- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Wat ik ook erg kut vind is wanneer een DVD voorkant mooier is dan de BluRay voorkant.
Is inderdaad irritant, maar jij ergert je daar inde bioscoop aan?
drakin
-
- 59 messages
- 40 votes
Ik ga al liever niet naar de bios vanwege zulk soort mensen. Een film is ontzettend duur en je mist zo de helft ook nog.
drakin
-
- 59 messages
- 40 votes
En sorry voor de dubbelpost, maar jimcarry gek, mijn zoon zegt gewoon tegen me als ik zoiets doe bij een film, en ik ook tegen hem. Door het even aan elkaar te laten weten kun je veel prettiger en gezelliger genieten van een film.
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Daarnaast inderdaad mensen die door de hele film heen praten of lachen. Al moet ik toegeven dat ik, als er maar iets van 6 mensen in de zaal zitten (wat de laatste tijd vaak het geval is..) en er maakt iemand met wie ik naar de bioscoop ga een droge opmerking tijdens de film dat ik me ook niet altijd kan inhouden. Als je in een drukke zaal zit, is dit wel heel vervelend.
Als jij het vervelend vindt in een volle zaal, denk ik dat andere (hoe weinig het er dan ook zijn) dat ook vervelend zullen vinden als jij dat doet. Dit riekt naar meten met twee maten.
tommykonijn
-
- 5139 messages
- 2356 votes
Als jij het vervelend vindt in een volle zaal, denk ik dat andere (hoe weinig het er dan ook zijn) dat ook vervelend zullen vinden als jij dat doet. Dit riekt naar meten met twee maten.
Misschien een beetje fout beschreven door mij. Het was toevallig laatst bij een film waar we heen zijn geweest en vrijwel niemand in de zaal zat. Iedereen zat ver uit elkaar. Hard lachen was het gelukkig ook niet, en daarom neem ik aan dat zij er geen last van hebben gehad. Bovendien was er een van hen bij (die helemaal bovenin zat, en wij zaten vrij laag) die vaker hardop lachte door de zaal tijdens de film.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
- Mensen die hun blaas niet op kunnen houden.
- Zoete popcorn aantreffen in je zoute bestelling. Kom op zeg, hou het gewoon uit elkaar bij de balie.
- Vandaag zat er iets in mijn bak wat ik nog nooit heb meegemaakt. Hij was bijna leeg en opeens werd mijn mond gevuld met afwasmiddel of zeepsop. Sirieus, ik hou niet van klagen of aanstellen maar ik heb nooit eerder chemische troep in mijn bioscoopfood gehad. Gewoon uitgespuugd en weggespoeld met Grolsch maar what the f*** was that.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Wat voor bioscoop was dat John Lee Hooker? 
Toevallig in Leiden of Utrecht?
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Pathé Eindhoven. Verder nooit problemen hoor: diverse kassa's, genoeg zalen en prima stoelen.
Slechte ervaring in Leiden en Utrecht gehad?
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Pathé Eindhoven. Verder nooit problemen hoor: diverse kassa's, genoeg zalen en prima stoelen.
Slechte ervaring in Leiden en Utrecht gehad?
In Utrecht niet maar daar kom ik af en toe wel eens 
Ik stoor me vaak wel in Leiden, het kan puur toeval zijn maar in de bioscoop genaamd: LIDO erger ik me vaker dan in welke bioscoop dan ook.
Trianon is ook een bioscoop in Leiden, daar heb ik nooit ergernissen 
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Wat zijn je ervaringen in de LIDO dan?
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Lawaaierig publiek + een zaal die niet altijd even schoon is.
John Lee Hooker
-
- 14934 messages
- 1625 votes
Lawaaierige mensen zijn altijd vervelend. [EDIT moderator: onnodig provocerende opmerking verwijderd]
EW101
-
- 1256 messages
- 2284 votes
Lawaaierige mensen zijn inderdaad vervelend en helemaal als je vrienden zo zijn. Ze gaan dan de hele tijd de mobiel gebruiken , proberen te praten met je en lachen keihard. Het is natuurlijk wel leuk om met ze erheen te gaan ,maar ik wil ook wel normaal naar de film kijken. En het erge is dat je zelf door andere gasten aangesproken wordt dat je eens rustiger moet zijn.
nakada
-
- 2203 messages
- 1678 votes
Jij kan natuurlijk ook je vrienden daar op aanspreken.
JohnWilliams
-
- 7504 messages
- 1006 votes
Doe ik ook als het echt te gek wordt.
En vaak begrijpen ze het ook nog 
Zandadder
-
- 2595 messages
- 3091 votes
Laatste keer bij Paranormal Activity 3. Dat is dan al wel een tijd geleden, maar toen vond men het leuk om bij spannende momenten, hun Grolsch open te ploppen.
Kregen lachers op hun hand en ... dit ging maar door.
Daar heb ik me wel aan geirriteerd.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Ik heb wel eens gehad dat er iemand een scheet liet in de bioscoop en dat de hele film door erom werd geproest en gelachen.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Pas bij Skyfall in de bioscoop van Veghel moesten maar liefst drie mensen naar de wc tijdens de openingstitels.. -_-' Ieder normaal mens gaat toch gewoon van tevoren naar de plee, man man man.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Een bioscoop in Veghel? Sinds wanneer?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Niet iedereen is een Adele liefhebber.
jumpstylemovie
-
- 6225 messages
- 1221 votes
Ik wou zeggen, ze hadden geen beter moment kunnen kiezen.
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Een bioscoop in Veghel? Sinds wanneer?
Jesper187
-
- 6434 messages
- 2462 votes
Niet iedereen is een Adele liefhebber.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Mij ook niet hoor, vind Adele een streling voor de trommelvliezen maar ik som ook maar een mogelijkheid op
.
ibendb
-
- 5037 messages
- 3220 votes
Vandaag was het echt verschrikkelijk om in de bioscoop te zijn voor Skyfall. Ik zat naast een vader en zijn 6-jarig zoontje dat (natuurlijk) niet weet wat er allemaal gebeurde in de film en waardoor die vader dus voor heel de zaal moest zeggen wie wie was en wat er gebeurde. Verschrikkelijk irritant. En net wanneer je denkt dat het niet erger kan, riep hij toen Bond neergeschoten werd erg luid naar het scherm, en ik quoteer: Dat is totale larie! Hou toch op!
In de pauze heeft iemand hem op z'n plaats gezet en gezegd dat er andere bioscoopgangers zijn die rustig naar een film willen kijken en als 'ie dit niet respecteerde dat hij z'n boeltje dan maar moet pakken en vertrekken. Ik was die mevrouw erg dankbaar.
koningtoet
-
- 73 messages
- 704 votes
van die mensen die als er tekst in beeld komt het voor gaan lezen, leuk voor de analfabeten maar ja gewoon irritant natuurlijk. of telefoon niet uitzetten. en skyfall is een mooie marketing stunt voor james bond film die op de radio lekker zendtijd krijgt. (verkapte reclame)
Zandadder
-
- 2595 messages
- 3091 votes
Verschrikkelijk irritant. En net wanneer je denkt dat het niet erger kan, riep hij toen Bond neergeschoten werd erg luid naar het scherm, en ik quoteer: Dat is totale larie! Hou toch op!