• 178.382 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.892 votes
Profile

Ergernissen in de bioscoop

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Maar dan moet wel iedereen op lengte gaan zitten. Dus kleine mensen vooraan en grote mensen achteraan, want anders zit je tegen de mensen die voor je zitten aan te kijken.

MB-

• 28 messages
  • 133 votes

SelmaDuim wrote:

Maar dan moet wel iedereen op lengte gaan zitten. Dus kleine mensen vooraan en grote mensen achteraan, want anders zit je tegen de mensen die voor je zitten aan te kijken.

Dat is inderdaad heel irritant, vroeger moest ik standaard op een stapel jassen gaan zitten anders zag ik de film niet

Of je moet de hele film tussen 2 mensen door kijken en mee bewegen als ze gaanverzitten.

thunderball

• 5882 messages
  • 1414 votes

... dan ga je gewoon alleen nog naar heeeele slechte films, waar verder geen hond naar toe gaat.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Mijn ervaring is dat juist de heeeeele slechte films relatief druk bezocht worden

Amity

• 1786 messages
  • 147 votes

Mensen die teveel met hun luchtje hebben gesproeid en dan bij je in de buurt gaan zitten.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3229 votes

Films van 2 uur of langer zonder pauze.. erg slordig

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Pauzes tijdens de film zijn juist irritant. Doe mij maar een film zonder pauze.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Inderdaad beter zonder pauze.

Als je eenmaal in de film zit wil je toch niet even stoppen met kijken?

En plassen doe je maar van te voren

Mescaline

• 7089 messages
  • 3229 votes

Weet niet hoe dat met jullie zit, maar in 2 uur tijd moet ik echt wel een keer naar de wc toe, vaak drink je ook wat bij een film, ik bijvoorbeeld vaak bier.. en dan hou je het geen 2 uur uit, niet makkelijk in ieder geval.

Pauzes kunnen trouwens ook goed zijn om even te bedenken wat je van het eerste gedeelte vond, even laten inzinken om vervolgens het 2de gedeelte te zien..

Pauzes zijn vaak te kort om echt helemaal uit een verhaal te raken

herman78

• 3176 messages
  • 1281 votes

Films zijn niet bedoeld om te worden afgebroken. Als de regisseur een inzinkmoment in had willen plannen, had hij de film zelf wel in stukken geknipt.

En je kunt natuurlijk ook een keertje geen bier drinken.

Ik ben honderden keren naar de bioscoop geweest en de keren dat ik er naar de wc ben geweest zijn op 1 hand te tellen.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3229 votes

Geen bier is een optie, maar is beetje een gewoonte geworden voor me, bier en films zijn wel een goede combi

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2256 votes

Als ik onder een film naar de wc moet, dan is dat meestal een teken dat de film me op de een of andere manier verveelt

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Ik kan ook niet naar een film kijken zonder minstens 1 keer naar het toilet te moeten. Meestal, ook al ben ik van te voren gegaan, sta ik op de helft van de film weer op ontploffen. En met een volle blaas kijk je echt niet relaxed naar een film.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3229 votes

Karl van H. wrote:

Als ik onder een film naar de wc moet, dan is dat meestal een teken dat de film me op de een of andere manier verveelt

Dus het niveau van een film staat bij jou in directe lijn naar je blaas? knap hoor!

Karl van H.

• 2812 messages
  • 2256 votes

Als een film me echt mee weet te zuigen, dan denk ik geen seconde aan m'n blaas, of wil ik 'm zó graag afzien dat ik het niet erg vind 't nog een uurtje of anderhalf op te houden Als ik na tien minuten al moet pissen, dan heb ik ófwel teveel gedronken voordat ik de film ging kijken (wat maar zelden voorkomt, gezien ik altijd van te voren naar de wc ga), ofwel de film weet mijn aandacht niet goed genoeg vast te houden om mijn gedachten niet te laten afdwalen naar mijn blaas.

In de bioscoop is het trouwens een stuk makkelijker voor een film om je aandacht vast te grijpen. Op tv ben ik nog wel eens blij als er reclame voorbij komt, dat moet gezegd worden.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Had ik toch laatst - bij A Christmas Carol 3D - dat mensen hun baby (!) mee de bioscoopzaal in hadden genomen. Ze kwamen nog naast me zitten ook! Tja, niet zo gek dat een medewerker van de bios na ongeveer een half uur (duurde nog lang) kwam vragen of ze weg wilden gaan omdat de andere bioscoopbezoekers geklaagd hadden!

Film Pegasus (moderator films)

• 31154 messages
  • 5451 votes

Een filmbezoek kan slecht bevallen door mensen die storen (irritant lachen, popcorn gooien, door het beeld lopen, snurken, babbelen, bellen, ...). Maar de grootste ergernis is wel als het de gewoonte in de bioscoop is om pauzes in te lassen. Dat kan een film gewoon doodslaan, vooral omdat die pauzes nooit echt goed gekozen zijn. Je kan op voorhand drinken halen en 2 uur zonder plassen moet toch wel lukken denk ik. Anders zit je wel met een probleem.

