• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.882 votes
Profile

Ergernissen in de bioscoop

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

De prijzen. Maarja, ik vind alles weer te duur

steph b

• 100 messages
  • 3474 votes

Als er geen popcorn word verkocht!!! Dat hoort bij een bioscoop, of ben ik gewoon een ouderwetse dromer?

Dreiecke

• 2768 messages
  • 902 votes

Verlichte schermpjes van mensen die de hele tijd met hun mobiel bezig zijn vind ik erg afleiden. Of voortdurend praten of met elkaar lachen om andere dingen dan de film.

Van sommigen vraag ik mij af waarom ze naar de film gingen, als ze toch niet kijken?

ibendb

• 5037 messages
  • 3220 votes

Als mensen voortdurend praten tijdens een film die je erg graag wilt zien is ook echt niet aangenaam. Vooral niet als zij de film al hebben gezien en er steeds over praten.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Dat het wel armoe troef is wat films betreft de laatste maand.

ibendb

• 5037 messages
  • 3220 votes

Volledig met je eens. Een paar keer zin om naar de film te gaan en dan staan we daar en is er niks te zien. Maar ik bereid me voor op Dark Shadows en The Cabin in the Woods, dus ik mag niet echt klagen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Hopelijk heb jij geen ergernis bij Cabin In The Woods dan.

Alleen ontiegelijk jammer dat er twee verschrikkelijke meiden achter ons zaten, die telkens 'OH MY GOD' en 'SO GROSS!' door de zaal moesten schreeuwen. Nog jammerder dat ze vrijwel om alles, ja letterlijk alles, of het nou grappig of spannend was, als twee op hol geslagen paarden moesten lachen/giechelen. Het was dat mijn vriend over mijn knie aaide en me 'rustig' probeerde te houden, want ik stond op het punt om me om te draaien en die gillende keukenwijven een flesje naar hun hoofd te gooien als ze niet snel stil zouden zijn. Jammer dat zoiets je bioscoopervaring (bijna) in de weg kan staan.

Vreselijk dat soort mensen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Heb wel eens dat iemand een rij achter me met zijn poten op de stoel zit. De hele rijd beweegt als hij ze verzet. Ook het overdreven lachen irriteert mij. Gisteren zat een gozer overdreven hard uit zijn dak te gaan tijdens the Avengers.

Ik erger mij in de kleine 3d zalen aan 'crosstalk'. Zie ik het vaak dubbel (bij lichte op donkere vlakken) Bij de grotere zalen heb ik het nauwelijks.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nouja, ergenissen over de mensen in de bios. Eigenlijk gewoon dat er al een maand geen ene fuck draait terwijl April nog meestal de maand is van de bloei van de eerste jaarlijkse hoogvliegers.

ibendb

• 5037 messages
  • 3220 votes

Elineloves wrote:

Hopelijk heb jij geen ergernis bij Cabin In The Woods dan.

(quote)

Vreselijk dat soort mensen.

Hoe irritant. Moest ik jou zijn, zou ik hetzelfde doen.

GuyB

• 1299 messages
  • 0 votes

Einde van de titanic 3D. Film is net gedaan en zit de laatste traantjes weg te pinken bij mijn vriendin, weliswaar , gooien ze meteen de deuren open, lichten aan alsof het een evacuatie is. Terwijl ik sowieso altijd wacht tot na de aftiteling om te vertrekken...

Edie

• 3185 messages
  • 1220 votes

Ik erger me niet zo snel meer in de bios, kost teveel energie maar het is niet leuk als lui constant praten/lachen door de film heen. Rest boeit me allemaal niet (sms'jes tikken, popcorn/chips eten etc)..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

GuyB wrote:

Einde van de titanic 3D. Film is net gedaan en zit de laatste traantjes weg te pinken bij mijn vriendin, weliswaar , gooien ze meteen de deuren open, lichten aan alsof het een evacuatie is. Terwijl ik sowieso altijd wacht tot na de aftiteling om te vertrekken...

