- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes

Ikke niet begrijpen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Nee, deze cryptokronkel snap ik ook niet.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
In het kort gezegt Narva wordt VETTE MAAN gespeeld door Amelie ( deel 2 ) die ipv pasfotohokjes de FEBO hokjes gaat behandelen 
maar misschien Cryptotaal ik wel veel en veel te veel ( hobby overigens )
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
Aha op die fiets
Maarre ik geloof echt niet dat Audrey Tautou (of hoe heet ze) mee zou doen aan zo'n commercieel misbaksel als Vette Maan (tenminste dat mogen we hopen) 
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Vorige week vrijdag naar Signs geweest in een volle bioscoop. De leeftijd voor deze film was 16, maar volgens mij was de helft maximaal 14 (met alle gegiechel en geklets vandien). Bestaat er nog leeftijdscontrole? In Deventer in ieder geval niet...
Met als gevolg dat een aantal kinderen het einde van de film niet gehaald heeft (de film was inderdaad tamelijk eng hier en daar: vandaar een leeftijdsgrens).
Andere ergernissen: knieën in je rug, en krakende chipszakken (waarom verkopen ze die eigenlijk in bioscopen?).
petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
stinkende popcorn en mensen die niet met hun mond dicht kunnen eten zodat je 50 stoelen verder nog het vermalen tussen hun kiezen hoort. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
mensen die het leuk vinden om hun lege bierflesjes naar beneden te laten rollen
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
mensen die voortdurend zitten te sms'en waarbij het mobieltje een lichtstraal van 120 watt ontwikkeld waardoor je de film amper nog ziet ( en al helemaal gek bent geworden van het gepiep )
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Doen mensen dat nog steeds met die laserpennen kolere dat was al 5 jaar geleden ofzo in Seinfeld geweest geloof ik.
Wat zijn mensen toch origineel.
Mirandak
-
- 110 messages
- 163 votes
Ook leuk in Antwerpen (metropolis), als er zo'n figuur met een bak Nacho's met warme kaassaus en pepers naast je gaat zitten (dit spul stinkt behoorlijk) en zetels vol losse popcorn.
jester
-
- 806 messages
- 1245 votes
Ik woon in De Vijfhoek (samen met half Deventer). Jij bent ook Deventenaar, begrijp ik?
Linda
-
- 1336 messages
- 0 votes
Ik woon in De Vijfhoek (samen met half Deventer). Jij bent ook Deventenaar, begrijp ik?
nee ik kom uit twello.
maar zoals jij al zei bij EDB bios
letten ze inderdaad niet op leeftijd.
toen ik naar signs ging hebben ze er ook niks van gezegd. ze hebben dat maar heel even gedaan.(gelukkig niet bij mij)
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Ach dat went. Hoort bij een belgische bioscoop. Tenminste geen boerende jeugd en studenten die tijdens de film complete gesprekken houden. Nee, de kine(metro)polis is VET.

Mirandak
-
- 110 messages
- 163 votes
Ben ik ondertussen ook aan gewend en geen rammelende GSM's (gelukkig). In Hulst heb je bijna geen ergernissen of het moet zijn dat je maar met 2 of 3 man in de zaal zit.
narva77 (crew films)
-
- 12722 messages
- 6540 votes
Of als er mensen de avond daarvoor Chili Con Carne hebben gegeten 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Of dat ze in de overigens geweldige bioscoop Cinestar in Enschede in de hoofdzaal nog altijd met een lasershow beginnen. Die heb ik nou wel een keer gezien.
Andere eenmalige ergernis: vorige week met Minority Raport had ik gereserveerd voor 3 personen. Bleek dat 2 van de 3 plaatsen deel uitmaakten van een loveseat. Dus zat ik met een vriend heel hetero te doen. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Oh sweet lord Jesus, een loveseat! Hoe verzinnen ze het? 
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Oh sweet lord Jesus, een loveseat! Hoe verzinnen ze het? 
Loveseat?!*?!* Met één woord:"Gatver" 
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes

petey
-
- 1901 messages
- 3828 votes
ook totaal geen romantische zielen he. Wat is er nou mooier dan een loveseat. 
Yak
-
- 4950 messages
- 829 votes
Voor de zeilers onder ons: ik denk dat Menno Sappé zijn 'Love Sleat' er ook van heeft afgekeken 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Ik ga toch echt regelmatig naar de bios in Doetinchem, Arnhem en Nijmegen maar herken (gelukkig!) geen enkele van de hierboven beschreven ergernissen! 
dttom
-
- 2146 messages
- 2156 votes
Nou vandaag was het toch wel weer heel erg, en het zijn toch altijd weer turken/marrokanen en dit is niet discriminerend bedoeld maar tis gewoon zo. Voor de pauze ging van 1 de mobiel af en ging vervolgens gewoon uitgebreid praten en na de pauze liepen er paar voor in de hele tijd te lachen bij Road to Perdition en nee tis geen comedie, maar ze liepen echt een kwartier heel hard te lachen en vervolgens gooide eentje ook nog wat naar het beeld. Dus stond iemand op en heeft er iemand van het personeel bij gehaald die kwam zaal binnen en is ergens gaan zitten en toen bleven ze wel stil. Maar zijn toch altijd weer dezelfde soort mensen. 
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
het zijn inderdaad meestal kansloze, laag opgeleide mensen (afkomst heeft daar verder niet zo veel mee te maken, is mijn ervaring, behalve dat bepaalde groepen wat meer vertegenwoordigd zijn in deze groep mensen)
Hobbes
-
- 2911 messages
- 1195 votes
ik vind dit een beetje erg generaliseren hoor.
in enschede blaten ze d'r ook regelmatig doorheen ne bellen ze elkaar op. en dat zijn altijd van die verschrikkelijk KAKstudenten die dat doen.
of vervelende huismoeders.
ik ga dan ook al sinds tijden niet meer op zaterdagavond naar de bioscoop, da's 't domste wat je kunt doen, da's vragen om problemen.
en oh ja, ik ben een keer naar een filmhuis geweest...en dat waren dan allemaal hoogopgeleidde, kansrijke
mensen en daar riepen de meesten ook iets als: he, dat is die kerel uit die comedieserie...hoe heette dat ook al weer...
oh ja, de vlaamse pot..wat leuk he
dus nee, 't zijn in mijn optiek niet meestal kansarme, laagopgeleide mensen.
je hebt uit ALLE bevolkingsgroepen van die irritante teringhufters zitten.