• 178.349 movies
  • 12.227 shows
  • 34.007 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.559 votes
Profile

Ergernissen in de bioscoop

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Materny wrote:

Gelukkig ben ik al van deze punten verlost! De laatste weken ga ik constant op de maandagmiddag naar de Pathé.Lege zaal ( max 20 mensen ), breed zitten, schoentjes uit, plaatsen voor het uitkiezen!

Ah, Middagvoorstellingen, geweldige uitvinding . Geen kip in de bios, zodat je heerlijk de ruimte kunt nemen. Ik doe het de laatste tijd wel eens op woensdagmiddag (dan ben ik vrij). Heerlijk

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2256 votes

Het plaatselijke filmhuis is ook fantastisch op dat gebied. Toegegeven, je moet van het soort films houden, maar je hebt de zaal wel vaak praktisch voor jezelf

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Als ik naar de film ga is dat op momenten wanneer niemand er is en altijd in de week.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Als je rustig naar de bios wil kun je dat inderdaad beter ergens midden in de week doen dan in het weekend.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik heb meestal de film van 22.30 tegenwoordig, maar dan is 't inderdaad erg druk 's weekends. Probeer nu ook vaker door de week te gaan, scheelt een hoop.

thunderball

• 5882 messages
  • 1414 votes

Ik ga ook vrij wel altijd naar de film door de week.

En al helemaal nooit op feestdagen.

Ik ben jaren geleden op tweede Kerstdag naar The Grinch geweest, zonder er verder bij na te denken.... Ai!!

Dat was vreselijk. Heel de zaal zat vol met jellende kinderen en zeurderige ouders en grootouders, die hun mond niet konden houden.

Als ik al op zaterdag naar de film ga dan is het naar Antwerpen in Metropolis. Daar heb ik nog nooit last gehad van vervelend publiek.

Ik ga ook altijd, of helemaal achterin, of voor het looppad zitten, zodat ik nietmand vlak achter me krijg en dus geen last van geklets, geritsel, of schoppen tegen de stoel.

Grindpad

• 175 messages
  • 0 votes

simpel, lui die geen rekening houden met een ander

of dat nu lullen, bellen, storen, te laat komen, smakken, rotzooi maken of etteren is.

ben ooit op zondag middag in Rotterdam naar Gladiator in het verdoemde pathe geweest.

mijn god.......

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Elineloves wrote:

Ik heb meestal de film van 22.30 tegenwoordig, maar dan is 't inderdaad erg druk 's weekends. Probeer nu ook vaker door de week te gaan, scheelt een hoop.

Half 11 is wel een beetje laat aangezien ik er altijd vrij vroeg uit moet. En al helemaal als je een vrij lange film heb van min. 2,5 uur. Af en toe pak ik wel eens een late, maar meestal probeer ik een beetje vroeg te gaan, zodat ik de volgende dag niet de hele dag op school lig te slapen.

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Gisterenavond weer naar de bioscoop geweest. Eerst niet binnengelaten bij de film waar ik eigenlijk heen wilde (was 16+, mijn eigen schuld). Toen naar Clash of the Titans geweest... krijgen we, hoewel we een uur van te voren bestellen, kaartjes op de eerste rij, wat sowieso nekpijn garandeert. En dan ook nog naast iemand die naar het 3-D probeert te grijpen en 'grappige' geluidjes maakt. Daarna tijdens de film zit hij nog de hele tijd in zijn zak M&M's te graaien en met zijn flesje grolsch te ploffen (dat geluid als je die aparte dop openmaakt) en bij elke gebeurtenis in de film opmerkingen maken die niemand grappig vind waarna hij zelf met een irritante lach in de lach schiet. Ook zat hij de tekst van de personages hardop af te maken zoals hij dacht dat ze zouden gaan ofzo. Het was dus weer verspilling van tijd en geld.

Overigens toen ik weer in mijn dorp was, was mijn fiets, samen met die van mijn vriend, tot over maat van ramp nog door enkele grapjassen in de kasteelgracht gegooid. Waarna de politie ze er uit moest vissen en mijn fiets nu tijdelijk niet meer bruikbaar is. Maar dat heeft natuurlijk niets met de bios te maken.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Mijn ergernis is eerder de bioscopen zelf. Mijn grootste verwachting van het jaar wordt even dood leuk een week voor de release uitgesteld. met de optie dat ie tegen die tijd misschien helemaal niet in de bios komt. Gaat werkelijk nergens meer over.

sinterklaas

• 11816 messages
  • 3317 votes

Nee, dat is de laatste tijd toch heel erg gaande dat er zo gerotzooit word met de release datums: BV: Season of the Witch zou 25 maart uitkomen en nu ineens is de releasedate op elke site anders. Zo ook bij The Crazie's: op de poster in de bioscoop staat 11 maart terwijl hij nu ineens uitkomt op 22 april. En dat is bij 50tal andere films die dit jaar uitkomen ook zo, overal een andere releasedate. Of nog leuker: zeggen dat de film op die datum uitkomt en dan staat die film niet eens in de bioscoopagenda en word helemaal niet in de bios uitgebracht.

