- Home
- Filmforum
- Film - Bioscopen
- Ergernissen in de bioscoop
Ergernissen in de bioscoop
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Waar ik me ook vreselijk aan kan ergeren is wanneer er zo'n stelletje voor je zit dat niet van elkaar af kan blijven en die het nodig vinden om elkaar dan om het kwartier af te lebberen. Het valt me nog mee dat ze niet ter plaatsen gaan liggen krikken. Blijf dan gewoon thuis aub, want ik hoef het niet te zien!
Ik heb 1 keer naast een stelletje gezeten waar ik met een aan zekerheid grenzend vermoeden had dat de handjes in de broekjes gingen. Maar goed ik vind dat dan wel grappig 
Sowieso ben ik voor geflikflooi in het openbaar
, maar ik ken inderdaad meer mensen die zich daar dan aan ergeren...
Karl van H.
-
- 2812 messages
- 2256 votes
't Is dan ook niet om aan te zien, dat geflikflooi van tegenwoordig 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
't Is dan ook niet om aan te zien, dat geflikflooi van tegenwoordig
Wel leuk om te doen. 
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
Mensen die na een film applaudisseren. Voor wie klappen ze dan, de man die de projector bedient?
Ik heb het nog nooit meegemaakt.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Respect voor de projectorman. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2636 votes
Ik heb et laatst nog een keer meegemaakt, bij Harry Potter. Voor en na de film notabene.
michael1992
-
- 117 messages
- 0 votes
Dat vind ik nu niet zo erg.
Bij de avant-première van Inglourious Basterds had ik na de film veel zin om te applaudiseren maar ik heb het dan maar gelaten omdat het een beetje belachelijk is als je dat als enige doet.
Ik applaudiseer trouwens wel vaker voor niemand in het bijzonder, ook voor de televisie als ik een film goed vind, gewoon als teken van appreciatie. 
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2636 votes
Soms heb ik ook wel zoiets bij een komedie o.i.d. Dan lig je als enige in de zaal helemaal dubbel, en voor de rest lacht er niemand. Dan zit iedereen je ook aan te kijken van: wath the fuck?.
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Soms heb ik ook wel zoiets bij een komedie o.i.d. Dan lig je als enige in de zaal helemaal dubbel, en voor de rest lacht er niemand. Dan zit iedereen je ook aan te kijken van: wath the fuck?.
Dat heb ik ook; ik denk dat het grotendeels komt door het lage niveau van Engels bij de gemiddelde Nederlander. Als ik dan in de bios om een grap lach en dan naar de ondertiteling kijk is het volledig anders (en niet grappig)
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik lach altijd in mezelf. Zal ook nooit echt keihard gaan lachen in de bios zoals het leeuwendeel van de bezoekers.
Film Pegasus (moderator films)
-
- 31154 messages
- 5451 votes
Bij een première zitten de makers en de acteurs soms wel eens mee in de zaal en is het applaus nog naar iemand gericht. In een bioscoopketen is dat idd wel vrij belachelijk.
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Zat even terug te lezen in 2002 en kwam langs een bericht over 'die Grolsch-reclame'. Dan ga ik uit van die reclame waarin gezegd wordt dat bier weer gezien mag worden. Die reclame bleven ze dus laten zien tot voor kort. Meer dan 6 jaar, wat belachelijk.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
Tja.. Die van bacardi is ook al een tijdje draaiende.
Bla
-
- 769 messages
- 2146 votes
Tja.. Die van bacardi is ook al een tijdje draaiende.
Klopt en onderhand minstens net zo irritant.
JDSsmetje
-
- 6568 messages
- 2314 votes
...maar heeft wel een gezellig muziekje...
Vind ik niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5984 votes
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Erg triest inderdaad. De bioscoop, en dan vooral De Munt, lijkt wel de hangplek voor veel jongeren die niet méér mogen of nergens anders gezien willen worden. Dan maar de popi jopi uithangen in de bios, waar veel mensen komen om gewoon in stilte een film te kijken. Onbegrijpelijk gedrag en ik vermijd die rotbioscoop dan ook.
schram101
-
- 16684 messages
- 2293 votes
In Rotterdam schijnt er ook een bioscoop ontruimd te zijn.
SpitsNieuws : Ook onrust in Rotterdamse bioscoop
Het is toch bizar zeg.. Laat die hufters dat **feest lekker thuis vieren. In plaats van de avond van vele andere te verpesten in een bioscoop. Aanpakken die raddraaiers! Stuk voor stuk vast zetten.
''onder wie enkele tientallen jongeren die voor overlast zorgden. De politie arresteerde uiteindelijk drie personen wegens belediging, verstoring van de openbare orde en vernieling.''
En er worden er maar DRIE gepakt? Drie? Stuk voor stuk twee maanden op water en brood!
kos
-
- 46696 messages
- 8853 votes
Nou nou, bij dat strandfeest met gigantische hooliganrellen waar de politie werd aangevallen en er een dode viel zijn er maar nauwelijks mensen opgepakt, laat staan hier.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
En ze hebben al zo fllink gevast. Ga je ze weer op water en brood zetten. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
@kos
Probeer je feit 2 nu uit feit 1 goed te keuren?
Ik voorzie in de toekomst verplichte lidmaatschappen en daarbij behorende (boete)regels. Zorgt voor vast publiek, hogere sociale controle, meer overzicht en minder rotte eieren.
Pastichio Rocker
-
- 6344 messages
- 0 votes
Ik erger me vooral aan bioscoopbezoekers.
Onderhond
-
- 87598 messages
- 12853 votes
Zorgt voor vast publiek
En dat terwijl een bioscoop zich vooral richt op "filmtoeristen"? Ze hebben het al zo moeilijk.
wyatt earp
-
- 5006 messages
- 2636 votes
Jezus wat een kl**tzakken. Als ik me ergens aan erger is het wel daaraan. Iemand anders z'n avond verpesten. Gelukkig is het bij mijn bioscoop nog niet zover. Dat lidmaatschap wat otherfool zegt zou inderdaad wel een hoop schelen. Maar ik denk dan wel dat het aantal bezoekers omlaag gaat.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Sneakjaarkaarten en Pathe Unlimited zijn beide volgens mij succesnummers. Evenzeer de 50+ bios en elders (in dit topic?) genoemde 30+ voorstellingen. Mensen onderdeel laten worden van de bios, met een mooi geplastificeerd kaartje en een iets persoonlijker aanpak, ik zie het wel werken. Zeker als op zo'n manier de reljeugd buiten wordt gehouden.
Adentro
-
- 63 messages
- 458 votes
Heb ook ooit een keer de fout gemaakt door tijdens Suikerfeest naar de bios te gaan. Nou, NOOIT meer. Er werd de hele tijd gekloot en van de film heb ik echt weinig mee kunnen krijgen. Superirritant. Was overigens ook in De Munt...
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3702 votes
Gehehe was dan ook wel bij de film Dance Flick, daar ga je gewoon van rellen
Valt meestal wel mee hoor bij de munt. Hoewel ik meestal in de middag ga of op de rustige doordeweekse dagen, maar dat komt meer omdat ik gewoon niet hou van drukte tijdens de film. Ook al zijn ze allemaal stil.