• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.657 votes
Profile

Ergernissen in de bioscoop

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

En ff luid '' AHUM''-en helpt dan ook niet, want ze snappen de hint dan niet.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Nee dan bieden ze je waarschijnlijk alleen maar een keelsnoepje aan.

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2256 votes

Irritant maar wel hulpvaardig

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

En snoepjes aannemen van vreemden is ook niet goed, kreeg ik vroeger altijd te horen.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Dat er al 3 weken lang geen reet draait in de bios, op allerlij slappe koterfilms na.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Toy Story 3 blijkt toch behoorlijk goed te zijn.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2635 votes

Dat is dan ook misschien ook één van de weinige. Het viel mij ook al op dat er eigenlijk helemaal niks leuk draait op et moment.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Al vanaf 3 juni niet meer. Repo Men wel misschien maar die was binnen een week weg, en daarna kreeg je bv The A Team (lijkt me geen film om in de bios te gaan zien, met als volgt op 17 en 24 juni, helemaal geen ene malle moer! Nu morgen Twilight 3 nog, waarvan ik 2 nog moet zien en ik Twilight ook niet echt een biosfilm vind en ook geen zin heb om tussen allemaal van die giechelende huppelkutten moet zitten. Nou 8 juli ook geen bal want ook Untinkable lijkt me niet echt een biosfilm. Pas 15 juli begint het weer een beetje helder te worden met Knight and Day en de week daarna Inception, he he!

Valt me echt op dat bijna elk jaar rond de maand juni juli zo verdomd weinig echte films gedraaid worden.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Hmm... wat bedoel je precies met bios film? dat het niet waard is om er geld aan uit te geven voor 1 zitting? Dan zou ik ook pas voor Karate Kid of Inception gaan ...

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nou, eigenlijk gewoon echt een Blockbuster, 4-5 sterren film, film van 2 uur of langer, een film die bomvol staat van peperdure fx. (met name Science Fiction, oorlog of films die zich vroeger afspelen) Horrorfilms en niet van die hap slik klaar (horror) films.

AchmedATM

• 1507 messages
  • 0 votes

Inception of Predators lijkt me dan... dat is mid-eind Juli nog even wachten dus

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Jazeker!!! Maar Knight and Day lijkt me ook wel wat hoor.

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2256 votes

Inception, Predators en The Expendables zijn de enige films die binnenkort uitkomen en die ik ook echt in de bioscoop wil zien. O, en Cassablanca natuurlijk

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2635 votes

Enige waar ik echt super naar uit kijk (wie niet ) is Inception . Dat wordt echt een gave film.

Verder ben ik wel benieuwd naar Predators, The Sorcerer's Apprentice lijkt me wel leuk. De nieuwe van Angelina Jolie, Salt, lijkt me ook wel wat. Maar dan zitten wel ook al in augustus. Conclusie, er komt deze maand weinig bijzonders uit, op de blockbuster van het jaar na dan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Salt lijkt me ook bijzonder ja. Inception natuurlijk ook. Toch wel films waar wat volwassener volk op af komt, dat houdt de vervelende kindjes buiten.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11913 messages
  • 5318 votes

In Pathe Schouwburgplein elke keer weer diezelfde schijtreclame van Grolsch over hoe hip je moet zijn om van Grolsch te kunnen genieten. Dat liedje met teksten als 'You got a talent don't you know/you more talented then you know/yeah you gotta answer to yourself.' Een typisch portret van 'mijn' generatie, maar met een Pathe Unlimitedpas wordt je toch behoorlijk schijtziek van die vervelende reclame met nare, hippe mensen in de hoofdrol.

boozebelly

• 1428 messages
  • 1908 votes

De prijs voor een fles bier doet mijn bloed koken

4 Euro voor een flesje Heineken!

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Ik zat een tijdje terug bij Shrek Forever After 3D en daar waren kinderen gewoon serieus tikkertje aan het doen in de zaal. Tijdens de film!

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11913 messages
  • 5318 votes

Kinderen = hinderen. En zo is het.

AGE-411

• 10342 messages
  • 750 votes

BlueJudaskiss wrote:

Ik ging eigenlijk net hetzelfde posten. Maar jij bent me net voor.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Maar er waren ook ouders bij. Als het mijn kinderen waren geweest had ik ze desnoods vastgebonden aan hun stoel

djelle

• 6070 messages
  • 0 votes

Waar ik me de laatste tijd erg kan aan storen is mensen die tijdens de film voortdurend zitten smssen. Vooral als ze in de zetels voor je zitten leiden die lichtstralen nogal af vind ik.

