- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
jarno1975 (moderator series)
-
- 10972 messages
- 2791 votes
In een film van bijna 3 uur kan ik me nog wel voorstellen dat er een pauze in zit. In een film van 90 min. hoeft het voor mij ook niet. Gelukkig in de bios in mijn woonplaats geen pauzes 
domkey
-
- 780 messages
- 0 votes
Zaterdag avond....vertoning 22hr Kinepolis Antwerpen. Me nog nooit zo rot geergerd. islam was in the house..17 personen verwijdert, zelfs snaken van 12 jaar! Ik was met m'n zoon en dan ben je toch vlug 40 euro kwijt met een drankje en bakje oude popcorn. Ik koop wel een schijf, download alles en zie het vanuit m'n zetel . Kinepolis...no thanks
domkey
-
- 780 messages
- 0 votes
Was ik vergeten....voor klachten in de zaal mag je betalend bellen, lol
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 messages
- 16349 votes
Niet zozeer een ergernis, eerder lachwekkend: De reclames van Reaal.
Ik zal het niet spoileren - dan is het hilarische eraf. Het gaat over een rugbyend meisje... (dat is niet het lachwekkende trouwens
)
McSavah
-
- 9960 messages
- 5268 votes
Van de week zat een man in de zaal die tijdens de reclame op iedere (retorische) vraag luidkeels een antwoord gaf (waarschijnlijk zat Reaal er ook tussen?). Gelukkig hield hij zich tijdens de film koest.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
De Pathe die weer eens tegoedbonnen als 'ongeldig' beschouwt. 15 euro pleite, terwijl ik er 100% zeker van ben dat de vervaldatum 15 februari (2015 ja) is. Kuttent. Vind het toch al veel te duur, maar mij zien ze nooit meer terug.
RuudC
-
- 4636 messages
- 2529 votes
Nee, ik moest het via een e-mail activeren. Daarna heb ik die datum wel opgeschreven, maar op het kaartje (je moet je zo'n pinpas-achtig geval voorstellen) staat geen vervaldatum. Ik kan het nergens aantonen, omdat ik het mailtje al lang en breed verwijderd heb. Bovendien mompelde de persoon achter de kassa dat de geldigheid wel eens veranderd wordt, wat ik verder absurd vind.
Donkerwoud
-
- 8668 messages
- 3942 votes
Het meest hatelijke is als mijn eigen lichaam vroeg in een film aangeeft dat het naar de WC moet en je weet dat de film in kwestie meer dan twee uur duurt. Dan zou je toch willen dat de pauzes er weer bij zouden zitten.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Het meest hatelijke is als mijn eigen lichaam vroeg in een film aangeeft dat het naar de WC moet en je weet dat de film in kwestie meer dan twee uur duurt. Dan zou je toch willen dat de pauzes er weer bij zouden zitten.
Hier hebben we trouwens ook een topic over:
Donkerwoud
-
- 8668 messages
- 3942 votes
Zo boeiend vind ik het onderwerp pauze nou ook weer niet. 
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Grote ergernis is die belachelijke releases die sommige films krijgen. Ik heb een Pathe Unlimited maar heb geen kans om A Most Violent Year, Inherent Vice (beide alleen in Amsterdam en Den Haag) en Birdman (alleen nog 12.00 middags) te zien. En dat ontzettend snel na de release. Maar rukfilms als Night at the Museum 26 en Jupiter Ascending zijn de bios niet uit te slaan.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jupiter draait net een week
. Ik snap je ergernis wel, heb Birdman ook op een onmogelijke tijd gezien.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Jupiter draait net een week
. Ik snap je ergernis wel, heb Birdman ook op een onmogelijke tijd gezien.
Is zo 
A Most Violent Year draait trouwens een dag! Kom op zeg. Nu weet ik ook wel dat Pathe over het algemeen tieten-schieten-helikopter film publiek heeft (waar ik zelf overigens waarschijnlijk ook bij hoor), maar genoemde titels zijn toch verre van arthouse? Bovendien heb ik de trailers wel regelmatig voorbij zien komen..
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Jongens, dit zijn ergernissen die makkelijk op te lossen zijn. Loop een Filmhuis in of een Filmtheater en bekijk daar de film. Ook een stuk relaxter film kijken. A Most Violent Year, Inherent Vice en Birdman draaien hier in Limburg vrijwel alleen maar in de Filmhuizen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Of je loopt gewoon even snel, kost je 2 minuutjes.
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13471 messages
- 1308 votes
Begint de film net, ok, dan loop ik ook even snel heen en weer. Maar ik moet altijd als
de film spannend begint te worden en / of is, dus van mijn kant volkomen begrijpbaar.
mjk87 (moderator films)
-
- 14518 messages
- 4517 votes
Loop een Filmhuis in of een Filmtheater en bekijk daar de film. Ook een stuk relaxter film kijke
Nadeel van filmhuizen zijn de hordes bejaarden, theetantes en andere gekkies die het nodig vinden overal doorheen te praten en commentaar op te leveren. Dan kan je beter een kinderklasje in de multiplex hebben, die zijn over het algemeen beter opgevoed.
Malick
-
- 9142 messages
- 640 votes
Kwestie van toespreken. Iets wat bij een 'kinderklasje' al niet meer lukt.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ik dacht dat dat juist in de filmhuizen meeviel? In Pathe (Rotterdam) kun je commentaar op het ge-etter van de bontkraagjes beter voor je houden wil je zonder mis in je borstkas weer bij je auto komen.
Donkerwoud
-
- 8668 messages
- 3942 votes
Bij sommige films twee hele kostbare minuutjes hoor. 
Apollinisch
-
- 21297 messages
- 0 votes
Als je nog een uur of langer nodig moet mis je uiteindelijk meer van de film omdat je afgeleid bent.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Als je nog een uur of langer nodig moet mis je uiteindelijk meer van de film omdat je afgeleid bent.
Dat ja. Heb ook wel eens met hoge nood een film bekeken. Dan is de film volgen niet eens leuk meer. Dan maar even wachten op een rustige scene en snel even lopen als de film nog niet bij het einde is beland.
Overigens drink ik expres weinig in de bios om bovenstaande reden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Pissen. Voor. De. Film. En het is geen probleem meer. Zelfs niet met een liter cola.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Behalve als je zwanger bent en een blaas a la een kapotte ballon hebt.
Maar dat excuus gaat niet op voor de mannen hier lijkt me.
Donkerwoud
-
- 8668 messages
- 3942 votes
Nu we toch voorbij de gêne zijn: ik had het eigenlijk over de grote P. Die je verder ook goed in kunt plannen qua eetgedrag en tijdig toiletgebruik.