- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Gister was ik met me broertje naar de bioscoop naar A Christmas Carol, nou de eerste keer voor me broertje van 8 en dat ging me toch geheid mis. We gingen zitten, eerst een hoop reclame, ineens is het beeld een poosje zwart. Komt er een medewerker naar binnen om te zeggen dat er een technische storing is en dat dat weer in een kwartier geregeld is, en dat de film dan daarna gespeeld zou worden zonder pauze. Dus ik en me broertje maar meteen alles kopen bij de balie aan eten voor die hele tijd omdat er toch geen pauze komt. Nou komen we na een kwartier terug, de film begint: nou dat leek goed te gaan, maar na 3 minuten begon het beeld te haperen en stond het op het moment gewoon helemaal vast. Nou, komt de medewerker weer naar binnen om te zeggen: ja de technische storing is nog niet verholpen en er zijn deskundigen aanwezig. Nou weer een kwartier wachten, komt de medewerker weer naar binnen: Ja helaas, de storing kan niet verholpen worden. Nouja, kregen we ipv geld, tegoedbonnen retour, die dan alleen 's middags geldig waren. Dus als er allemaal van die films draaien voor 3 jarige koters (wil je 's avonds kijken dan moet je bijbetalen). Had ik toch wel liever me geld willen terughebben of gewoon tegoedbonnen die geldig waren voor de hele dag. Me broertje natuurlijk helemaal pissed, maarja dat snap je wel. Maarja, ook ik, want ik was toch zo wel ff 35 euro kwijt voor jan lul!
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Zoiets zou je niet moeten pikken natuurlijk, jij betaalt voor de film en niet voor een stel tegoedbonnen die nog gelimiteerd zijn ook.
Naast al dat gezeik heb je je tijd verspilt en uiteindelijk ga je zonder film weer terug
Maar helaas, zoiets bieden ze dan ook niet vanuit zichzelf.. lekker makkelijk geld geld geld 
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Nou sorry hoor, maar als je je met zoiets laat afschepen ben je ook niet echt handig...
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11917 messages
- 5320 votes
Een boos telefoontje plegen of mailtje sturen naar de bioscoop is zo geregeld.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nou sorry hoor, maar als je je met zoiets laat afschepen ben je ook niet echt handig...
In wat voor opzicht?
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Dat je met zulke dingen geen genoege moet nemen, je krijgt niet waar je recht op hebt namelijk.
sinterklaas
-
- 11816 messages
- 3317 votes
Nouja, je weet van te voren niet of zo'n film nou een technische storing heeft. Anders zou ik Cris Johnson wel wezen uit Next dan was ik er niet naartoe gegaan. 
Tonypulp
-
- 21231 messages
- 4608 votes
Maar dat is hun fout, het is hun taak om jullie (de mensen die betalen voor een film) een film te laten zien.
Wanneer ze dat niet doen krijg je niet waar je voor betaald en moet je dat gewoon terug krijgen 
neo
-
- 15435 messages
- 10038 votes
Je kunt beter een mail of een brief sturen. In 2003 zou er voor een bepaalde hoofdfilm in Pathe Schouwburgplein een korte film zitten. Die bleek echter nog niet ervoor gemonteerd en heb toen een mail gestuurd, waarna ik 2 normale vrijkaarten kreeg.
1852
-
- 11 messages
- 27 votes
Als ik de reacties hier lees vraag ik me af waarom mensen nog naar een bioscoop gaan?
(nee ik kom er al jaren niet meer, bevalt erg goed)
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
ach, hoe vaker je naar de bios gaat, hoe groter de kans op een slechte ervaring! ik kom redelijk vaak in de bioscoop en zo af en toe kan ik me rot-ergeren aan de dingen die daar gebeuren. maar de film op groot scherm bekijken vind ik toch wel erg prettig, dus ik zet me over mijn irritaties heen.
maar goed, ieder z'n prioriteit.
mij zal je niet vinden met een download, ik vind het omslachtig en irritant, en wil niet zoeken op het net naar een redelijke kwaliteit.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Wanneer er een knappe ''hunk'' inbeeld komt, alle vrouwen spontaan beginnen te giechelen en oeehhh beginnen te roepen zeer frustrerend. 
moviemafketel
-
- 19752 messages
- 2118 votes
Gewoon als er een lekkere actrice in beeld komt "hmm das pas een lekker ding" zeggen. Zijn de vrouwen ook meteen weer even terug op aarde.
