- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
Wie heeft er zich ook al geergerd aan mensen die de hele tijd plakaten afdraaien tijdens de film? Hoogst irritant is dat!
Plakaten
, sorrie maar kon het niet vinden op wikipedia. Maar bedoel je muziek van een mobiele telefoon ofzo? Dat is wel erg storend ja, echter nog nooit meegemaakt.
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
Plakaten afdraaien wordt blijkbaar enkel maar gebruikt in de streek van kortrijk
Het betekent inderdaad dat hun gsm de hele tijd rinkelt, wat heel erg vervelend kan zijn! Ik zet altijd mijn gsm af, of doe toch tenminste het geluid op stil. Gewoon een kwestie van rekening houden met andere mensen.
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
plakaten zijn gewoon porties , maar dan groter
dus ik kan het ook ff niet plaatsen
nog een ergenis:
in de Pathé groningen en in de Luxor Hoogeveen is de muziek wisselvallend slecht af en toe, soms te zacht (in actie,sci-fi films) en of weer juist te hard (in comedy's en drama's)
ik kan mij ook vaak ergeren aan kutplekken of mensen die naar de wc gaan, of van die gezellige mensen die denken dat ze een praatgraagavondje uit zijn
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
Een tip om niet naar het toilet te moeten tijdens de film : geen bier drinken voor of tijdens de film! Anders heb je het gegarandeerd zitten 
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Ik ben toch ook steeds blij wanneer ik een zaal binnenloop en er weinig volk zit. Naast het feit dat ik het wel wat vind hebben ook, is het gewoon veel rustiger en kan je makkelijker van de film genieten.
Idd, sphinx of studioskoop in de namiddag, altijd aangenaam...
mikey
-
- 28993 messages
- 5142 votes
Ik erger me aan jassen over niet bezette stoelen. 'moet je weer vragen 'goh mag ik daar misschien zitten'?
En dan trekt de tegenpartij en moeilijk gezicht. en zoooooooo 
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
ik kan mij ook vaak ergeren aan kutplekken
Inderdaad, die wijven die op die stoelen zitten te soppen moeten maar gewoon thuisblijven. Echt smerig als je in zo'n natte plek gaat zitten van je voorganger!
Goodfella_90
-
- 10408 messages
- 2596 votes
Het is wat uit statistieken blijkt.
Statistieken over criminaliteit.. valt ook weinig nuttigs over te zeggen.
Meer blauw op straat > meer criminaliteit die ontdekt wordt > meer criminaliteit?
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
Ik erger me aan jassen over niet bezette stoelen. 'moet je weer vragen 'goh mag ik daar misschien zitten'?
En dan trekt de tegenpartij en moeilijk gezicht. en zoooooooo 
Ja dan hebben ze die 2de armleuning niet man. 
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Vreemd, ik was in Metropolis (antwerpen) en daar moet je betalen om naar de wc te gaan. Alsof een kaartje niet duur genoeg is! Dan kan ik wel een hollander zijn, maar bij ons zijn de toiletten tenminste gratis....
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
lang niet overal, ik denk dat de schoonmaaksters nog steeds in de meerderheid zijn....
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
Sommige cinemas doen van die trasharen in de popcorn als versiering, maar ik vind dat eerlijk gezegd maar niks...
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Sommige cinemas doen van die trasharen in de popcorn als versiering, maar ik vind dat eerlijk gezegd maar niks...
Nog nooit gehoord, wat moet ik me precies voorstellen bij "trasharen"?
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Schaamharen (stel je voor... zou dat ook maar niks vinden dan). 
Dogie Hogan
-
- 13381 messages
- 788 votes
Het ergert mij dat er sedert ONCE UPON A TIME IN THE WEST (1969) in de NL - bioscopen geen of nauwelijks Westerns meer te zien zijn.
lennox
-
- 212 messages
- 81 votes
Nog nooit gehoord, wat moet ik me precies voorstellen bij "trasharen"?
Trasharen zijn kleine slierten zuursnoep in de popcorn. Echt een vreselijke combinatie!
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Trasharen zijn kleine slierten zuursnoep in de popcorn. Echt een vreselijke combinatie!
Klinkt niet erg smakelijk inderdaad. Ik heb m'n popcorn graag een beetje boterachtig en zoet, maar niet tè.
gideonvdb
-
- 1795 messages
- 0 votes
waar ik me ook wel een beetje aan erger, dan ga je naar de bios met zn twee, betaal je 18 euro krijg je opeens 2 kortingsbonnen van 25%, als ze nou gewoon de prijs 25% naar beneden halen ga ik vast wel vaker naar de bios, ik voel me dan gewoon een beetje gepiepeld maar ok.
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Als mensen storend zitten te praten, doodleuk onder de film. Of te bellen..En ook bij de aftiteling gelijk al weglopen grrrr.
djelle
-
- 6070 messages
- 0 votes
Wow. Dat gaat daar wel ver me dunkt in Nederland. Vind dat wel érg grof.
Halcyon
-
- 9952 messages
- 0 votes
Gebeurt vooral ook in de ketens of populaire bioscoopcomplexen neem ik aan?
mikey
-
- 28993 messages
- 5142 votes
Of mensen die het einde gaan voorspellen.
'hmmm wellicht loopt het zo af'. ook irritant
rose
-
- 2280 messages
- 0 votes
Bellen? Tijdens de film?
Ja echt irritant. Zat laatst bij Alles is liefde, krijgt iemand een telefoontje. Dacht hij zal hem nu wel uitzetten omdat hij dat per ongeluk nog niet gedaan had. Niks hoor. Gaat doodleuk zitten kleppen. Onbeschoft gedrag, bah.
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Gebeurt inderdaad praktisch enkel in commerciële complexen. ''Ik zit in de bioscoop''.
wo2-Freak
-
- 834 messages
- 0 votes
Echt irritant is als mensen met zo'n rode lasertje op het scherm gaan spelen van veruit,
Dit gebeurd inderdaad niet vaak, is mij 1x overkomen dus moest hij erbij!!!
Was volgens mij bij de film American Gangster, tijdje terug
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Echt irritant is als mensen met zo'n rode lasertje op het scherm gaan spelen van veruit
Haha dat heb ik nog nooit gezien maar als Seinfeld fan had ik me kapot gelachen.
THAT'S GOTTA HURT!
deTuinman
-
- 1186 messages
- 0 votes
ik irriteer mij aan mensen die een grap van de film gaan herhalen
Baksteen
-
- 720 messages
- 748 votes
Of mensen die de film al eens gezien hebben en heel tijd zeggen: "Let op! let op!, dit is een vet stukje". of "Nu komt het!!" en dan blijkt het een scene te vroeg te zijn. (heb me er zelf ook wel eens op betrapt).