Mescaline

• 7089 messages
  • 3229 votes

Moetje ook maar kunnen inderdaad Film Pegasus, snap jou punt trouwens ook wel hoor! maar zelf vind ik een pauze op zich wel makkelijker, voor mij slaat het een film niet dood..

Thuis nooit dat je een film kijkt en opeens naar de wc moet of even wat drinken haalt? is natuurlijk maar een kwestie van hooguit 2 minuten, maar dan nog.. denk dat veel mensen dat wel doen toch?

Een baby in de bios is helemaal irritant zeg! gelukkig zelf nog nooit mee gemaakt, ook het popcorn gooien tafereel niet.. gelukkig (klopt het voor de zekerheid maar af)

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

In bioscopen erger ik me vaak aan mensen die een kaartje kopen. Maar het meer zien als een café en daar een beetje gezellig gaan kletsen. Of zelfs af en toe wat op en neer gaan lopen naar de wc. Bij Avatar waren 2 personen wel 6 keer voor me door gekomen.

€11,50 vond ik daar toch duur voor om daar maar wat te lopen...

Ook mensen die op het verkeerde moment lachen vind ik irritant. Of die lachen om hun eigen grappen terwijl jij net lekker in de film zit.

Vreemde lachen heb ik meestal geen problemen mee.

Ook vind ik het irritant als ik met een vriend naar de bios gaat die melig is en bij elke scene een nutteloze, niet grappige opmerking moet maken.

clockwork72

• 2780 messages
  • 1741 votes

Ik had een keer dat iemand zijn mp3 mee naar de bios had genomen. Dat was in 2008 tijdens iron man. Die gast had z'n mp3 zo hard aanstaan (met zo'n box erop) dat ie na een tijdje de bios uit werd gezet.

Reinoir

• 682 messages
  • 449 votes

mensen die dingen die ze voorspellen hardop gaan zeggen. verdomt irritant. ik heb trouwens een keer mee gemaakt dat het brand alarm afging en dat we geevacueerd werden. later bleek dit vals alarm te zijn. toen gingen we terug in de zaal zitten en de film was nog steeds aan het draaien. dus ik heb een stuk van de film gemist. volgens mij was het van helsing. het maakt me dus niet uit dat ik van die film een stuk heb gemist maar ik heb toen wel een 20 a 30 minuten van de film niet mee gekregen.

Onderhond

• 87597 messages
  • 12852 votes

Film Pegasus wrote:

Een filmbezoek kan slecht bevallen door mensen die storen (irritant lachen, popcorn gooien, door het beeld lopen, snurken, babbelen, bellen, ...). Maar de grootste ergernis is wel als het de gewoonte in de bioscoop is om pauzes in te lassen. Dat kan een film gewoon doodslaan, vooral omdat die pauzes nooit echt goed gekozen zijn. Je kan op voorhand drinken halen en 2 uur zonder plassen moet toch wel lukken denk ik. Anders zit je wel met een probleem.

Ik heb het in een Belgische bioscoop echt nog nooit meegemaakt. Misschien doen ze het tegenwoordig in de Metropolis, in UGC in ieder geval nog nooit last van gehad. En dat het zo mag blijven ook. Het idee alleen al.

Jawaddedadde

• 5348 messages
  • 2196 votes

In Metropolis doen ze het wel. Heb het voorgehad tijdens Public Enemies en Avatar. Bijzonder vervelend vind ik dat.

SilverGun

• 1151 messages
  • 818 votes

Een pauze vind ik geen probleem wanneer een film een bepaalde lengte heeft, werd vroeger zelfs rekening mee gehouden door bepaalde filmmakers. Maar ik erger me wel wanneer die op compleet willekeurige momenten wordt ingelast. Zo stopte Paranormal Activity laatst ergens halverwege een nachtscène in Must See Groningen (prima bios verder trouwens).

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik haat pauzes in de film. Zeker een vol kwartier lang, veel te veel. Doe dan 5 minuten ofzo. Iedereen kan van te voren eten en drinken in slaan en plassen kan binnen enkele minuten. Zon pauze haalt mij altijd uit de film. Alleen bij een film die meer dan 2,5 uur duurt kan ik er een beetje begrip voor opbrengen. Maar jaaaren terug keek ik eens Scary Movie 2 in de bios en na meer dan een half uur was het al pauze. Sja...

huVILEub

• 3081 messages
  • 537 votes

Pauzes in de film? Nooit meegemaakt.

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

Ik vind pauzes altijd wel handig, vooral bij lange films. Kun je even tussen door naar de wc, en eventueel nieuwe drankjes e.d. halen. Maar een kwartier vind ik ook te lang. Vijf minuten zou beter zijn.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

wyatt earp wrote:

Vijf minuten zou beter zijn.

In vijf minuten loop je net de zaal uit...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

IcU wrote:

(quote)
In vijf minuten loop je net de zaal uit...

Voor de verlamden onder ons wel ja.....

wyatt earp

• 5006 messages
  • 2636 votes

In vijf minuten kun je makkelijk heen en weer naar de wc.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.