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Haha, ik vind het een beetje absurd. Als wij als mannen al een woord zeggen over een mooie vrouw, is het meteen wat een charmeur. En als vrouwen de hele tijd over mannen zitten te roddelen mogen wij er niks van zeggen foei foei.
Miron
-
- 744 messages
- 74 votes
Wanneer er een knappe ''hunk'' inbeeld komt, alle vrouwen spontaan beginnen te giechelen en oeehhh beginnen te roepen zeer frustrerend.
Nog nooit meegemaakt.
Vandaag werden er M&M's naar beneden gerold in de grote zaal van Pathe Tushinski 
decicco
-
- 2856 messages
- 1143 votes
Ik was naar de 1e voorstelling geweest van New Moon.
Waar bijna alleen maar vrouwen op af kwamen. Voornamelijk uit Duitsland en Engeland geen idee wat die hier deden maar goed.
En toen in die voorstelling iedere keer dat Jacob en/of Edward in beeld kwam, gingen die meiden helemaal uit hun dak waardoor je ong. een kwartier van de film steeds miste. Dus dat was zwaar irritant. En ja die M&M's ken ik ook zeer triest maargoed ja hebt altijd van die sufferds erbij zitten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
mij zal je niet vinden met een download, ik vind het omslachtig en irritant, en wil niet zoeken op het net naar een redelijke kwaliteit.
Net of dat moeilijk is....
titia
-
- 601 messages
- 1302 votes
Net of dat moeilijk is....
vast niet, maar ik heb geen idee waar ik moet zoeken, en ik heb er vooral geen zin in. lui? vast! Maar momenteel is het voor mij zo eenvoudig (en goedkoop) om naar de bios te gaan, dat ik de moeite niet neem voor een download.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow, ik vind een bioscoopje best prijzig. Beetje film kost je tegenwoordig 10 euro. Komen er wat andere zaken als eten en drinken en vaak benzinekosten bij en je schiet al snel naar bijna 20 euro. Als ik dan weet dat een filmje via internet vaak alleen 30 cent voor een schijfje kost, dan is dat toch best aantrekkelijk.
Al moet ik zeggen dat bepaalde films gewoon in de bios gekeken moeten worden (Avatar bv). Maar de zoveelste komedie of horrorfilm kijk ik net zo lief dan thuis.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2256 votes
Spektakelfilms kijk ik ook het liefst in de bioscoop, maar voor wat meer 'gewone' films wacht ik liever op de dvd. Ik ga ook graag naar het filmhuis - vooral omdat het daar altijd lekker rustig filmkijken is 
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Zaterdag bij Avatar zaten er weer een stel etters naast me in Schouwburgplein. Een ** familie met een stel kinderen van een jaar of 8(!), binnengesmokkeld waarschijnlijk, die de hele tijd praatten, naar de wc liepen en op den duur zijn cola nog ompleurde.
Vreselijk.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
Mhow, ik vind een bioscoopje best prijzig. Beetje film kost je tegenwoordig 10 euro. Komen er wat andere zaken als eten en drinken en vaak benzinekosten bij en je schiet al snel naar bijna 20 euro.
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2256 votes
Zaterdag bij Avatar zaten er weer een stel etters naast me in Schouwburgplein. Een ** familie met een stel kinderen van een jaar of 8(!), binnengesmokkeld waarschijnlijk, die de hele tijd praatten, naar de wc liepen en op den duur zijn cola nog ompleurde.
Vreselijk.
Kinderen in het openbaar: het zou verboden moeten worden 
Drs. DAJA
-
- 4355 messages
- 4515 votes
Bioscoopzalen die schuin aflopen... Heb al een paar keer gehad bij Rembrandt en Tuschinski dat ik mijn jas op de grond had gelegd en dat er vijf rijen achter mij cola of bier omdonderde, en dat druipt dan precies richting...
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Als je je jas op de grond van een bioscoopzaal wil leggen dan kan een beetje bier of cola er ook nog wel bij ...
brucecampbell
-
- 3315 messages
- 7382 votes
Andere mensen in de zaal.
Absoluut! Behalve mijn vrouw 
MB-
-
- 28 messages
- 133 votes
Grote groepen die naar elkaar gaan schreeuwen, of mensen die zich niet generen om gewoon te gaan bellen en praten.
Ik zat een keer in de bioscoop, en toen zaten er achter me een stel kinderen waarvan 1 werd gebeld. Toen ging hij gewoon hardop zitten praten en overleggen met die anderen..
Mensen die tijdens de film met veel lawaai heen en weer lopen zijn ook irritant.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Bioscoopzalen die schuin aflopen...