Jaaaja, 'bij je vriendin'.

the marsh

• 109 messages
  • 1500 votes

GuyB wrote:

Inpakken en ophoepelen.

K*D

• 240 messages
  • 653 votes

Mensen die het nodig vinden om flink wat knoflook te eten voor ze naar de film gaan... al te vaak meegemaakt, dan heb ik nog liever het kraken van chipszakjes.

daxclusive

• 2560 messages
  • 2411 votes

Gelukkig zijn de krakende chipszakjes verledentijd. In de Amsterdamse bioscopen wordt dit in een bakje gedaan. Wat mij vooral stoort zijn die vervelende toeristen die continue door een film praten. Laatst bij Titanic 3D zaten 2 toeristen uit China, continue Chinees te praten, dus had even op vriendelijk verzoek gevraagd of ze hun mond konden houden. Onwijs irritant, dat soort mensen moeten ze meteen bannen uit de zaal, je komt voor de film, wil je kletsen kom dan niet.

schram101

• 16683 messages
  • 2293 votes

In Rotterdam zijn het ook altijd de toeristen die dat doen. Alleen dan van die andere toeristen.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

Mensen die bij elk stukje in de film overdreven hard gaan lachen met hun vrienden. Vooral als het amper grappig bedoeld is...

Wat ik ook erg kut vind is wanneer een DVD voorkant mooier is dan de BluRay voorkant.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

jumpstylemovie wrote:

Wat ik ook erg kut vind is wanneer een DVD voorkant mooier is dan de BluRay voorkant.

Daar let ik ook op. Films als Iron Man zien er op Blu-ray mooier uit dan de DVD versie.

tommykonijn

• 5139 messages
  • 2356 votes

De prijzen van de popcorn en het drinken, maar voor het ''bioscoop gevoel'' koop je het toch.

Daarnaast inderdaad mensen die door de hele film heen praten of lachen. Al moet ik toegeven dat ik, als er maar iets van 6 mensen in de zaal zitten (wat de laatste tijd vaak het geval is..) en er maakt iemand met wie ik naar de bioscoop ga een droge opmerking tijdens de film dat ik me ook niet altijd kan inhouden. Als je in een drukke zaal zit, is dit wel heel vervelend. In der tijd nog meegemaakt bij TMNT. Toen zaten twee meisjes achter ons de hele film door te praten en voornamelijk heel hard te lachen.

jimcarrey gek

• 412 messages
  • 395 votes

In de bioscoop zijn mensen irritant, nog irritanter is als je ma thuis ook zo is. Ik kan thuis nooit films kijken vanwege haar, praat door de hele film en altijd commentaar -.-

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Als mensen in je buurt zitten te praten of met hun telefoon blijven spelen moet je daar gewoon direct wat van zeggen. Ben je er meestal wel vanaf. Al kon laatst die twee meter lange Antilliaan naast mij het niet erg op prijs stellen toen ik vroeg of hij zijn telefoon weg wou doen (Ben zelf 1,70 m dus dat was best even spannend), maar het werkte wel.

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

Uit respect doe je dat gewoon. In een bioscoop ga je niet schreeuwen, onnodig praten en andere onnodige dingen doen, zoals luidruchtig SMS-en of bellen. Kan men er niet aan houden, een waarschuwing en als ze lastig doen uit de bioscoop zetten. Zo verkloten ze het alleen voor zichzelf en storen ze anderen.

Het is de jeugd van tegenwoordig (en 30-ers) die vaak niet naar geheel kunnen gedragen.