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

Wij gingen toen ik op de middelbare school zat ook regelmatig met de hele klas naar de bioscoop. Zo heb ik een keertje Ocean's Eleven in de bios gezien. Vreselijk. Ik heb heel de film niet kunnen volgen en ik denk ook dat er een heleboel mensen in de zaal niet blij waren met onze aanwezigheid. Iedereen zat te kletsen, te smsen, popcorn te gooien, etc. Om gek van te worden. Was dan ook tevens de laatste keer dat ik meegeweest was.

nakada

• 2203 messages
  • 1679 votes

BlueJudaskiss wrote:

Even een lans breken voor kinderen. Hinderende kinderen = ouders zijn de mindere !! Wij nemen onze kinderen al vanaf hun 3e/4e mee naar de bios en hebben vanaf het begin duidelijk gemaakt hoe je je hoort te gedragen in de bioscoop. Ik weet zeker dat niemand last van ze heeft en ze zijn daar om film te kijken. Na afloop nemen ze ook nog hun rommel mee.

( Ik zou willen dat ze zich thuis ook zo zouden gedragen. )

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Pathé Schouwburgplein, ik weet echt niet waarom die nog draait. Van de vier keer ben ik er drie keer weggelopen en nog niet eens door het publiek. Bij Alice Imax 3D zat ik op de eerste rij en moest ik letterlijk scheel kijken om goed te zien. Bij Tron: Legacy Imax 3D was de bril vies en zelfs met het servetje dat ik van het personeel kreeg voor aanvang was er niets aan te redden (sowieso, 15 euro dokken voor een kaartje én je eigen bril schoonmaken, serieus?) Hieronder mijn open brief aan Pathé na de derde keer, die nog het belachelijkst is van allemaal. Ik ben nog steeds perplex.

Open Letter to Pathé Schouwburgplein « Sarcastic Assault

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Maar waarom koop je dan ook een kaartje als je op rij 1 beland? Elke zinnige bioscoop bezoeker haakt dan toch af. (Ik haak al af als ik meer dan 3 stoelen uit het midden moet gaan zitten)

Bril moet je natuurlijk controleren bij het uitreiken.... Beetje zelfredzaamheid kan natuurlijk geen kwaad. Life in the big city....

En welke zaal had je last van de nooduitgang verlichting? ik ben er ook geen fan van, maar zo storend dat ik er een brief aan zou wijten heb ik het nog niet gezien. Kom er toch best vaak verder.

Prudh

• 3124 messages
  • 1874 votes

Zaal 4. Vond het absoluut waardeloos en het leidt constant af van de film. Was verder nog nooit in hun Imax-zaal geweest, wist niet dat ik 3 meter van het scherm zou zitten. Brillen waren bij Tron allemáál vies, er werd per uitgedeelde bril een servetje meegegeven. Heb nog nooit zoiets meegemaakt, in Pathé Arena worden de eerste drie rijen van de Imax-zaal niet eens verkocht en een medewerker adviseert het publiek om vooral in het midden te gaan zitten voor een goede ervaring. Bij Schouwburgplein moet je je eigen bril dus poetsen en scheel kijken. Ik kom er nooit meer, ook al is de nazorg er wel goed. Life in the big city? Die snap ik niet. Service is overal service toch? Of in de Big City niet? In de Kuip en de Arena wel iig, en alle andere Pathébioscopen waar ik geweest ben.

schram101

• 16684 messages
  • 2293 votes

De eerste rij is altijd kut, daar moet je natuurlijk sowieso niet gaan zitten. Of dat nu 3 of 10 meter van het scherm vandaan is.

Zaal 4 heb ik vast wel eens gezeten, maar heb me nooit aan de noodverlichting gestoord.

Hoe doe je dat wanneer je overdag een film kijkt?

melvddonk

• 3972 messages
  • 0 votes

In Tilburg bij de Euroscoop zitten wij altijd op de eerste rij. Je zit daar erg ver van het scherm vandaan en verhoogt, zodat je dus precies midden voor het scherm zit. Er fijn dus. Vol op beenruimte, geen irritante mensen voor je en geen hoofden voor het scherm. Sinds ik daar geweest ben ga ik ook nooit meer naar een andere bioscoop. Je betaalt gewoon normale prijzen voor betere kwaliteit. Enige nadeel is dat ze geen abbo's of pasjes hebben waarmee je onbeperkt kan gaan.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Zalen die geen cupholders hebben, vreselijk irritant. Met Schouwburgplein wisselende ervaringen, mijn voorkeur gaat uit naar Pathe Arena, vind ik toch wel de de fijnste Pathé, met Pathe de Kuip als goede tweede.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.