- Home
- Filmforum
- Film - Cast en crew
- De meest irritante actrice
De meest irritante actrice
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
@speranza:
Dus tóch heiligschennis dan 
(Ik zoek alvast een steen om onder te kruipen...want het is nóg erger... Ik griezel van haar uiterlijk...)
barns
-
- 478 messages
- 775 votes
Angelina Jolie; Ze heeft weinig rollen met echt Inhoud.
Aan haar lippen zal het niet liggen.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik weet dat veel mannen haar gezicht niet mooi vinden. Daar denk ik heel anders over. Maar over haar bijzonder mooi figuur valt toch echt niet te twisten.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Met een zak over haar hoofd is ze prima. Maar ja, ga maar eens in een film spelen met een zak over je hoofd.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Ik zie dat het gevoelig ligt, en ik wil niet graag een bewonderaar van Roberts op de tenen trappen.
Normaliter reageer ik ook zelden wanneer ik bijvoorbeeld actrices, die in het '' Leukste actrices' topic langskomen, helemaal niet zie zitten.
Ieder het zijne, en smaken zijn zo divers.
Maar af en toe kan ik mij niet inhouden, zoals in dit geval dus.
Ik heb ooit een documentaire over film-body-doubles gezien.
Daarin ging het o.a. ook over Julia Roberts.
Het bleek toen dat zij voor haar films ('Pretty woman' werd nader belicht) alsmaar doubles nodig had, want zowat geen enkel onderdeel van haar eigen lichaam (afgezien van haar gezicht) bleek geschikt om groot in beeld gebracht te worden.
Niets deugde er zowat.
(Haar huid al helemaal niet)
Shelley Michelle en Donna Scoggins waren haar body doubles voor ' Pretty Woman'.
Toen had ik het wel zo'n beetje gezien wat Roberts betreft.
Het gezicht staat mij persoonlijk 't meest tegen.
Dat neemt niet weg dat anderen haar toch mooi kunnen vinden natuurlijk.
Alles is relatief.
Dit bericht ook 
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
En wie waren haar dubbelgangsters in Erin Brockovich? Was de prachtige dame die ik in die film gezien heb ook niet Julia Roberts?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kan me wel in je mening vinden Brix, mooi gesproken!
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Julia Roberts
Cameron Diaz
Angelina Jolie
Meryl Streep
Jodie Foster
Paris Hilton
Lindsay Lohan
Hillary Duff
Miley Cyrus
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Kan me vinden in je lijstje, alleen Jodie Foster niet zo... Vertel. 
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
En wie waren haar dubbelgangsters in Erin Brockovich? Was de prachtige dame die ik in die film gezien heb ook niet Julia Roberts?
Kan ik helaas geen antwoord op geven speranza (misschien maar beter ook)
Ik heb die film zelf ook niet gezien.
Maar een ding is duidelijk, wanneer er scènes in voorkomen waarin haar blote lijf te zien is, dan is zij het nooit zelf.
Weigert zij zelf namelijk ook pertinent, zelfs badpak opnames.
Brix
-
- 19677 messages
- 5113 votes
Jody Foster ook
Kevin?
Ik wil Eline niet napraten, maar Jody mag ik eigenlijk wel graag.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Kan me vinden in je lijstje, alleen Jodie Foster niet zo... Vertel.
Eens ik haar zie acteren vind ik haar verschrikkelijk irritant. Tevens staan haar gezichtsuitdrukkingen me niet aan. Zie poster van Flightplan.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ze heeft een mager en ingevallen voorkomen, dus qua uitstraling vind ik haar soms ook een beetje 'dood'. Qua acteren vind ik haar wel vrij sterk en geloofwaardig. (Neem bijvoorbeeld The Brave One, laat S.O.T.L. even buiten beschouwing, want toen was ze nog stukken jonger.)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Julia Roberts
Cameron Diaz
Angelina Jolie
Meryl Streep
Jodie Foster
Paris Hilton
Lindsay Lohan
Hillary Duff
Miley Cyrus
Ik vind weinig verkeerds aan Roberts, Diaz, Foster en Streep.
De rest die je noemt zijn gewoon talentloze tienersterretjes. Niet echt een groep die het gaat maken. Een leuk koppie en een mooie voorgevel en je hebt weer een beroemd sterretje...
Ja oke, dan heb je nog Jolie. Die vind ik ook vervelend.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De Godin van het plastic en van de beschilderde lichamen?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als ik iemand nou onaantrekkelijk vind, dan is het Jolie wel. Brr.
Een forse voorgevel maakt je niet meteen een mooie, aantrekkelijke vrouw.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Forse voorgevel?
Gaat dit over haar moeder ofzo? 
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes

Wat iedereen hier in ziet... Ik zou me dood schrikken moest ik haar tegenkomen in een donker steegje.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Ik zie helemaal niets in deze actrice. Met jouw afbeelding beslecht je in elk geval de discussie over het al dan niet hebben van een (overduidelijk niet puur nature) voorgevel. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Nou, ik zou toch een straatje omlopen als ik haar 's nachts zag hoor. Volgens mij is ze nog vrij disturbed ook.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Ik dénk dat dit een gevalletje is van too hot to handle voor jullie. 
Iemand die Jolie geen mooie vrouw vindt is natuurlijk niet meer geloofwaardig óf als hetero zijnde óf als objectieve vrouw zijnde.
Einde discussie.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Ik zie helemaal niets in deze actrice. Met jouw afbeelding beslecht je in elk geval de discussie over het al dan niet hebben van een (overduidelijk niet puur nature) voorgevel.

Hebben jullie ervaring met vrouwen? Wel eens gehoord dat er kleding bestaat voor vrouwen waar de voorgevel beter tot uiting komt? Je ziet toch zo dat dit geen bijzonder cupje is.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ben er ook niet helemaal van ondersteboven, maar om te zeggen dat ze lelijk is of zo....--->
.
Ik zou me er wel mee vermaken.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Deze borsten zijn overduidelijk geen puur natuur. je hoeft echt geen plastisch chirurg te zijn om dat te zien.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Wat is er Ich bin Derrick, kun je niet aan dat er een paar users Jolie lelijk vinden?
Ben er ook niet helemaal van ondersteboven, maar om te zeggen dat ze lelijk is of zo....--->
.
Ik zou me er wel mee vermaken.
Vermaken is iets helemaal anders dan aantrekkelijk vinden.