- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
We kennen de actrices niet persoonlijk, dus we gaan uit van hun uiterlijk of de personages die ze kennen. 'Innerlijk dat telt' vind ik dus niet gepast in dit topic. Want misschien is Jolie wel veel aardiger dan Knightley, weten wij toch niet.
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11900 messages
- 5305 votes
Wandelend skelet of niet, mooi is ze hoe dan ook.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je valt een beetje in herhaling Amity
. Knightley kicks ass!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik vind haar afschuwelijk, dan ga ik toch geen mooie foto van haar zoeken?
Deze maakt mijn punt lekker duidelijk.
Brooklyn
-
- 1144 messages
- 1402 votes
Ik ben nooit zo'n fan geweest van Zooey Descanel, maar om haar nou meteen naar de maan te sturen? Ik ben sowieso niet zo op de hoogte van hoe de filmindustrie daar is.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Als jennifer aniston naar de maan moet stuur mij dan maar mee 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik houd me ook aanbevolen voor met Jennifer naar de maan te gaan hoor!
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Madonna! En als de maan al vol zit rechtstreeks naar Jupiter.
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
Ik ben pertinent tegen Jupiter vervuiling! 
pumpking
-
- 442 messages
- 0 votes
Hah moet dat met Madonna dringend eens bekijken, zo slecht?
boozebelly
-
- 1428 messages
- 1905 votes
Barbara Streisand 
Sommige UFO gelovers beweren dat we nog nooit naar de maan zijn terug gekeerd omdat er Aliens leven, die ons gewaarschuwd hebben er nooit meer terug te komen. Zelf geloof ik niks van dit soort verhalen, maar voor het geval ze wel gelijk hebben, lijkt Barbara mij de aangewezen persoon om de aliens te verjagen.

moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Haha, ja en als ze dan ook nog gaat zingen denk je toch echt als Alien: What the fuck? Let's get out of here man. It's it's planet now.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Ik snap best waarom ze haar uit de pr0nbusiness hebben gebonjourd. God had even geen voorraad kleine, subtiele neusjes meer. En dan heb ik het nog niet eens over haar Oscar-waardige acteertalent...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha, ja en als ze dan ook nog gaat zingen denk je toch echt als Alien: What the fuck? Let's get out of here man. It's it's planet now.
In South Park kwam mevrouw Streisand zon 10 jaar geleden ons al lastig vallen!

Panta Rei
-
- 507 messages
- 7 votes
Had geen zin om alles door te lezen, maar zag wel in de gauwigheid dat iemand Cher naar de maan verbant. 
Ben ik het niet mee eens; zoals Cher acteert in bijv. Come back to five and dime, Mask, en in die film met Meryl Streep over die kerncentrale; dat doet ze toch fantastisch.
Nee, dan kun je beter Pamela Anderson het luchtruim in schieten. 
Dk2008
-
- 11166 messages
- 788 votes
Hier is het precies hetzelfde als bij slechte acteurs. Dit topic begint al met actrices als Sally Field, Meg Ryan, Michelle Pfeifer, ..... echt niet. Hun films mogen misschien niet allemaal even goed zijn, maar het zijn geen slechte actrices. 
Shelley Long wordt ook nog genoemd
Hoeveel kost een enkeltje naar de maan?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nee, dan kun je beter Pamela Anderson het luchtruim in schieten.
Daar zeg ik ook geen nee tegen. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Pamela Anderson heeft zich met Stacked onsterfelijk gemaakt bij mij. Permission for exile denied.
Aapje81
-
- 2227 messages
- 5185 votes
Ik roep nog steeds op voor de lancering van Renee Zellweger (of hoe je het ook schrijft)
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
De enige reden waarom het je moet interesseren hoe je dat schrijft, is dat ze niet de verkeerde nemen. 
Rascal
-
- 537 messages
- 792 votes
Jennifer Jason Leigh. Kristen Dunst. Acteurs kom ik zo f niet op.
Darker than L
-
- 119 messages
- 53 votes
De afgelopen tijd heeft niets mij zo geïrriteerd als Megan Fox voornamelijk in Transformers. Ik vind haar absoluut niet kunnen acteren en als ik dan een film kijk (Transformers en met name Transformers 2) waarin zij overduidelijk als eye candy functioneert stoort mij dat de hele film lang.
Er zijn meer actrices die meer eye candy zijn dan presteren, maar het ligt er in de hierboven genoemde films zo dik boven op dat het naar mijn mening zeer storend is. Komt ook nog eens bij dat ik niets heb aan deze "eye candy" want ik vind haar in de verste verte niet knap, mooi of lekker 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
De afgelopen tijd heeft niets mij zo geïrriteerd als Megan Fox voornamelijk in Transformers. Ik vind haar absoluut niet kunnen acteren en als ik dan een film kijk (Transformers en met name Transformers 2) waarin zij overduidelijk als eye candy functioneert stoort mij dat de hele film lang.
Daar draait het hele Transformer concept om
. Michaela. Vooral in het tweede deel is ze briljant.