Eerder had je dit toch amper.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad, bij The Crazies was dat ook het geval. Het komt nu inderdaad wel veel vaker voor dan voorheen.

M.Goodkat

• 1290 messages
  • 1463 votes

Vandaag weer een erge voorstelling gehad. 6 vriendinnen die naar Clash Of The Titans gaan zien...ok,komt niet goed. Heel de tijd praten en aan het lachen tijdens de film totdat een persoon midden van de film "SHUT THE FUCK UP" dan zwegen ze wel ineens.

Ook een paar keer handgeklapt

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

"SHUT THE FUCK UP" dan zwegen ze wel ineens.
Om daarna keihard in lachen uit te barsten zeker? Ik hoop het.

Serieus. Je bent niet goed wijs als je in nederland (belgië in dit geval) "shut the fuck up" gaat roepen en denkt dat je daar indruk mee maakt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inderdaad .

JDSsmetje

• 6568 messages
  • 2314 votes

Elineloves wrote:

Ik heb meestal de film van 22.30 tegenwoordig.

Neem die ook vaak. Vind het een geweldig alternatief. Soms haast geen kat.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ze zwegen toch opeens, dus maakte kennelijk indruk bij die gielelkontjes.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Tja, als man zijnde te keer gaan tegen dames. Indruk wekt het niet, al kan het zijn dat ze afgeschrikt zijn of bang werden voor drastischere maatregelen (niet gek als iemand gelijk zo communiceert). Je kan natuurlijk ook vragen aan die lieftallige dames wat stiller kunnen zijn. Dat kan ook natuurlijk. Chivalry is probably dead.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik zou het ook anders aanpakken hoor, maar daar ging het nu even niet om. Het werkte, alleen beetje kinderachtige aanpak ja.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

moviemafketel wrote:

Ze zwegen toch opeens, dus maakte kennelijk indruk bij die gielelkontjes.

Waarschijnlijk schrokken ze van het steenkolenengels.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

effectief maar horkerig ja.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Door een film heen praten en lachen is niet horkerig, wilde je zeggen? Kom toch.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Hallo? We hebben het over 6 dames bij elkaar.

Norma

• 3463 messages
  • 5088 votes

Ja? Dus?? Die mogen wel door een film heen praten en lachen bedoel je?

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Nee, maar horkerig? Dat niet. Niet zonder het netjes vragen of ze stil willen zijn. Bovendien weet je niet hoe luid ze aan het praten waren, ik heb geen probleem met hoorbaar gefluister. Je bent dan ook wel erg lomp ga je in de bios in de buurt van 6 dames gaat zitten. Bovendien vind ik die chips eters veel storender.

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Dat heb je niet voor het zeggen bij een volle zaal op stoelnummer natuurlijk. Verder draaien er genoeg 'damesgiebelfilms' in de bios. Als het irritant wordt dan mag je daar best iets van zeggen/roepen. Bij de Pathe kun je tegenwoordig ook een sms sturen als er overlast is (terwijl ik juist last heb van al die oplichtende mobieltjes)...

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Ik erger me aan mensen die zich continu aan andere bioscoopbezoekers ergeren. Like they are the only one.

Zo'n Mug geeft net een goed voorbeeld; je kunt een sms sturen als er overlast is.. maar dan is het weer niet goed want meneer heeft last van oplichtende mobieltjes...

Just laat elkaar toch.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

Of die mensen dan die zich ergeren aan mensen die in een bioscoop ergernis topic hun ergernissen meedelen. Vre-se-lijk.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Laat me toch.

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Ik ga in ieder geval niet Shut the Fuck Up tegen 6 meiden schreeuwen, dat vind ik horkerig ja. Als je er dichtbij zit kun je op zijn minst op een beetje charmante manier vragen of de dames hun theekransje misschien na de film willen doorzetten. Lachen om een film moeten ze zelf weten, niks mis mee. Er doorheen praten is wat anders.

Beetje loserig om in het donker stoer te gaan lopen schreeuwen en grappig te willen overkomen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.