

wenna89
-
- 186 messages
- 46 votes
Haha nee idd, ik herkende haar wel meteen met der rare bekkie, ik had haar ook in ''crossing over'' gezien en daar is ze grootste deel v/d film naakt en ze praat met een Australisch accent en dat maakt het er voor mij er absoluut niet beter op 
_Se7en_
-
- 2041 messages
- 1777 votes

Mary Kate en Ashley Olsen. Echt actrices kan je ze niet meer noemen, maar wat stoor ik me altijd aan die magere armpjes en uitstekende botten.
Lady Thornball
-
- 6 messages
- 6 votes
Het eerst wat in me opkomt:
Kirsten Dunst..
wenna89
-
- 186 messages
- 46 votes
Kirsten Dunst kan ik me ook aan irriteren, ligt eraan welke rollen ze speelt, in crazy/love bijvoorbeeld 
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Michelle Rodriguez
, wat een vreselijk manwijf is dat zeg!
Die mogen ze van mij uit Hollywood verbannen.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
I love casey! ben mag weg! en michelle rodriguez was cool in lost. maar verder ken ik d'r ook niet. nou ja van avatar zie ik. maar dat maakte verder geen indruk. ze is ook niet superhot. eline mag d'r hebben! hier is ze wel mooi vind ik:

schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Mooie meid juist! Heb over t algemeen een hekel aan manwijven, maar zij is erg aantrekkelijk!
Thorak
-
- 6354 messages
- 1884 votes
Michelle Rodriquez vind ik echt alles behalve knap, mooi, hot wat dan ook. In Lost vond ik haar echt vreselijk! Gelukkig met mij een héle hoop anderen ook en is ze daardoor de serie uit geschreven. Ze had dat gevecht moeten overleven en Elizabeth Mitchell had moeten sneuvelen. Maar door de grote hoeveelheid klachten over Rodriquez hebben ze die 2 omgedraaid.
Ik heb echt staan juichen bij die scène, ze trok in mijn ogen Lost zo gigantisch naar beneden.
Pruim
-
- 1483 messages
- 723 votes
Er is wel een handjevol actrices waar ik -op z'n zachtst gezegd- erg weinig mee heb. Katie Holmes, Sandra Bullock, Julia Roberts, Meryl Streep en Kate Winslett staan in ieder geval op de nominatielijst voor mijn top5 van vervelendste artrices. Waarschijnlijk ook in die volgorde!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
In Film > Cast en crew > De meest irritante acteur:
Michelle Monaghan 
AGE-411
-
- 10342 messages
- 750 votes
Jennifer Lopez en Angelina Jolie
Actrices