Laatste paar films gingen bij mij wel prima. Ik stoorde me niet aan anderen en de hele zaal kon gewoon van de film genieten. Gewoon zoals het hoort. Alleen de prijzen van consumptie is zo duur... Het wordt toch gekocht en er zit veel marge (waarschijnlijk veel winst) op.

jimcarrey gek wrote:

In de bioscoop zijn mensen irritant, nog irritanter is als je ma thuis ook zo is. Ik kan thuis nooit films kijken vanwege haar, praat door de hele film en altijd commentaar -.-

In dit geval is het misschien een optie om films in je eigen kamer te kijken?

jimcarrey gek

• 412 messages
  • 395 votes

Minotaures wrote:

(quote)

In dit geval is het misschien een optie om films in je eigen kamer te kijken?

Beetje moeilijk als ik geen dvd speler heb op mijn kamer

Jesper187

• 6434 messages
  • 2462 votes

heb je wel een tv op je kamer? zo ja, één waar je een pc/laptop o.i.d. op aan kan sluiten? zo nee, een dvd-speler kost tegenwoordig toch 'ginne kneup' meer, zoals wij dat hier zeggen. Dus waarom niet

een aanschaffen?

Minotaures

• 7810 messages
  • 2536 votes

Of als je een prima computer hebt, gewoon op je PC kijken. Ik heb ook geen TV en DVD-speler, maar wel een prima PC. Daar kijk ik tegenwoordig elke film op.

jumpstylemovie

• 6225 messages
  • 1221 votes

@jimcarreygek Heb je de X360 en PS3 beneden aangesloten?

@Mintaures De DVD voorkant van Chronicle vind ik mooier als die van de BluRay voorkant maar ik koop vanzelfsprekend wel de BluRay versie straks.

nakada

• 2203 messages
  • 1678 votes

Waar ik me ook altijd aan stoor, zowel thuis als in de bioscoop, is iemand die niet kan nalaten om elke acteur/actrice te spotten, de naam te roepen en een paar van hun andere rollen. Zit ik de hele tijd naar Snow White and the Huntsman te kijken met Thor en Bella vampirella in de hoofdrol.

jimcarrey gek

• 412 messages
  • 395 votes

jumpstylemovie wrote:

@jimcarreygek Heb je de X360 en PS3 beneden aangesloten?

Beide beneden ja, omdat het de enigste hd-tv in het huis is. Op mijn kamer heb ik een oude, dikke bak van samsung staan (En de wii, die geen dvd's kan spelen -.-).

heb je wel een tv op je kamer? zo ja, één waar je een pc/laptop o.i.d. op aan kan sluiten? zo nee, een dvd-speler kost tegenwoordig toch 'ginne kneup' meer, zoals wij dat hier zeggen. Dus waarom niet

een aanschaffen?

Zoals gezegd, tv wel. Laptop had ik, kapot geslagen toen hij al voor de 3de keer crashte. Mischien zal ik me wel een of andere dvd-speler kopen voor bij die tv, maar kijk mijn films toch liever op mijn ps3 en 50 inch hd tv dan op een sd tv van 22 inch.

Of als je een prima computer hebt, gewoon op je PC kijken. Ik heb ook geen TV en DVD-speler, maar wel een prima PC. Daar kijk ik tegenwoordig elke film op.

Onze pc gaat wel, maar de disc drive gaat niet meer open We hebben qua die dingen wel slechte apperatuur hier hoor;) Wil zelf langzaam sparen voor een gaming-pc om zelf in mekaar te zetten, dus dan kan ik daar ook gerust dvd-s op kijken.

Grappig dat iedereen me wel probeert te helpen, was maar een kleine opmerking

Nog iets over blu-rays, Ik heb slecht 1 film op blu-ray gezien, geweldige kwaliteit, en ik denk dat ik mijn films wel op blu-ray ga halen, de cover boeit me niet.

JohnWilliams

• 7504 messages
  • 1006 votes

Mensen die opeens hun telefoon aanklikken zodat je zo'n wit lichtje ziet MIDDEN in de film! Kan je niet even 2 uur niet bereikbaar zijn! grrrrrr

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.