- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik betaal ook geen 9 euro om mijn emoties in te houden
.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Dan zijn we er toch? Sommige mensen vinden dit een hilarische film. Hilarisch associeer ik toch echt met (hardop!) lachen. Dan ga je niet denken: Oh, ik moet me inhouden, want misschien vinden sommigen dat vervelend.
Anderzijds: Mogen mensen ook niet huilen om een mooie film of beven van angst bij een horrorfilm? Het hoort gewoon bij een komedie.
Dat mensen tegenwoordig veel te snel lachen, vind ik ook, maar dat zijn dingen die je van tevoren weet. Zeker bij een film als deze.
Dat je als zaal dezelfde emotie deelt, vind ik persoonlijk alleen maar leuk en mooi en geeft je toch een onvervalst saamhorigheidsgevoel. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind ik bij zo'n film ook niet zo erg. Maar bij Avatar werd er bvb. gelachen om de scene waar Sully en Neytiri 'inpluggen'. Dat soort niet grappig bedoelde dingen waar hardop om wordt gelachen ervaar ik als enorm storend. Als ik naar een film ga die een half- of volbloed comedy is moet ik idd niet zeiken. Van het weekend bij ANOES lag ze zaal dubbel bij elke kill. What the fuck is that all about?
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Anderzijds: Mogen mensen ook niet huilen om een mooie film of beven van angst bij een horrorfilm? Het hoort gewoon bij een komedie.
Dat mensen tegenwoordig veel te snel lachen, vind ik ook, maar dat zijn dingen die je van tevoren weet. Zeker bij een film als deze.
Zie hierboven
.
chevy93
-
- 12754 messages
- 1324 votes
Dan heb jij andere bioscoopbelevingen dan ik, want van dat soort mensen heb ik zo goed als nooit last.
Miss Sway
-
- 322 messages
- 0 votes
Ik vind het nogal een verschil hoor als mensen lachen omdat het de bedoeling is dat er word gelachen of dat je mensen hebt die constant om niets zitten te giechelen of inderdaad op momenten gaan zitten lachen waarop dat klaarblijkelijk absoluut niet de bedoeling is. Daardoor lijkt het al meer op een soort van belachelijk maken van de betreffende scene ofzo.
Ik denk dat we ook allemaal het verschil wel weten te herkennen van gezellig en niet-sociaal zijn.
Ik zoek mijn bioscoop uit op locatie en tijdstip zodat ik eigenlijk nooit met meer dan 10 mensen in de zaal zit. Heeeerlijk is dat.
En ja, ik woon boven de flevo-grens 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Toen ik laatst Iron Man 2 aan het kijken was, zat er een man achter me met zijn vriendin. En ze hadden blijkbaar relatie problemen, eerst ruzie maken om niks en dan ging die gast ook nog zitten bellen. Hij werd er gelukkig snel uitgegooid. Ook op een niet zo aardige manier 
Er moet gewoon niet teveel of op z'n minst niet te hard gepraat worden in de bios. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ook bij kick-ass, zaten er 2 van die dikke trollen achterin constant dom hardop te praten en opmerkingen te maken.. maar ik zat (o.a) met m'n nichtje van 10 daar dus dan sta je niet zo snel op en zeg je dat ze snel hun smoel moeten houden
. Echt doorbijten zoiets.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Het loopt ook heel vaak uit de hand
mensen hebben geen respect meer voor elkaar.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nee inderdaad, als je d'r wat van zegt weet je het gevolg ook wel weer.. terwijl het gewoon normaal is dat je stil blijft of iig niemand tot last bent, dat hoor je te respecteren.
Reservoir Dogs
-
- 1393 messages
- 819 votes
Nee inderdaad, als je d'r wat van zegt weet je het gevolg ook wel weer.. terwijl het gewoon normaal is dat je stil blijft of iig niemand tot last bent, dat hoor je te respecteren.
Kennen mensen dat tegenwoordig nog? Respect?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nah, is sowieso een klote begrip. Maar een beetje begrip opbrengen is voor sommige (meeste?) al te moeilijk.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2636 votes
Ik zat pas bij Iron Man 2 bij twee bijzonder zielige figuren in zaal. Het waren echt van die 13/14 jarige pubers die hun bek niet konden houden, en denken dat ze stoer zijn. In de pauze zaten ze notabene de handstand doen voor in de zaal :S. Ik heb ze toen maar netjes gevraagd of ze iets rustiger aan konden doen, wat ze toen gelukkig deden. Maar echt prettig was het niet.
