- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Ja, inderdaad vervelend. Of mensen die voortdurend achtergrondinfo omtrent de film willen fluisteren, ook al een paar keer gehad.
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Ik begrijp echt niet waarom men niet gewoon hun klep kunnen houden, en in stilte kunnen genieten van een film. Op die manier toon je tenminste ook respect jegens je mede-kijkers. Vind het niet meer dan logisch. Begrijp het gewoon echt niet.
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
Ook heel vervelend zijn die powerpointpresentaties die regelmatig voor een film worden gehouden. Een hele garde hoge pieten die hun verhaal komen doen... Het gaat dan over de financiering van de film, hoe de productie tot stand gekomen is... Allemaal heel vervelend en nutteloos! Dat ze dan direct de film laten spelen!
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
?
Nog nooit meegemaakt.
Mijn God wat steken ze allemaal uit daar, in Holland? 
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
Allemaal het gevolg van die overdreven modernisering!
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
bij ons eerder ook, zielige powerpoint presentatie, maar is nu verholpen voor een flashpresentatie
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
nu duren die powerpointpresentaties soms al een half uur, echt je valt er van in slaap
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Op een festival begrijpelijk, maar daarbuiten wel erg vreemd. Waar komt dat voor?
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
Luxor hoogeveen
is gewoon goedkope manier van regionale reclame maken, net als nieuws tv
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
de reclame spotjes over de kleuterscholen, scholen, supermartkten met korting, alberthein sponsor hamster weken, c1000 2 halen 1 betalen, bmw auto-dealer, fort-auto-dealer, renault-auto-dealer, seat auto-dealer, schoonmaakbedrijf van der velde, vesting-holland, ikea, blokker, binnen kort te zien in de volgende bioscopen: (40 namen van bioscopen met locatie en plaats), binnen kort te koop in FRS (altijd), etc.etc.etc.
je word er gek van!!!!!!!!!!!
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
En dan geven ze tientallen dia's over de economische waarde van die film, waarom dat fruit en dat gebouw wordt getoond,... Dan komen ook de cast en crew nog eens het verhaal doen voor het diascherm! Dat kost handenvol geld en het is tijdsverlies!
Co Jackso
-
- 21924 messages
- 2791 votes
En dan geven ze tientallen dia's over de economische waarde van die film, waarom dat fruit en dat gebouw wordt getoond,... Dan komen ook de cast en crew nog eens het verhaal doen voor het diascherm! Dat kost handenvol geld en het is tijdsverlies!
Als dat zou gebeuren bij een Oceans 14, dan zou ik er zelfs heengaan.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
interesseert me wel...
zolang het geen vlaamse film is...
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ik begrijp echt niet waarom men niet gewoon hun klep kunnen houden, en in stilte kunnen genieten van een film. Op die manier toon je tenminste ook respect jegens je mede-kijkers. Vind het niet meer dan logisch. Begrijp het gewoon echt niet.
Kom net uit de meest luidruchtige zaal sinds tijden.... in de 50+ voorstelling! Nu viel het allemaal wel mee hoor, en waren het meer kreetjes ala 'wat een nare vent' en 'ik vind haar helemaal niet mooi' maar opvallend was het wel. Gratis koek en koffie trouwens, ik ga vaker!
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
ik erger mij eigenlijk ook aan de brakke kwaliteit van de bios
die projecteren vind ik echt niet meer kunnen, wat wees nou eerlijk scherpte en de juiste kleurmodellen zijn ver te zoeken
natuurlijk zit er in menig bioscoop nu een 3d , imax zaal, maar in deze tijd zou het toch een standaart moeten zijn of niet?
misschien een idee, om de ondertiteling los van de film te projecteren,, dus een kleine projector puur voor de onderitteling, zodat die wel superscherp is
ik raas wat door
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Imax de standaard van maken? Dat is niet rendabel....
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Anderzijds heeft hij ook wel een punt dat beeldkwaliteit en zeker ook geluidskwaliteit vaak nogal pover zijn. Tijdens een film wordt er toch nogal wat afgekraakt (buiten de popcorn om dan).
combi
-
- 20609 messages
- 0 votes
Laats Kiterunner gezien en dacht eerst dat ik een bril nodig had voor de ondertiteling, was echt bar slecht!
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
Dat nieuwe systeem dat je pantoffels moet aantrekken als je de bioscoopzaal betreedt, waar halen ze het toch!!
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
haha, dit is een grap toch zeker?
Nee ik ben serieus.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Welke bios en wat is de achterliggende gedachte?
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Ik erger me aan mensen die te veel parfum dragen.
Gisteren had ik er enorm last van.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Gisteren weer een bomvolle zaal bij Cloverfield, iedereen gedroeg zich weer voorbeeldig. Ik kan niet anders concluderen dan dat het Brabantse publiek een stuk beschaafder is dan elders in Nederland als ik alle klachten hier lees. Ik heb werkelijk nog nooit ernstig irritante mensen meegemaakt in Den Bosch.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Welke bios en wat is de achterliggende gedachte?
Ik denk eerder een huiselijke sfeer te creëren . Zo was er ook al een plek waar je een ''love seat'' kon krijgen om met je vriend/vriendin romantisch naar de film te kunnen kijken.
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Ik denk een soort van moskee bioscoop.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Maar wel eerst wassen achter de oren he 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het loveseat idee vond ik wel aardig, en ik kan nog wel een paar dingen bedenken om het huiselijker te maken... Verplichte pantoffels horen daar duidelijk *niet* bij...
Overigens heb ik een vriend die (ondanks protesten!) wel altijd z'n schoenen uitdoet in de bios 'voor de gezelligheid', misschien moet ik voor hem maar eens zelf pantoffels meenemen...
kos
-
- 46697 messages
- 8853 votes
Ik wil mn schoenen ook nog wel eens uitgooien als ik heel veel ruimte om me heen heb.
.
En de voetjes over de stoel ervoor gooien uiteraard.
.