- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ik heb zulke mensen ook weleens achter me gehad in een volle tram. Je voelt die damp gewoon in je nek 
DonOswaldo
-
- 6430 messages
- 1931 votes
Ik had er een achter me tijdens examens, dat was pas ergerlijk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Of iemand naast je hebben die een loopneus heeft maar weigert te snuiten... En dan steeds zo heerlijk zijn neus ophaalt.. 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Meiden die constant lopen te 'geiten' gedurende de hele film. Van slappe lach tot geouwehoer over hun nieuwe vriendjes en of schoenen. Verschrikkelijk 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
...of jongens die telkens een stoere opmerking ertussendoor moeten maken of roepen hoe gay of kinderachtig de film wel niet is.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Als ik opmerkingen maak dan doe ik het zo zacht mogelijk dat alleen mijn vrienden het horen 
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Soms kan je er zelf ook helemaal niks aan doen, dan staat de muziek heel hard en dan wil je iets zeggen, dat doe je dan ook wat harder en dan is het plots weer stil, ook al een aantal keren gehad.
Of zoals mijn vriend laatst in de bioscoop, gaat hij precies als het heel erg stil is (bij een emotionele scene) een nacho eten, vol geluid en gekraak haha, dat is echt erg. Ik wacht dan altijd even netjes
(niet dat andere mensen dat ook doen, maar goed)
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Vind ik ook vreselijk irritand, krakende zakjes. Verschrikkelijk.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Of zoals mijn vriend laatst in de bioscoop, gaat hij precies als het heel erg stil is (bij een emotionele scene) een nacho eten, vol geluid en gekraak haha, dat is echt erg. Ik wacht dan altijd even netjes
(niet dat andere mensen dat ook doen, maar goed)

Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Of van die pubertjes die dan bovenin gaan zitten en dan elke keer M&M's naar beneden laten rollen (zucht) En de laatste keer in de bioscoop was er zo'n gast die zo lomp stond te doen bij de kassa om zijn supersize popcorn af te rekenen, dat hij die bak iets te scheef hield en dus heel zijn inhoud in het midden voor de uitgang lag, iedereen moest er dus doorheen lopen, dat was me toch ook een zooi toen
Ook zo irritant, mensen die hun bekers en troep niet opruimen na de film, zet dat gewoon netjes bij de prullenbak neer, zo moeilijk is dat niet.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Of mensen die telaat komen en dan hun vrienden zoeken. Dan hoor je vijf minuten lang "Waar ben je?" ;"Hier!" en dan steekt hij niet eens zijn hand op ofzo. Als die gewoon even opstaat en zegt hier! ipv. Marco Polo spelen. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha, dat is vreselijk irritant ja. Of mensen die langs je heen willen lopen, en je toch nog lekker onhandig een elleboog in je maag geven terwijl jij netjes opstond voor ze.. Klungelige mensen.
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ik ben er al echt tijden niet geweest, maar zeer ergerlijk was altijd de armleuning. Waar geen 2 armen op kunnen dus. Met je meissie niet erg natuurlijk, maar met vrienden redelijk storend.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Of mensen die telaat komen en dan hun vrienden zoeken. Dan hoor je vijf minuten lang "Waar ben je?" ;"Hier!" en dan steekt hij niet eens zijn hand op ofzo. Als die gewoon even opstaat en zegt hier! ipv. Marco Polo spelen.
Veel mensen lijken dat ook structureel te doen, lekker laat binnenkomen. En dan inderdaad gaan roepen: joehoeee
. Ergerlijk volk.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ik ben er al echt tijden niet geweest, maar zeer ergerlijk was altijd de armleuning. Waar geen 2 armen op kunnen dus. Met je meissie niet erg natuurlijk, maar met vrienden redelijk storend.
Hmm.. nooit last van, ik eis beide leuningen altijd op, behalve met een dame dan is het beleefd om het te delen 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Ja en als 1 van je vrienden ze ook opeist dan? Haha.
Of won/win jij die strijd altijd? 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Dan spelen we Steen/Papier/Schaar, dat gebruiken we bij elk dilemma
. En ik ben Undefeated 
stinissen (crew films & series)
-
- 23444 messages
- 76937 votes
Ik erger me aan mensen.................
Ik heb het gevoel dat ongeveer 5% van de mensen bioscoop waardig zijn. Ja dat is echt triest maar het is niet anders.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heb ik ook hoor
. Ik snap niet waarom je 9 euro voor een kaartje neertelt en een beetje gaat lopen kloten tijdens de film.
-
- 23444 messages
- 76937 votes
En van die 5% zitten er 4% in het filmhuis.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
In het filmhuis Helmond is het anders niet veel beter dan bij een willekeurgie pathé. Maar dat is ook Helmond...
-
- 23444 messages
- 76937 votes
En jij hoort bij de overige 1%?
Ja en dat is 100% en ja ik ga ook vaak naar het filmhuis en regelmatig naar de bioscoop vroeger 3 tot 5 keer in de week nu ongeveer 2 keer in de week.
-
- 23444 messages
- 76937 votes
In het filmhuis Helmond is het anders niet veel beter dan bij een willekeurgie pathé. Maar dat is ook Helmond...
Bij ons in Zevenaar zijn ze vrij stil maat komt er een heftige scene bv met sex dan hoor je ze roezemoesen
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
In Helmond nemen ze altijd drinken mee in de zaal, dan zijn ze na 5.min na de pauze uitgeklets en dan komen die glazen nog. Maar dan is het eigenlijk nog nooit echt stil.
-
- 23444 messages
- 76937 votes
In Helmond nemen ze altijd drinken mee in de zaal, dan zijn ze na 5.min na de pauze uitgeklets en dan komen die glazen nog. Maar dan is het eigenlijk nog nooit echt stil.
Is toch jammer en respectloos naar andere mensen toe..
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Ja inderdaad dat is erg jammer, en mocht je er dan ook nog wat van zeggen ben je helemaal de klos. Ik zat samen met mijn vriend en nog twee andere mensen in de zaal bij Alice in Wonderland, dat was wel erg lekker.
huVILEub
-
- 3081 messages
- 537 votes
Ja, maar ik ga er al helemaal niets van zeggen. De gemiddelde leeftijd lift daar denk ik 50 hoger dan mij... het is inderdaad respectloos. Ik dacht dat oudere dat wel begrepen, maar ze zien het meer als een filmavondje thuis of iets dergelijks.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2635 votes
Dat staat inderdaad zo idioot als je daar als knulletje (in hun ogen) aan een stel ouderen gaat vragen of ze stil willen zijn. Meestal is het andersom. Al had ik pas wel de neiging om het te doen. Er zaten een stel voor me die na de pauze heel luidruchtig binnenkwamen, en nog even vrolijk verderkletsen, en grappig probeerde te zijn. Had ik geloof ik al eerder gezegd. Maar dat zijn dan een stel kerels van rond de 40 :S.