Djoo
-
- 13 messages
- 54 votes
ik had ook bij kick ass enorm last van 2 meiden. Naja de een viel wel mee en schaamde zich duidelijk voor haar gillende en klappende vriendin. Die had duidelijk de film al eerder gezien en zat alles voor de zaal te spoileren.
Na de reclame ging ik dan ook aan de andere kant van de rij zitten.
hielp wel wat.
grappige was dat achteraf het meisje wat zich voor haar vriendin schaamde weer een zusje van een vriendin van mij is:P
maar ik erger me dan ook heel snel aan mensen die door een film heel gaan praten of iets dergelijks.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2636 votes
Ik heb ook altijd een hekel aan mensen die na de pauze, als de film alweer is begonnen de zaal heel luidruchtig binnenkomen. Had ik afgelopen woensdag. Net tijdens een spannend stuk komen er 2 flapdrollen behoorlijk luidruchtig binnen, en beginnen te giechelen en te hinneken, en verknallen op die manier de sfeer. Het is zoiezo irritand als mensen hun bek niet kunnen houden tijdens de film.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Ik had gisteren een koppel dat 10 minuten te laat binnenkwam, vervolgens met de mobiele telefoon probeerden om licht te krijgen, daarna riep die kerel ; HIER IS NOG PLEK, en dan loopt ie lekker door het beeld, en gaat ie eerst een op zijn gemak zijn jasje uittrekken voordat hij gaat zitten.
Argh.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Nog een paar:
Mensen die je kunt horen eten
Mensen die stinken of juist té veel deo spuiten en om je heen kunnen zitten.
Sowieso is een pauze een bron van ergenissen, flow uit de film halen, mensen (zoals Wyatt earp al aangeeft) die laat terugkomen en dat laten blijken, pissen doe je ook maar lekker voordat de film begint, stelletje heldere lichten...
Maar verder is de bios hartstikke leuk 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ik had laatst een beller in de zaal. frustrerend. Tot dat ik opstond en op een niet zo aardige manier vroeg of hij de zaal kon verlaten.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Je lijkt me leuk gezelschap, jeroen
Nu snap ik waarom je zoveel dvd's ruilt, dan hoef je niet naar de bios. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Ik laat het alleen nooit blijken hoor
Blijf altijd positief en uit al m'n frustraties lekker hiero ghehe
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Altijd beter dan ; '' Sssht, hou je mond, blijf van me af, ik wil de film zien JA?! ''
Ja, zo zit ik dus tijdens een biosdate 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ik laat het alleen nooit blijken hoor
Blijf altijd positief en uit al m'n frustraties lekker hiero ghehe
Heel verstandig, soms willen mensen juist dat je geirriteerd raakt en dan winnen ze 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Je laat jezelf idd best kennen als je er boos op reageerd, vooral met zo'n zaal vol mensen, die doe je er ook geen plezier mee als je er een scene van maakt. Maar niemand zou zich in moeten houden met het 'vriendelijk' verzoeken of diegene z'n muil wilt houden en de film gaat kijken 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Zoals die scène in Scream... nouja, eerder Scary Movie met Brenda.
'' HELLO GIRLLLLL, i'm at the movies now! Uhuh.. Yeah Shakespeare in luuuuv.. uhahhhh. '' 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Altijd beter dan ; '' Sssht, hou je mond, blijf van me af, ik wil de film zien JA?! ''
Ja, zo zit ik dus tijdens een biosdate
Mag ik ook niet een klein beetje friemelen?
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Je laat jezelf idd best kennen als je er boos op reageerd, vooral met zo'n zaal vol mensen, die doe je er ook geen plezier mee als je er een scene van maakt. Maar niemand zou zich in moeten houden met het 'vriendelijk' verzoeken of diegene z'n muil wilt houden en de film gaat kijken
Ik trap er vaak in, soms is het moeilijk om je in te houden 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Zoals die scène in Scream... nouja, eerder Scary Movie met Brenda.
'' HELLO GIRLLLLL, i'm at the movies now! Uhuh.. Yeah Shakespeare in luuuuv.. uhahhhh. ''
Haha prachtige scéne dat!
Ik trap er vaak in, soms is het moeilijk om je in te houden
Ik kan ook niet zeggen dat ik er zelf geen aandeel in heb
.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Ik kom net terug van Centurion en naast mij zat een luide hijger. Blijkbaar had hij het moeilijk met die ene trap dat hij de hele film lang buiten adem was. Of hij kon gewoon niet normaal ademen, maarja nog steeds irriterend.
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Zo'n kereltje zat er een paar jaar in m'n klas. Gozer had astma (lijkt me) en kon je aan de andere kant van 't lokaal horen hijgen. Zeeeeeeeeeer vervelend